Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wie heeft nu de beste Wifi ontvangst Delta of KPN

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Nee, dat kan ik met klem ontkrachten. Ik heb 1 account en dat vind ik meer dan genoeg.
    Gelukkig, ik begon al haast aan mijzelf te twijfelen. 🥴

    Reageer


    • #32
      Er zijn al aardig wat mede bosbewoners stoom komen afblazen in het Praathuis.

      Het lijkt wel of je zelf in je sprookjes gelooft, zo nu en dan.

      Wij hebben hier in het Praathuis een aanzienlijk voorbehoud richting jou. Jij bent de enige die dat kan wegnemen.

      Dat bereik je niet door de vermoorde onschuld te blijven spelen terwijl andere bosbewoners naar lucht happen van ellende.

      Reageer


      • #33
        Het wordt mij allemaal iets te cryptisch. Maar laat maar en geloof lekker wat je geloven wilt.
        Ik las laatst in de Fabeltjeskrant dat er in het praathuis grenadine wordt geschonken die de geest wat vertroebeld. Toch maar een tijdje stoppen dus met het praten in het praathuis.

        Reageer


        • #34
          Deze topic begon met deze vraag,

          Wie heeft nu de beste Wifi ontvangst Delta of KPN

          En waar eindigen we ??

          Met oeverloos gelul over de mede forummers.

          Het zou dit forum sieren,als er een beetje ontopic gereageerd zou worden.
          [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

          Reageer


          • #35
            Helemaal terecht. Het lijkt er hier op dat er een vreemde prikkeling ontstaat wanneer Bordewolf reageert op een topic. Ik heb hier en in andere topics getracht aandacht hiervoor te generen, maar moderatie vindt helaas niet plaats.
            inmiddels ben ik, na slechts een paar berichten, ook één van de mensen waarop direct gereageerd wordt omdat men kennelijk van mening is dat ik dezelfde persoon als Bordewolf ben, of er wordt niet geaccepteerd dat je een mening niet deelt. Geen idee wat er in de hoofden van de “praathuisdeelnemers” omgaat.

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
              Helemaal terecht. Het lijkt er hier op dat er een vreemde prikkeling ontstaat wanneer Bordewolf reageert op een topic. Ik heb hier en in andere topics getracht aandacht hiervoor te generen, maar moderatie vindt helaas niet plaats.
              inmiddels ben ik, na slechts een paar berichten, ook één van de mensen waarop direct gereageerd wordt omdat men kennelijk van mening is dat ik dezelfde persoon als Bordewolf ben, of er wordt niet geaccepteerd dat je een mening niet deelt. Geen idee wat er in de hoofden van de “praathuisdeelnemers” omgaat.
              U had u beter Lowieke de de vos laten heten ,komt dichter bij het verhaal

              Reageer


              • #37
                Joehoe, Lowieke de Vos. Wie is dat?

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X