Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Viaplay tot 2029

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Het lijkt er op dat Ziggo Sports uitgespeeld is qua formule1 en dat ook de rechten daar gaan verdwijnen.
    Rob Kamphues gaat vanaf 2025 naar Viaplay en gaat daar programma's maken op vrijdag, zaterdag en zondag.
    Het laat zich een beetje raden dat dit met publiek zal zijn en dat de "gezelligheid" van Ziggo Sports wordt meegenomen.
    Al eerder werd er gehint dat op de racedag er uitzendingen met publiek zouden komen.

Doornbos is ook weg bij Ziggo Sports en het lijkt er op dat de leegloop is begonnen, wellicht omdat ze al weten dat de herhaalrechten niet meer bij Ziggo Sports liggen in 2025.
    Dit gaat ook iets doen met Olav Mol en Jack Plooij, die bij Ziggo Sports ook prominent als commentatoren en gasten te zien waren.
    Al eerder werd er gehint om een tweede commentaar stream van F1Radio.

Reageer

we zullen zien.

Voor mij de belangrijkste vraag, waar kan ik goedkoop naar F1 kijken?
      Vooralsnog kijk ik via F1TV Pro, ondanks dat de prijzen daar begin dit jaar ook asociaal werden verhoogd tov het jaar daarvoor, maar we zullen het zien

Reageer

Ziggo Sport en NOS verliezen F1-rechten

Reageer

Ik blijf het toch een nogal overschatte sport van grote kinderen met gemotoriseerde skelters vinden

Reageer

met autos omgaan, heeft dan nog iets volwassen.
            Een balletje trappen, of een pijltje gooien, was iets wat ik als kind al deed.

Reageer

Om nog maar eens een steen in de vijver te gooien. Nu de Film1 zenders verdwijnen en ook de app zou Viaplay zo maar eens gerebrand kunnen worden naar Canal+.
              Wie weet zelfs met alle Talpa-series en programma’s? De Mol denk meestal heel veel stappen vooruit.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                Om nog maar eens een steen in de vijver te gooien. Nu de Film1 zenders verdwijnen en ook de app zou Viaplay zo maar eens gerebrand kunnen worden naar Canal+.
                Wie weet zelfs met alle Talpa-series en programma’s? De Mol denk meestal heel veel stappen vooruit.
                Onze kerst lucht fietser is ook weer bezig🧑‍🎄🧑‍🎄😊🎄

Reageer

De Film1-zenders verdwijnen?? De app verdwijnt???

ik denk dat Canal+ Nederland hier heel anders over denkt.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht

De Film1-zenders verdwijnen?? De app verdwijnt???

ik denk dat Canal+ Nederland hier heel anders over denkt.
                    Ik zit mis inderdaad met de zenders. Se Film1 app verdwijnt wel.
                    Canal+ heeft in diverse landen Viaplay overgenomen.

Reageer

Ik zit mis inderdaad met de zenders. Se Film1 app verdwijnt wel.
                      Canal+ heeft in diverse landen Viaplay overgenomen.
                      Ik zou met je luchtfiets de banden op pompen ,zo gaat dat niet goed

Reageer

De Film1-app krijgt een andere naam. Dat is iets anders dan dat het verdwijnt. De lineaire zenders blijven gewoon. De rest is klok en klepel. Viaplay heeft in bepaalde landen de activiteiten in de verkoop gezet. En in een beperkt aantal landen neemt Canal+ een deel van de uitzendrechten en dus niet alle activiteiten over.

Dat Canal+ via aandelen 30 procent van Viaplay Group in handen heeft wil nog niet zeggen dat het de nieuwe eigenaar van Viaplay Nederlan wordt. En dis Viaplay in Nederland naar Canal + kan rebranded. Het kan maar het kan net zo goed niet het geval zijn. Maar ik begrijp dat jij wel de wildste en vaagste aannames mag uiten maar dat je anderen die dit over Delta doen aan de hoogste boom in het dierenbos wil knopen. Kwalijke ontwikkeling.

Reageer

Het word dus duurder :

https://www.totaaltv.nl/nieuws/viapl...huidige-prijs/

Reageer

Dan was ik net op tijd met het jaarabo a 14 euro per maand

Reageer

Zelfs F1TV is weeeer veel duurder geworden.

In 2023 betaalde ik voor een jaar €52
                              In 2024 ging dat naar €95
                              Voor 2025 naar €144 (€11.99/m)

Daar kan de inflatie niet tegen op!

Reageer

Kan je op dit moment dan geen nieuw jaarabonnement F1TV meer kopen dan? Ik lees berichten can een prijsverhoging naar 104 euro voor een jaarabonnement bij verlenging nu.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X