Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wie heeft nu de beste Wifi ontvangst Delta of KPN

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wie heeft nu de beste Wifi ontvangst Delta of KPN

    Puur uit nieuws gierigheid
    Wie heeft nu de beste Wifi ontvangst Delta of KPN
    met hun Wifi aanbiedingen ?
    En ook niet onbelangrijk ? de beste aanbieding
    Laatst bewerkt door koekeroe; 20 Aug 2022, 19:48.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
    Puur uit nieuws gierigheid
    Wie heeft nu de beste Wifi ontvangst Delta of KPN
    met hun Wifi aanbiedingen ?
    Je hebt in huis óf KPN óf Delta, dus direct vergelijk is niet mogelijk.
    Jaren terug zelf overgestapt van KPN naar Delta, omdat de laatste meer snelheid biedt.
    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

      Je hebt in huis óf KPN óf Delta, dus direct vergelijk is niet mogelijk.
      Jaren terug zelf overgestapt van KPN naar Delta, omdat de laatste meer snelheid biedt.
      Dat snap ik Rinus ,ik heb ook al lang Delta ,maar je leest de Wifi aanbiedingen van beide partijen
      Van morgen met iemand gesproken ,die was van Delta overgestapt naar KPN ,voor € 25;00 is er overal Wifi verzorgd,
      monteur was 2 uur bezig met alles ,ook zijn internet en TV
      had een TV buiten en wilde Wifi buiten
      Was goed gelukt zei hij ,en was tevreden , mij gaat het er niet om ,om een partij te kakken te zetten
      Gewoon benieuwd ,wat de beste uitkomst is? wat de Wifi ontvangst is

      Reageer


      • #4
        Is dat niet iets waar niemand antwoord op kan geven? Zijn er niet te veel factoren, buiten kpn of Delta om, die de kwaliteit van WiFi bepalen?
        Ik woon zelf in een oud huis zonder veel beton o.i.d. en heb eigenlijk nooit slecht wifi gehad in huis. Welke aanbieder dan ook. Maar zoals gezegd, waarschijnlijk een redelijk simpele omgeving.
        Ik ken overigens ook mensen die naar kpn zijn gegaan met volledige installatie, die maanden later steeds problemen hebben met de WiFi naar de tv. Na de installatie was alles prima. Het zegt allemaal zo weinig.

        Reageer


        • #5
          KPN eigenlijk beter maar ben sinds ongeveer twee jaar overgestapt naar Delta.
          Ga ook niet gelijk terug en wacht het nog even af..
          Bij KPN nooit problemen met de wifi en bij Delta/ZeelandNet in beginsel vaak..
          Nu al iets beter, afwachten..
          Glasvezel wacht ik nog even af en maak later de keuze, in afwachting van de reacties die komen gaan.
          Hoop dat het goed blijft gaan want ben niet zo van het overstappen, liefst blijf ik bij Delta..
          Delta was toen bijna € 20,- goedkoper per maand.
          Maar uiteindelijk wil je wel stabiel internet.
          Ik heb ook om een nieuw modem gevraagd maar die kreeg ik niet.
          Dus ik twijfel nog...

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
            Puur uit nieuws gierigheid
            Dat probleem los je helaas niet op door alleen een provider te kiezen. Wifi trekt zich daar niets van aan: de snelheid van Wifi is in de eerste plaats afhankelijk van de indeling van de locatie waar je die gebruikt en de gebruikte apparatuur. Daarna volgen het type wifi, de basis/aangeleverde bandbreedte en de indeling/gebruikte hardware van je netwerk. Daardoor kan elke aanbieding een bron van frustratie worden, hoe lovend de berichten van iemand anders ook zijn.
            Laatst bewerkt door Webkabouter; 20 Aug 2022, 19:40.
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
              Dat probleem los je helaas niet op door alleen een provider te kiezen. Wifi trekt zich daar niets van aan: de snelheid van Wifi is in de eerste plaats afhankelijk van de indeling van de locatie waar je die gebruikt en de gebruikte apparatuur. Daarna volgen het type wifi, de basis/aangeleverde bandbreedte en de indeling/gebruikte hardware van je netwerk. Daardoor kan elke aanbieding een bron van frustratie worden, hoe lovend de berichten van iemand anders ook zijn.
              Helemaal mee eens

              Reageer


              • #8
                Op Tweakers is een nieuwe test verschenen van WiFi routers. Ze hebben (in een andere test) ook mesh systemen aan de tand gevoeld.
                Als je zelf dit soort apparatuur aanschaft ben je uiteraard niet afhankelijk van je provider en kun je toch de beste WiFi bij je thuis krijgen.
                In deze Best Buy Guide werpen we een blik op de beste routers van dit moment.

                Reageer


                • #9
                  ik heb 🤨Delta gehad. wifi was waardeloos
                  Nu KPN al jaren ..en mijn wifi is perfect van de Experiabox 10. zit totaal niks tussen zelfs geen superwifi 😉👍

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
                    Op Tweakers is een nieuwe test verschenen van WiFi routers
                    ZyXEL Armor G5
                    "De interface van de router is overzichtelijk en tof vormgegeven, maar gaat niet heel diep wat instelbaarheid betreft. Alle basismogelijkheden die je verwacht van een router in deze prijsklasse, zijn aanwezig, waaronder bijvoorbeeld USB 3.0-netwerkopslagmogelijkheid en OpenVPN-serverfunctionaliteit. Ook bij deze functies valt echter niet meer te configureren dan wat basisinstellingen."

                    ! Om bij Zyxel hardware de schamele lokale configuratiemogelijkheid te omzeilen, moet je een account aanmaken bij Nebula Cloud. Dit is een betaalde service die het wel mogelijk maakt om meer de diepte in te gaan mbt het tunen van de router. Dat wordt nergens vermeld en heeft mij indertijd doen besluiten om de hardware terug te sturen naar de leverancier.
                    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                    Reageer


                    • #11
                      Laat dan Delta maar met een goede modem komen i.p.v de Cisco 3940, misschien heeft iedereen dan een beter wifi bereik.
                      Ik ben nog niet lang bij Delta maar kreeg deze de Cisco 3940, ik vroeg om een nieuwere maar kreeg hem niet.
                      Een beter wifi bereik zorgt ervoor dat er meer klanten blijven of naar Delta gaan als provider.
                      Waarom dat oude spul?

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door willoow Bekijk bericht
                        Waarom dat oude spul?
                        Het gebruik van bepaalde typen/versies hardware gaat in overleg tussen leverancier provider. Er zijn altijd specifieke functies/instellingen die in onderling overleg actief worden gesteld of juist weggelaten. Daarmee maak je deze hardware ook enigszin 'idiot proof' @ https://nl.wikipedia.org/wiki/Foolproof
                        Laatst bewerkt door Webkabouter; 22 Aug 2022, 18:52.
                        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door willoow Bekijk bericht
                          Laat dan Delta maar met een goede modem komen i.p.v de Cisco 3940, misschien heeft iedereen dan een beter wifi bereik.
                          Ik ben nog niet lang bij Delta maar kreeg deze de Cisco 3940, ik vroeg om een nieuwere maar kreeg hem niet.
                          Een beter wifi bereik zorgt ervoor dat er meer klanten blijven of naar Delta gaan als provider.
                          Waarom dat oude spul?
                          Als we Telecompaper mogen geloven is de belangstelling van het aantal klanten voor Delta geen probleem

                          Meer consumenten overwegen overstap naar Delta - Telecompaper
                          Laatst bewerkt door driepinter; 22 Aug 2022, 19:00.

                          Reageer


                          • #14
                            "Daarmee maak je deze hardware ook enigszin 'idiot proof'"

                            Bedoel je daarmee te zeggen dat iemand die een standaard abonnement heeft niet in aanmerking komt of niet toereikend is voor een betere of nieuwere modem/router?

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door willoow Bekijk bericht
                              Laat dan Delta maar met een goede modem komen i.p.v de Cisco 3940, misschien heeft iedereen dan een beter wifi bereik.
                              Ik ben nog niet lang bij Delta maar kreeg deze de Cisco 3940, ik vroeg om een nieuwere maar kreeg hem niet.
                              Een beter wifi bereik zorgt ervoor dat er meer klanten blijven of naar Delta gaan als provider.
                              Waarom dat oude spul?
                              Voor glasvezel wordt de mesh5 meegeleverd en die zijn erg prima. Er zijn niet zo veel modemrouters met een heel groot bereik. In de basis is het bereik van iedere router beperkt, je hebt hulpmiddelen nodig om het bereik in en om het huis te vegroten.
                              Daarnaast vergeet men dat oude laptops geen wifi5 aankunnen en dus niet veel meer snelheid dan 100Mbits oppakken om het even welke nieuw router of meshpunten je ophangt.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X