Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Viaplay tot 2029

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Tja wat je bespeurt is jou perceptie, daar kan ik niets aan veranderen.
    Laat ik zeggen dat ik nog steeds kritisch ben, maar niet dagelijks blijf roepen waar een bepaalde update blijft.
    Ik zie dat Delta sprongen maakt en ze echt gaten aan het dichten zijn, maar geef ze dan ook de tijd.
    Het zou fijn zijn ,dat je dan uitlegt waar die vooruitgang in zit ,ik denk dat vele klanten dit zich ook afvragen ,en waarom er zo weinig zich op de glasvezel laten aansluiten, en blijkbaar heb jij de antwoorden??? en gaten dichten voor een provider is geen beste veronderstelling ,dat trekt geen nieuwe klanten

Reageer

Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

Het zou fijn zijn ,dat je dan uitlegt waar die vooruitgang in zit ,ik denk dat vele klanten dit zich ook afvragen ,en waarom er zo weinig zich op de glasvezel laten aansluiten, en blijkbaar heb jij de antwoorden??? en gaten dichten voor een provider is geen beste veronderstelling ,dat trekt geen nieuwe klanten
      We moeten hier niet gaan doen of alles bagger is. Delta geeft goed beeld via de apps, dat heb hier keer op keer gelezen van forumleden.
      Het beeld op de Kamai is goed, maar nog niet goed genoeg. De instelling om een andere output te kiezen is een stap.
      Die gaat echt wel komen en dan is UHD ook echt UHD.

De Androiddecoder komt er aan dus die stap wordt ook gemaakt (nog wel in testfase).
      Dolby doet het nu goed.
      En qua nog hogere bitrates etc… dat is van meer dan software afhankelijk, maar Delta wil landelijk in de picture en zal er dus echt aan werken om dat nog beter te krijgen.

Reageer

Bor, ik begrijp een ding niet zo goed. Ik geloof je direct als je zegt dat Delta goed beeld geeft via de app. Maar het staat eigelijk een beetje haaks op eerdere uitlatingen van je dat je het maar niets vindt dat meer sport nu alleen online wordt aangeboden, Die Delta app met het beste beeld (beter dan de decoder zoals ik begrijp) is toch ook online?

Reageer

We moeten hier niet gaan doen of alles bagger is. Delta geeft goed beeld via de apps, dat heb hier keer op keer gelezen van forumleden.
          Het beeld op de Kamai is goed, maar nog niet goed genoeg. De instelling om een andere output te kiezen is een stap.
          Die gaat echt wel komen en dan is UHD ook echt UHD.

De Androiddecoder komt er aan dus die stap wordt ook gemaakt (nog wel in testfase).
          Dolby doet het nu goed.
          En qua nog hogere bitrates etc… dat is van meer dan software afhankelijk, maar Delta wil landelijk in de picture en zal er dus echt aan werken om dat nog beter te krijgen.
          Nog nergens gelezen op een Delta Site dat hij er aan komt nieuwe klanten krijgen nog steeds een ouder kastje ,dus waar jij dat vandaan haalt .??????? Je probeert je mening aan een ander op te dringen, maar voorlopig staat Delta met de TV producten op de onderste ladder en waarom geen meer glasvezel aanmeldingen?????? ze blijven op de ouderwetse kabel hangen

Reageer

In de Deltapp kun je gewoon zappen zoals met een decoder, wanneer voetbal of F1 in een app zitten is het niet meer mogelijk naar een andere zender te zappen.
            En dat staat me tegen.

Reageer

Maar als jij zou moeten kiezen tussen makkelijk zappen en een meer completer sport aanbod via een app waarbij je niet makkelijk kan zappen: wat is dan jouw keuze?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                Maar als jij zou moeten kiezen tussen makkelijk zappen en een meer completer sport aanbod via een app waarbij je niet makkelijk kan zappen: wat is dan jouw keuze?
                Kunnen zappen tussen F1 en ESPN , dus geen sport in streamingapps

Reageer

https://www.totaaltv.nl/nieuws/weer-...er-direct-weg/

De opdracht was om Viaplay Hollands te maken.

Een van de zaken die hij voorstond is rondom de F1 uitzendingen met publiek. Dat zou al sinds september moeten gebeuren, maar is nog steeds niet het geval.
                  Nu weer een andere CEO. Het blijft gewoon rommelen. Prijs gaat omhoog, maar met voetbal in het engels en ontbrekende ondertiteling in het nederlands gaat de kwaliteit omlaag.

Reageer

https://www.totaaltv.nl/nieuws/viapl...-in-nederland/

Mooi stuk op TotaalTV.

Laat John de Mol nu altijd degene zijn die qua stategie 10 stappen vooruit loopt. Ik zie gebeuren dat hij zich gaat inkopen in Canal+ en dat hij meteen een goede streamingsdienst heeft voor alle Talpa/SBS programma's en films en series, naast de al bestaande content voetbal en formule1. Ik zie de Mol ook zo maar een zender opofferen om achter de betaalmuur te zetten zodat er lineair naar voetbal en F1 gekeken kan worden en/of een extra zender aanbieden achter de betaalmuur.

Met alle perikelen die nu weer spelen rond Viaplay is het een kwestie van tijd dat het alsnog overgaat naar Canal+ (en dat heb ik vorige jaar ook al geroepen). Volgend jaar zal alles waarschijnlijk allemaal anders zijn.

Reageer

John de Mol in Canal+ no way. Daar is Talpa Network te klein voor, Canal+ is een wereldwijd mediabedrijf dat heel veel vele malen groter is dan Talpa. Mocht er al iets van een samenwerking over overname rondom Canal_/Talpa zijn dan is het dat Canal+ Talpa in het geheel of gedeeltelijk gaat overnemen. John de Mol is een beetje naar zijn pensioen aan het werken en zal zeker geen grote overnames of deelneming aan bedrijven gaan doen. Hij wilde niet voor niets Talpa aan RTL verkopen.

Reageer

https://www.totaaltv.nl/nieuws/viapl...-in-nederland/

Mooi stuk op TotaalTV.

Laat John de Mol nu altijd degene zijn die qua stategie 10 stappen vooruit loopt. Ik zie gebeuren dat hij zich gaat inkopen in Canal+ en dat hij meteen een goede streamingsdienst heeft voor alle Talpa/SBS programma's en films en series, naast de al bestaande content voetbal en formule1. Ik zie de Mol ook zo maar een zender opofferen om achter de betaalmuur te zetten zodat er lineair naar voetbal en F1 gekeken kan worden en/of een extra zender aanbieden achter de betaalmuur.

Met alle perikelen die nu weer spelen rond Viaplay is het een kwestie van tijd dat het alsnog overgaat naar Canal+ (en dat heb ik vorige jaar ook al geroepen). Volgend jaar zal alles waarschijnlijk allemaal anders zijn.
                        De Glazen Bol is weer productief voor het Weekend

Reageer

Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

De Glazen Bol is weer productief voor het Weekend
                          En TotaalTV kijkt door een waas van koffiedik.
                          We wachten maar af.
                          Bij F1Pro wordt Max ook wereldkampioen...

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                            John de Mol in Canal+ no way. Daar is Talpa Network te klein voor, Canal+ is een wereldwijd mediabedrijf dat heel veel vele malen groter is dan Talpa. Mocht er al iets van een samenwerking over overname rondom Canal_/Talpa zijn dan is het dat Canal+ Talpa in het geheel of gedeeltelijk gaat overnemen. John de Mol is een beetje naar zijn pensioen aan het werken en zal zeker geen grote overnames of deelneming aan bedrijven gaan doen. Hij wilde niet voor niets Talpa aan RTL verkopen.
                            kan ook. Anyway De Mol schaakt stappen vooruit. Een eigen sportkanaal met content kan ook nog steeds, zeker wanneer Mediahuis mede interesse heeft.

Reageer

Mediahuis is inderdaad een meer kansrijke optie. Maar dan is het ook een overname van de zenders van Talpa door Mediahuis en niet andersom. Een eigen sportkanaal heeft De Mol natuurlijk al met Viaplay TV. En ook dit is niet echt een groot succes.

Reageer

Viaplay opgezegd bij Delta en jaarabo genomen rechtstreeks bij Viaplay.
                                Scheelt toch weer 50 euro per jaar

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X