Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Glasvezel

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Op de site van delta netwerk kun je via de postcode de stand van zaken inzien.
    Delta informeert bovendien netjes via brieven wanneer ze langskomen voor schouw, aanleg etc.

    En die Deltahesjes zijn schaars, daar loopt geen verdwaalde zwerver mee… 😉😜

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
      Op de site van delta netwerk kun je via de postcode de stand van zaken inzien.
      Delta informeert bovendien netjes via brieven wanneer ze langskomen voor schouw, aanleg etc.

      En die Deltahesjes zijn schaars, daar loopt geen verdwaalde zwerver mee… 😉😜
      Hadden we het hier over gehad Bor ,ga op je gemak het nog eens lezen .waar het over gaat ,en reageer dan inhoudelijk
      Bij voorbaat dank Gr Koekeroe

      Reageer


      • #33
        Ze hebben eindelijk gereageerd Maar toch weer om een Telefoon nummer vragen
        Krijgen ze niet Ik wil het op de mail ,heb ik altijd bewijs ,wat wel en niet gezegd wordt
        Goedemorgen,

        Allereerst onze excuses voor het late reageren, maar we hebben dit doorgestuurd naar onze uitvoerder en er een melding van aangemaakt.
        Dit zal hij oppakken als ze weer terug zijn van vakantie.
        Zouden wij overigens uw telefoonnummer mogen krijgen? Dan nemen we contact met u op.

        Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben, verblijven wij,
        Met vriendelijke groet,
        Margriet
        Customer Service Desk
        VolkerWessels Telecom


        T 088-1860444 (T-Mobile) 088-1860004 (Delta)
        I
        www.volkerwesselstelecom.com

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
          Ze hebben eindelijk gereageerd Maar toch weer om een Telefoon nummer vragen
          Krijgen ze niet Ik wil het op de mail ,heb ik altijd bewijs ,wat wel en niet gezegd wordt
          Kan toch allebei, mail en telefoon? Maar ik mag jou dus ook niet meer bellen?

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
            Kan toch allebei, mail en telefoon? Maar ik mag jou dus ook niet meer bellen?
            Ik geloof niet dat de discussie over het geven van telefoon nummers ,tussen jouw en mij ging
            om nummers uit te wisselen naar elkaar.
            Het ging over de Glasvezelkabel Koeba
            Ik heb een prive nummer ,dat wil ik graag prive houden
            En als je afspraken maakt met firma;s , dan heb ik ze gewoon op de mail
            Laatst bewerkt door koekeroe; 9 Aug 2022, 10:58.

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

              Ik geloof niet dat de discussie over het geven van telefoon nummers ,tussen jouw en mij ging
              Ik geloove da je deu je vleke trapt.

              Reageer


              • #37
                koekeroe
                Hoe is het eigenlijk nog afgelopen met je glasvezel aansluiting is het alsnog geregeld met vwtelecom ?
                Laatst bewerkt door driepinter; 24 Sep 2022, 16:06.

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                  koekeroe
                  Hoe is het eigenlijk nog afgelopen met je glasvezel aansluiting is het alsnog geregeld met vwtelecom ?
                  Na 8 Augustus niks meer gehoord ,T 088-1860444 (T-Mobile) 088-1860004 (Delta)
                  I www.volkerwesselstelecom.com vorige week kabel tot aan de voordeur, Eergisteren liepen er weer mensen rond met een Delta jasje MET Legitimatie
                  En heb kunnen regelen dat de aansluiting binnen in de huiskamer wordt gelegd naast de bestaande Coax aansluiting, mensen zijn vriendelijk,en werken hard en lange uren
                  Straatwerk wat ze afleveren Bedroevend ,maar fijn dat je er nog naar vraagt
                  Laatst bewerkt door koekeroe; 24 Sep 2022, 16:31.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X