Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Odido ruilt Kamai's op en gaat alleen met Androiddecoders verder

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

JanPietJoris of het alter-ego van een dierenbos bewoner.
    Het ligt er zo dik op....

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
      Vergeet die apps nu eens voor UHD. Zelfs Full HD in een iets hogere bandbreedte is voor providers al een te hoge horde Unicast is anders dan multicast.
      https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-g...ine-aanbieden/

Tja, vergeet die apps nu eens? Of ga ik toch gelijk krijgen!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

De manier waarop op elkaar wordt gereageerd kan wel heel veel verschil maken. Als je een inhoudelijke reactie geeft is dat natuurlijk prima, maar op dit forum zie ik ook heel veel reacties die alleen maar bedoelt zijn om te stoken en verder eigenlijk geen inhoudelijke waarde hebben. Zeker omdat ze keer op keer worden herhaalt.
        Zoals Koeba aangeeft verziekt dat de sfeer nog meer dan dat Bor doet.
        De kwalificatie van wat inhoudelijk van waarde is is subjectief; er gaan zelfs discussies over wat wel of niet on-topic is (deze post is niet on topic). En ja er zijn reacties te vinden die met stoken te maken kunnen hebben en die lijken soms niet te verschillen van reacties, die als net zo vervelend worden ervaren, maar een ander doel kunnen dienen dan wat als ‘stoken’ wordt genoemd. Voor sommigen is de verleiding wel eens te groot om het onderscheid niet te willen/kunnen maken wanneer die reacties als vervelend worden ervaren.

Acties kunnen als net zo vervelend worden ervaren; herhaaldelijk geen gelegenheid voorbij lijken te kunnen laten gaan, alsof het om een obsessie gaat, om weer de eigen stokpaardjes op het forum te plempen. Discussies proberen uit te lokken, bijvoorbeeld door topics te openen om weer de eigen stokpaardjes te kunnen berijden, die derhalve steeds over hetzelfde gaan ondanks de verschillende titels.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Nee, maar net zo leuk voor je dat je gokken goed uitpakt. Een stokpaardje van mij, geloof ik.

Reageer

Vergeet die apps nu eens voor UHD. Zelfs Full HD in een iets hogere bandbreedte is voor providers al een te hoge horde Unicast is anders dan multicast.
            Kennis van me heeft iptv. Ook gewoon via app. En espn uhd ziet er geweldig uit. Kan allemaal gewoon via de app hoor!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk bericht
              Delta werkt zich tandjes toch?
              Denk dat het meer met rechten te maken heeft.

Reageer

22 jaar klant bij delta. Internet e.d is gewoon perfect. Ik heb eigenlijk nooit problemen. Eind mei gaf ik over op glasvezel. Moet zeggen dat ik wel aardig tevreden ben nu, ik kijk via de delta tv app op mijn lg oled tv. En ziet er gewoon echt goed uit. Ik heb dan ook een 77 inch tv. Gemiddelde tv kijker heeft meer een 55 inch tv. espn uhd gaat er echt wel komen. Maar dit jaar nog niet. Zolang ze het beeld blijven verbeteren is het gewoon prima. Npo is nu ook gewoon goed via de app etc. Tuurlijk espn uhd is stukje beter. 1080p 50fps en hlg. is gewoon scherper en de motion is beter. Is zeker lekker met voetbal natuurlijk. Delta is het gewoon 1080i 25fps en geen hlg.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

22 jaar klant bij delta. Internet e.d is gewoon perfect. Ik heb eigenlijk nooit problemen. Eind mei gaf ik over op glasvezel. Moet zeggen dat ik wel aardig tevreden ben nu, ik kijk via de delta tv app op mijn lg oled tv. En ziet er gewoon echt goed uit. Ik heb dan ook een 77 inch tv. Gemiddelde tv kijker heeft meer een 55 inch tv. espn uhd gaat er echt wel komen. Maar dit jaar nog niet. Zolang ze het beeld blijven verbeteren is het gewoon prima. Npo is nu ook gewoon goed via de app etc. Tuurlijk espn uhd is stukje beter. 1080p 50fps en hlg. is gewoon scherper en de motion is beter. Is zeker lekker met voetbal natuurlijk. Delta is het gewoon 1080i 25fps en geen hlg.
                  Gewoon even afwachten…

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

Ophouden met het gezeur helpt beter. Woordjes vervangen in berichten van deze persoon helpt niet.
                    Het blijft geklets in de ruimte, hoe híj het ziet en wil....en dat werkt voor geen meter. Dat weten we na dik 4000 berichten wel.
                    De banlijst die gehanteerd wordt, maakt e.e.a. ook niet overzichtelijker.

Maar ik stop ermee.
                    Op dit forum is niets nuttigs meer te halen/op te steken, vergeleken met een aantal jaren terug.
                    Jammer.
                    Het forum wordt hier gerund door één of twee man die allemaal opereren onder verschillende aliassen.

Zij spelen een vreemd en merkwaardig rollenspel waarbij men uit is op zoveel mogelijk onrust en verdeeldheid zaaien.

Inderdaad triest dat er zodoende geen echte serieuze vragen meer bestaan die beantwoord kunnen worden en de oorspronkelijke doelstelling van het forum totaal vergeten wordt.

De lol gaat er inderdaad wel af zo met al deze valse nep informatie.

Reageer

Komt ook dat er al jaren weinig te melden is. Delta/Caiway is een provider uit de jaren 10. Ja internet werkt top maar het tv pakket is ronduit slecht. Brakke budget tv-kastje en met moeite Dolby erop gekregen. Het komt ook dat er 1 persoon nogal wisselend over Delta is en een glazenbol heeft. Niks mis mee en dat andere ironies erop reageren moet kunnen. Of kunnen Zeeuwen niet tegen humor?
                      Je hoeft niet te reageren hoor.

Reageer

Ja, inderdaad. Vergeet die apps toch eens, Dit was mij al enige tijd bekend. Maar dit is niet een UHD stream zoals jij denkt dat het is. En die dus gelijkwaardig is aan de stream die je krijgt geleverd via de decoder. Een stream met een bandbreedte van 1mbps met de vastgestelde specificaties mag ook gewoon UHD genoemd worden. Ook al is de aanvoer 20Mbps. Met andere woorden: als een provider op de providerapp NPO 1 tijdelijk zou vervangen voor NPO 1 UHD in de gelijke bandbreedte gaat doorgeven dan is dat mogelijk. Alleen heb je dan wel UHD maar niet tot super betere beeld waar jij op hoopt. Immers bij veel providerapps zijn de normale streams al 1080P/50.

Voor echt beter beeld in gelijke bandbreedte kan je nieuwere codecs gebruiken, Daar kan je met gelijke bandbreedte wel beter beeld krijgen. Nadeel is alleen dat klanten die oudere apparatuur gebruik deze streams niet kunnen bekijken, Dacht je nu echt niet dat Delta ESPN UHD via een Smart TV App had aangeboden als dit zo makkelijk was?

Maar ik begrijp dat je graag gelijk wilt hebben. Bij deze. Deze jandoedel snapt er helemaal niets van.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

Kennis van me heeft iptv. Ook gewoon via app. En espn uhd ziet er geweldig uit. Kan allemaal gewoon via de app hoor!
                          Ja de mannen van dat illegale IPTV die kunnen er wat van. Maar ja, zij hebben geen klantenservice waar de telefoon roodgloeiend staat als het allemaal wel eens uitvalt of je niet kan inloggen. Providers dienen een stabiele dienst te leveren anders staat niet alleen de telefonische klantenservice op scherp. Maar ook sociale media. Negatieve reclame. En dat wil je niet. Zeker niet voor relatief een handvol klanten. De meeste klanten hebben aan HD echt voldoende.

Reageer

Voor wie het interesseert: ik ben in een dwangbuis afgevoerd. Ze konden nog wat gebrabbel onderscheiden
                            "UHD 4K UHD 4K UHD"

maar gelukkig wachten we nu af

Reageer

Jarco Kriek ook de illegale iptv klapt er vaak uit als iedereen zijn tv aanzet 5 minuten voor de start van Max. Ook deze servers kunnen dit niet aan.

Reageer

Ja, inderdaad. Vergeet die apps toch eens, Dit was mij al enige tijd bekend. Maar dit is niet een UHD stream zoals jij denkt dat het is. En die dus gelijkwaardig is aan de stream die je krijgt geleverd via de decoder. Een stream met een bandbreedte van 1mbps met de vastgestelde specificaties mag ook gewoon UHD genoemd worden. Ook al is de aanvoer 20Mbps. Met andere woorden: als een provider op de providerapp NPO 1 tijdelijk zou vervangen voor NPO 1 UHD in de gelijke bandbreedte gaat doorgeven dan is dat mogelijk. Alleen heb je dan wel UHD maar niet tot super betere beeld waar jij op hoopt. Immers bij veel providerapps zijn de normale streams al 1080P/50.

Voor echt beter beeld in gelijke bandbreedte kan je nieuwere codecs gebruiken, Daar kan je met gelijke bandbreedte wel beter beeld krijgen. Nadeel is alleen dat klanten die oudere apparatuur gebruik deze streams niet kunnen bekijken, Dacht je nu echt niet dat Delta ESPN UHD via een Smart TV App had aangeboden als dit zo makkelijk was?

Maar ik begrijp dat je graag gelijk wilt hebben. Bij deze. Deze jandoedel snapt er helemaal niets van.
                                Dank! En zeer verhelderend! Ik wil er geen wedstrijd verplassen van maken. In elk geval heeft KPN wel de volle aandacht op dit topic.
                                Voorlopig hebben we van Delta nog niets vernomen,

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X