Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Viaplay tot 2029

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Viaplay tot 2029

Goed nieuws

Viaplay blijft tot 2029 de F1 uitzenden.

https://gp33.nl/f1-nieuws/officieel-...chten-tot-2029

Vandaag is het precies 30 jaar geleden dat Senna om kwam

https://gp33.nl/f1-nieuws/vandaag-30...e-ayrton-senna

Kijk al meer dan 35 jaar formule 1 overal is er wel wat te klagen en hier op of in het forum ook veel gezeur hierover.

Als ik dat allemaal leest denk ik weleens bij me eigen verbeter de wereld en begin bij jezelf

Voor alle zeurpieten heb ik ook nog wat

Weet je het beter klaag niet op dit forum maar bel op app of mail naar wie het programma maakt dan komt het misschien toch goed

Ik was en ben er klaar mee met die Viaplay
    ten 1ste te duur vanaf mei.
    En ten 2de veel bagger en te weinig Darten šŸŽÆ180

Reageer

Misschien dus met dubbel commentaar :

https://www.totaaltv.nl/nieuws/viapl...r-de-toekomst/

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        Misschien dus met dubbel commentaar :

https://www.totaaltv.nl/nieuws/viapl...r-de-toekomst/
        En dan zeggen ze over mij glazen bol.
        Even wat meer diepgang:
        De Viaplay CEO zat laatst in de podcast van F1 Radio en daar kwamen de volgende zaken aan de orde:
        * Vanaf volgende week is er ook publiek in de studio
        * Viaplay gaat kijken naar een hogere uitzendkwaliteit voor eind 2024 (daar zitten we nagenoeg)
        * In de podcast werd niet uitgesloten dat een tweede commentaar of samenwerking met GP Radio een mogelijkheid is.

Tot slot:
        Het tweede geluidspoor is er om de F1 ZONDER commentaar te zien, maar MET de baangeluiden.
        Dat is helemaal niet nieuw, echter werd dit in het verleden gedaan met een aparte stream.
        Tot zo ver dus de luchtfietserij, en commentatoren uitmaken voor Peppi en Kokki vind ik ook niet netjes, al is het in de derde persoon. Het voegt niets toe.
        Het is overigens al langer glashelder dat Jarco liefst de zaak bij Ziggo ziet terugkeren alsmede Olav en Jack.
        Maar goed dat is een aanname op basis van alle zaken die ik lees op TotaalTV.
        Ieder zijn smaak,
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 27 Aug 2024, 00:27.

Reageer

Bor, er was een tweede geluidstrema met commentaar voor jongere kijkers. Dat is iets anders dan een stream zonder commentaar. Ik begrijp dat je aas niet verplasser nu probeert te kijken hoe ver je straaltje komt. Maar verifieer dan wel de feiten voor dat je iets stelt.

Onderbouw eens waarom ik Formule 1 zou willen zien terugkeren bij Ziggo met Mol en Plooij? Ik heb mij nimmer uitgelaten over de kwaliteit van commentaar. Zelfs in dit artikel staat nadrukkelijk dat het een persoonlijke keuze is, En ik laat net als voorheen in het midden wat mijn persoonlijke voorkeur heeft.
          Laatst bewerkt door Jarco Kriek; 27 Aug 2024, 11:29.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
            Bor, er was een tweede geluidstrema met commentaar voor jongere kijkers. Dat is iets anders dan een stream zonder commentaar. Ik begrijp dat je aas niet verplasser nu probeert te kijken hoe ver je straaltje komt. Maar verifieer dan wel de feiten voor dat je iets stelt.
            Dat is dan ook weer opgehelderd, het staat nergens in het artikel!
            Verder blijft de rest van het artikel op hersenspinsels gebaseerd en blijf ik bij mijn beweringen over het neerzetten van de huidige commentatoren (al is het in de handig gekozen derde persoon).
            Laatst bewerkt door Bordewolf; 27 Aug 2024, 11:39.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Dat is dan ook weer opgehelderd, het staat nergens in het artikel!
              Verder blijft de rest van het artikel op hersenspinsels gebaseerd en blijf ik bij mijn beweringen over het neerzetten van de huidige commentatoren (al is het in de handig gekozen derde persoon).
              Waarom wordt het verhaal over Viaplay als 'hersenspinsels' benoemd?.
              Het is juist een beschouwing van wat gebeurt/zou kunnen gebeuren. Dat mensen dat anders zien, is hun goed recht.
              Maar gebruik dan andere bewoordingen.

Als dit soort kreten als glazen bol, luchtfietserij etc tƩgen jou worden gebruikt, is de wereld te klein.
              E.e.a. bewijst maar eens te meer dat je zelf geen haar beter bent en een van de 'hoofdstokers' bent op dit forum.

Reageer

even alle off topic reacties verwijderd...

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                  Het is overigens al langer glashelder dat Jarco liefst de zaak bij Ziggo ziet terugkeren alsmede Olav en Jack.
                  Maar goed dat is een aanname op basis van alle zaken die ik lees op TotaalTV.
                  Ieder zijn smaak,
                  Nogmaals onderbouw dit eens!

Reageer

Dat wil ik, maar zie het aub dan niet als aanval.
                    De toon rondom Viaplay op TotaalTV het afgelopen jaar pro Ziggo Sport geweest.
                    Het is niet de eerste keer dat Olav en Jack zijn aangehaald, terwijl ik in mijn omgeving niets (meer) hoor over het commentaar op Viaplay.
                    Het is ook niet de eerste keer dat de uitzendingen of personen al dan niet in de vorm van de derde persoon worden bekritiseerd.
                    Men vindā€¦ Er zijn kijkers die vindenā€¦.
                    Dat is opvallend en ik vind het weinig neutraal.

Het tweede audiospoor waar het voor werd ingezet wordt verder niet uitgelegd, had dat ook verteld,
                    En zoals ik zelf ook al heb gepost: er is 2 maanden terug al gehint op een eventuele samenwerking in een Podcast waar de CEO van Viaplay Nederland zat en toevalligerwijs ook Olav Mol. Dus dat wat je schrijft dat dit er gaat komen geloof ik wel.

Reageer

Duidelijk verhaal.

Maar Totaal TV constateert zaken en publiceert daarover. Dat iets twee maanden geleden in een podcast is aangekondigd (overigens ook in artikelvorm gemeld op de site) wil niet zeggen dat er daarna nooit meer over bericht wordt. Op het moment dat het tweede audiospoor daadwerkelijk voor commentaar wordt ingezet dan is dit een nieuw feit. Deze logica van constatering is er ook bij de discussie over het commentaar. Er zijn media die na elke race melden dat kijkers problemen met het commentaar hebben.Als je zoekt op X met de zoekterm Viaplay da zie je de term Peppi en Kokkie heel vaak voorbij komen. En als het onderwerp over een tweede geluidstream gaat dan is de kritiek over het commentaar op het eerste geluidsspoor relevant.

Dat hele pro Ziggo verhaal zit denk ik een beetje in het hoofd. Wellicht omdat jij meer anti Ziggo Sport bent omdat Ziggo klanten sport zonder extra betalen krijgen aangeboden waarvoor jij moet betalen. Dat in berichtgeving veel werd gesproken dat de rechten van Formule 1 naar Ziggo Sport zouden gaan was een weergave van op dat moment de feiten. VodafoneZiggo heeft voor Nederland ook het hoogste bod op de uitzendrechten gedaan. Dat FOM uiteindelijk voor Viaplay heeft gekozen, heeft te maken met de verkoop voor meerdere landen in een deal. Overigens wel grappig dat je hier zeg dat ik pro Ziggo ben. Er zijn hele volksstammen reageerders op Totaal TV die huist zeggen dat ik anti Ziggo en pro KPN ben. De waanzin van de dag noem ik het altijd. Ik begrijp ook het hele gebeuren niet dat klanten van een provider zo halsstarrig de eigen provider verdedigen alsof het een bedrijf van henzelf is. Dat begrijp ik aan jou bijvoorbeeld ook niet. Geen enkele provider levert de perfectie dienst. En dus is op elke provider in alle eerlijkheid iets aan te merken. Het is ook voor een provider belangrijk dingen te benoemen die fout gaan. Daar kan op geacteerd worden. En daardoor worden uiteindelijk diensten beter. Maar benoem het hard. En niet met opmerkingen 'ach het is nu al beter dan voorheen en het komt uiteindelijk binnenkort wel goed'.

Reageer

De zaken die Delta moet verbeteren zijn al benoemd. Je kan dan blijven blaffen, maar ze weten het na 1x ook wel.
                        Je kan niet verwachten dat alle softwareaanpassingen of aanpassingen in hardware van de een op andere week gedaan zijn.
                        Dat heeft te maken met testen, prioriteit en urgentie etc.

Zelfs KPN heeft lang niet alles voor elkaar wanneer ik telkens lees welke updates en bugfixes ze doen. En daar is het ontwikkelteam volledig intern.
                        Bij Delta werken ze met NEP, maar wel als partnership, kortom die ontwikkelaars zitten ook niet op een eiland.

Ik ben zeker niet Anti Ziggo, maar hoe ze met exclusieve content omgingen in relatie tot betalende Ziggo Sportsklanten vond ik niet reƫel
                        Dat is ook het enige, als provider zijn ze prima, ik heb ze 20 jaar als provider gehad. Alleen ze missen de boot qua glasvezel nu.

Verder ben ik als tester van een product heus niet milder, echter testresultaten, positief en negatief worden netjes doorgegeven via de testkanalen.
                        Die kan en mag ik ook niet meedelen op dit forum.

Op zaken die niet goed gaan, Enkele Duitse zenders niet in HD, Dolby geluidssporen ontbreken bij enkele zenders, GOS staat uit op NPO1 (is wel ooit getest), 1080P op de decoder, meer eigen lokale omroepen ipv de regiozenders Zeeland, lokaal ook in HD dat is allemaal al voorbij gekomen en geloof me, veel van deze zaken gaan uiteindelijk gewoon goed komen,
                        Maar men kan niet alles tegelijk en bij KPN en Ziggo ook niet,

Reageer

Ik ga niet een hele discussie die al eerder is gevoerd opnieuw oprakelen. Maar ik bespeur bij jou echt een verandering in je uitingen over Delta vanaf het moment dat de pakketdienst bij jou die nieuwe testdecoder heeft afgeleverd.

Eigenlijk zeggen de laatste regels van jouw bovenstaande reactie hierover al genoeg. Het verwijzen naar andere providers dat het daar ook niet goed gaat en dat alles niet in een keer geregeld is. De grootste zwakte van een provider is om niet van eigen kracht uit te gaan, Feit is dat die andere providers veel zaken blijkbaar eerder goed handen geregeld dan Delta.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                            Ik ga niet een hele discussie die al eerder is gevoerd opnieuw oprakelen. Maar ik bespeur bij jou echt een verandering in je uitingen over Delta vanaf het moment dat de pakketdienst bij jou die nieuwe testdecoder heeft afgeleverd.

Eigenlijk zeggen de laatste regels van jouw bovenstaande reactie hierover al genoeg. Het verwijzen naar andere providers dat het daar ook niet goed gaat en dat alles niet in een keer geregeld is. De grootste zwakte van een provider is om niet van eigen kracht uit te gaan, Feit is dat die andere providers veel zaken blijkbaar eerder goed handen geregeld dan Delta.
                            Tja wat je bespeurt is jou perceptie, daar kan ik niets aan veranderen.
                            Laat ik zeggen dat ik nog steeds kritisch ben, maar niet dagelijks blijf roepen waar een bepaalde update blijft.
                            Ik zie dat Delta sprongen maakt en ze echt gaten aan het dichten zijn, maar geef ze dan ook de tijd.

Reageer

Eerlijk antwoord. Ook goed om te lezen dat ook jij vindt dat Delta op dit moment een achterstand heeft op tv gebied in vergelijk met andere providers.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X