Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Viaplay ten onder, nog eens 2 euro duurder

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht

Dus op het moment dat hij hier schrijft "om die reden geheel weggehaald omdat het niets toevoegde aan mijn reactie op dat forum" had hij het alweer teruggeplaatst met een andere toevoeging dan dat hij hier schrijft te had willen toevoegen.
    Het verhaal wordt steeds vreemder. Hij gaat ten onder aan z'n eigen leugens en gedraai.

Ach wat erg, ik ben hier wel erg verdrietig om. :-)
    Ik quote te berichten wel 😉

Reageer

Zou iemand mij de logica van het blokkeren van andere gebruikers op een forum kunnen uitleggen? Dus je schrijf je vrijwillig in op een forum om te discussiëren over onderwerpen en daarna ga je jezelf afsluiten voor eem deel van de reacties. Heel vreemd.
      Laatst bewerkt door Jarco Kriek; 16 Jul 2023, 18:37.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
        Zo iemand mij de logica van het blokkeren van andere gebruikers op een forum kunnen uitleggen? Dus je schrijf je vrijwillig in op een forum om te discussiëren over onderwerpen en daarna ga je jezelf afsluiten voor eem deel van de reacties. Heel vreemd.
        Enkele gebruikers op dit forum zijn niet hier om anderen te helpen of te discussiëren, maar voornamelijk om Bordewolf aan te vallen en belachelijk te maken. Het is niet voor niets dat zelfs het forumbeheer al een aantal keer deze gebruiker een ban heeft gegeven, terwijl er normaal weinig aan moderatie wordt gedaan.

Afsluiten voor trollen is het beste en enige wat helpt.

Reageer

Dus…..omdat dit forum het aan moderatie ontbeert, wordt hier deze functie gebruikt. Nu begrijp ik het. Of toch eigenlijk niet. Waarom houdt iemand een forum in de lucht als hij/zij/men geen tijd en moeite heeft/doet om het te onderhouden?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Jouw account staat nu naast jouw accounts snoepdoos en Klapstoel op geblokkeerd.
            Ook lxxie. koekoeroe en Rinus. Je kan op me reageren wat je wil, vanaf heden lees ik het toch niet meer.
            Jullie kunnen mooi onderlings lullen, doe je best, maar je staat op mijn zwarte lijst, wat een rust!
            Als hij iedereen die het niet met hem eens is of een andere mening heeft blokkeert dan zal het niet lang duren voor hij alleen zijn eigen berichten nog kan lezen.

Reageer

Dus…..omdat dit forum het aan moderatie ontbeert, wordt hier deze functie gebruikt. Nu begrijp ik het. Of toch eigenlijk niet. Waarom houdt iemand een forum in de lucht als hij/zij/men geen tijd en moeite heeft/doet om het te onderhouden?
              Omdat er hier toch ook nog een aantal users zijn die dit forum wel gebruiken waar het voor bedoelt is: het proberen elkaar te helpen. Dat lijkt me nogal duidelijk....

Blokkeren van vervelende figuren is anders een heel normale en nuttige functie die op heel veel fora te vinden is. Niets mis mee.
              Laatst bewerkt door JanPietJoris; 16 Jul 2023, 19:10.

Reageer

Omdat dit forum uiteindelijk toch een forum is dat nut heeft, input geeft aan veranderingen, leden die elkaar helpen etc.
                Daarnaast is de TV-afdeling actief en kunnen we op die manier zaken testen, zo zijn de tv apps in een vroeg stadium getest door leden van dit forum en is Dolby ook al in een vroeg stadium getest. Echter kwamen er bij verdere uitrol hickups op de populaire kanalen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht

Ik quote te berichten wel 😉
                  Dat is dan erg teleurstellend en zelfs jammerlijk te noemen, aangezien jij normaliter wel op een normale manier bijdraagt aan dit forum en ik jou om die reden niet wil blokkeren.
                  Zelfs met een knipoog, goed bedoelt is het jammer dat zelfs forumleden met inhoud zich blijven bemoeien met forumspammers en trollen en ze een podium blijven geven.
                  Laatst bewerkt door Bordewolf; 16 Jul 2023, 19:14.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Dat is dan erg teleurstellend en zelfs jammerlijk te noemen, aangezien jij normaliter wel op een normale manier bijdraagt aan dit forum en ik jou om die reden niet wil blokkeren.
                    Zelfs met een knipoog, goed bedoelt is het jammer dat zelfs forumleden met inhoud zich blijven bemoeien met forumspammers en trollen.
                    Laat gaan Bor.... denk dat het een grapje is, kan me niet voorstellen dat het serieus bedoelt is.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

Laat gaan Bor.... denk dat het een grapje is, kan me niet voorstellen dat het serieus bedoelt is.
                      Laten we het daar op houden.

Reageer

Net het advies uit een ander topic van Bordewolf opgevolgd en hem in mijn geblokkeerde lijstje opgenomen. Je krijgt dan wel een heel vreemde berichtenstroom te zien, waarin de helft ontbreekt. 🥸

Reageer

Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

Omdat er hier toch ook nog een aantal users zijn die dit forum wel gebruiken waar het voor bedoelt is: het proberen elkaar te helpen. Dat lijkt me nogal duidelijk....

Blokkeren van vervelende figuren is anders een heel normale en nuttige functie die op heel veel fora te vinden is. Niets mis mee.

Ik heb in de afgelopen 15 jaar diverse forums voor onder meer providers onderhouden waarbij ook het aansturen van een team van moderatoren bij de taken hoorde. Ik heb altijd het als persoonlijke fout gezien als een gebruiker dit soort functies gebruikten. Dat betekende dat het team van moderatoren en ikzelf dus geen leiding op het forum hadden. Ik heb zelfs als dat van de opdrachtgever mocht deze mogelijkheid uitgezet of als dit niet kon uit de forumsoftware laten slopen. Ik heb eigenlijk totaal geen zicht wat het sentiment op dit forum is maar hier schrik ik van. Het is mij ook niet echt duidelijk wie de eigenaar van dit forum is. Maar als het Delta zelf is dan maakt dit soort gedoe zonder echte moderatie meer kapot dan dat je lief moet zijn.

Reageer

Ik heb in de afgelopen 15 jaar diverse forums voor onder meer providers onderhouden waarbij ook het aansturen van een team van moderatoren bij de taken hoorde. Ik heb altijd het als persoonlijke fout gezien als een gebruiker dit soort functies gebruikten. Dat betekende dat het team van moderatoren en ikzelf dus geen leiding op het forum hadden. Ik heb zelfs als dat van de opdrachtgever mocht deze mogelijkheid uitgezet of als dit niet kon uit de forumsoftware laten slopen. Ik heb eigenlijk totaal geen zicht wat het sentiment op dit forum is maar hier schrik ik van. Het is mij ook niet echt duidelijk wie de eigenaar van dit forum is. Maar als het Delta zelf is dan maakt dit soort gedoe zonder echte moderatie meer kapot dan dat je lief moet zijn.
                            Helemaal eens.
                            Te gek voor woorden wanneer hier niets tegen gedaan gaat worden.
                            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Ik zou mijzelf als eigenaar of moderator eigenlijk kapot schamen als ik onderstaande op ‘mijn’ forum had staan.

https://www.zeelandnet.nl/forum/over...ia-jou-profiel

Hier staat dus eigenlijk glashard: jullie kunnen er niets van, het is hier een rommeltje waar jullie zelf niets aan doen en dan doe ik het nu zelf maar. Zet je dit op deze manier met die topuctitel op bijvoorbeeld een forum zoals Tweakers dan krijg je een ban voor het leven.

En is iemand die het niet met iemand anders eens is en dit laat blijken op voorhand een trol?

Reageer

Ik zou mijzelf als eigenaar of moderator eigenlijk kapot schamen als ik onderstaande op ‘mijn’ forum had staan.

https://www.zeelandnet.nl/forum/over...ia-jou-profiel

Hier staat dus eigenlijk glashard: jullie kunnen er niets van, het is hier een rommeltje waar jullie zelf niets aan doen en dan doe ik het nu zelf maar. Zet je dit op deze manier met die topuctitel op bijvoorbeeld een forum zoals Tweakers dan krijg je een ban voor het leven.

En is iemand die het niet met iemand anders eens is en dit laat blijken op voorhand een trol?
                                Dat staat er toch niet? Iemand die reageert op een mening is juist welkom, echter wordt hier stelselmatig het forum volgeblaft met aanvallen op personen om reactie uit te lokken. Volgens Wiki is dat een forumtrol
                                https://nl.wikipedia.org/wiki/Trol
                                Laatst bewerkt door Bordewolf; 16 Jul 2023, 20:34.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X