Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Glasvezel

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Glasvezel

    Er wordt aangebeld aan de deur ,doe open en er staat een Meneer aan de deur over glasvezel ,van Delta
    Had ook een Hesje van Delta aan
    Vraag naar zijn legitimatie heeft hij niet, wil wel mijn Telefoonnummer en moet binnen zijn in de huiskamer
    Ik ga geen Telefoon nummers geven, aan mensen die zich niet kunnen legitimeren evenmin naar binnen laten
    Delta heeft mijn telefoon nummer, Mijn woning verschilt niks van andere woningen dus hij weet goed hoe het er uit ziet
    Ik vind dit een hele rare manier om klanten te benaderen zonder legitimatie of iets anders
    Misschien niets aan de hand ,Maar helaas ik hou niet van deze grappen
    Glaskabel mogen ze aanleggen
    Oudere mensen krijgen hier ook mee te maken ,en wat dan ,als het een verkeerd iemand is ,met boze plannen
    Misschien zijn er meer mensen die deze manier van werken niet prettig vinden
    Ik zou het ook prettig vinden ,als iemand van Delta wil reageren
    Overigens Het was een Grapjas van VolkerWessels Telecom .Maar nog steeds geen reactie van Delta
    Groet Koekeroe
    Laatst bewerkt door koekeroe; 6 Jul 2022, 13:11.

  • #2
    Heb je dan niet eerst een kaartje of bericht met de post gehad dat ze komen kijken voor de glasvezelaansluiting ?

    Zal waarschijnlijk iemand van de aannemer (2: Schouw) zijn geweest.

    https://www.delta.nl/internet/glasvezel/zeeland/aanleg/

    Maar dat zo iemand zich op zijn minst moet kunnen legitimeren ben ik wel met je eens.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Heb je dan niet eerst een kaartje of bericht met de post gehad dat ze komen kijken voor de glasvezelaansluiting ?

      Zal waarschijnlijk iemand van de aannemer (2: Schouw) zijn geweest.

      https://www.delta.nl/internet/glasvezel/zeeland/aanleg/

      Maar dat zo iemand zich op zijn minst moet kunnen legitimeren ben ik wel met je eens.
      Ik heb niks ontvangen driepinter ,en dan nog ? ik ga niet gooien met telefoon nummers,
      legitimeren dat doet de woningbouw ook als die langskomt ,ik vroeg er naar ,en hij had niks
      Hij droeg een Hes van Delta ,en ze zijn hier in de buurt nog lang niet bezig
      Groet Koekeroe

      Reageer


      • #4
        Ik vind het ook verdacht. Ik zou hetzelfde gehandeld hebben. Zonder aankondiging en legitimatie, nooit een onbekende binnenlaten.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
          Ik vind het ook verdacht. Ik zou hetzelfde gehandeld hebben. Zonder aankondiging en legitimatie, nooit een onbekende binnenlaten.
          En geen telefoon nummer geven ,dan kunnen we niks, ook nog willen dwingen
          Dan ben je bij mij al helemaal klaar
          ik ben echt benieuwd of Delta hierop reageert Telefoon is Prive
          Laatst bewerkt door koekeroe; 5 Jul 2022, 21:20.

          Reageer


          • #6
            Zonder legitimatie mag je al enkele jaren de deur niet meer uit dacht ik zo.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
              Er wordt aangebeld aan de deur ,doe open en er staat een Meneer aan de deur over glasvezel ,van Delta
              Had ook een Hesje van Delta aan
              Vraag naar zijn legitimatie heeft hij niet, wil wel mijn Telefoonnummer en moet binnen zijn in de huiskamer
              Ik ga geen Telefoon nummers geven, aan mensen die zich niet kunnen legitimeren evenmin naar binnen laten
              Delta heeft mijn telefoon nummer, Mijn woning verschilt niks van andere woningen dus hij weet goed hoe het er uit ziet
              Ik vind dit een hele rare manier om klanten te benaderen zonder legitimatie of iets anders
              Misschien niets aan de hand ,Maar helaas ik hou niet van deze grappen
              Glaskabel mogen ze aanleggen
              Oudere mensen krijgen hier ook mee te maken ,en wat dan ,als het een verkeerd iemand is ,met boze plannen
              Misschien zijn er meer mensen die deze manier van werken niet prettig vinden
              Ik zou het ook prettig vinden ,als iemand van Delta wil reageren
              Groet Koekeroe
              Dit lijkt me niemand van Delta of van de aannemer. Zorgvuldigheid staat voorop.
              Sowieso kondigen ze aan dat er glasvezel wordt gelegd en wanneer.
              Ook krijg je een brief wanneer iemand langskomt om te bezien waar ze de vezel naar je huis moeten schieten en waar de AOP komt.
              Aansluiten van de kastjes etc doen ze meestal gelijktijdig met het schieten van de kabel (meestal de weken erna) ook met aankondiging.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Bonkie Bekijk bericht
                Zonder legitimatie mag je al enkele jaren de deur niet meer uit dacht ik zo.
                ??????

                Reageer


                • #9
                  Ja meneer Hillebregt een ieder is wettelijk verplicht om een ID bij te hebben op en tijdens het werk en als ook als je je eigen op de openbare weg bevindt

                  Reageer


                  • #10
                    Ik kom er niet goed achter of Delta in de kleine dorpen ook glasvezel gaat aansluiten. Het gaat in dit geval om postcode 4528 ES, huisnr. 21. Als ik op de website van Delta dit invoer komt eruit dat ze op dat adres GRATIS glasvezel aansluiten, maar ben je dan ook verplicht een glasvezel abonnement te nemen ? Er ligt op dat adres namelijk al jaren een kabelaansluiting, en bij dat abonnement (van Delta) wil ik het ook houden, maar zou wel de glasvezelaansluiting alvast willen hebben (zonder glasvezel abonnement).
                    Glasdraad sluit inderdaad wel aan op dit adres, maar eigen bijdrage is dan 200 Euro. Hoe zit het nu in dit geval bij Delta in elkaar ?

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door soundman350 Bekijk bericht
                      Ik kom er niet goed achter of Delta in de kleine dorpen ook glasvezel gaat aansluiten. Het gaat in dit geval om postcode 4528 ES, huisnr. 21. Als ik op de website van Delta dit invoer komt eruit dat ze op dat adres GRATIS glasvezel aansluiten, maar ben je dan ook verplicht een glasvezel abonnement te nemen ? Er ligt op dat adres namelijk al jaren een kabelaansluiting, en bij dat abonnement (van Delta) wil ik het ook houden, maar zou wel de glasvezelaansluiting alvast willen hebben (zonder glasvezel abonnement).
                      Glasdraad sluit inderdaad wel aan op dit adres, maar eigen bijdrage is dan 200 Euro. Hoe zit het nu in dit geval bij Delta in elkaar ?
                      Misschien dat u beter deze vraag rechtstreeks aan Delta vraagt,? en uw gegevens hier weg haalt

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door soundman350 Bekijk bericht
                        Ik kom er niet goed achter of Delta in de kleine dorpen ook glasvezel gaat aansluiten. Het gaat in dit geval om postcode 4528 ES, huisnr. 21. Als ik op de website van Delta dit invoer komt eruit dat ze op dat adres GRATIS glasvezel aansluiten, maar ben je dan ook verplicht een glasvezel abonnement te nemen ? Er ligt op dat adres namelijk al jaren een kabelaansluiting, en bij dat abonnement (van Delta) wil ik het ook houden, maar zou wel de glasvezelaansluiting alvast willen hebben (zonder glasvezel abonnement).
                        Glasdraad sluit inderdaad wel aan op dit adres, maar eigen bijdrage is dan 200 Euro. Hoe zit het nu in dit geval bij Delta in elkaar ?
                        Wanneer je jou postcode invult op :

                        https://www.deltanetwerk.nl/

                        heb je geen glasvezel dus wordt het afwachten of Delta in jouw dorp wel aanlegt.

                        Delta Fiber en KPN leggen iig niet aan in de buitengebieden.

                        https://www.zeeland.nl/economie/aanleg-glasvezel
                        Laatst bewerkt door driepinter; 6 Jul 2022, 18:54.

                        Reageer


                        • #13
                          Ja wat ik met glasvezel toch niet voor dat kleine beetje internetten wat wij ouderen doen

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door JvdL Bekijk bericht
                            Ja wat ik met glasvezel toch niet voor dat kleine beetje internetten wat wij ouderen doen
                            Dat heeft niks te maken ,met aan de deur komen zonder ID en om telefoonnummer vragen
                            iedereen is vrij om glasvezel te nemen of niet
                            Bij mij mogen ze het ook aan leggen ,maar niet zonder je ID te laten zien ,en wie je bent ,en geen telefoon nummer aan een vreemde

                            Reageer


                            • #15
                              Heb zoiets ook al eens meegemaakt,maar dan ging het om meterstanden.
                              2X ingevuld via de site,daarna nog eens 2X via een kaart met de post,en toen stond ineens iemand aan de deur voor de meterstanden.
                              Ook niet binnen gelaten,had geen ID kaart.
                              Melding gemaakt bij Delta,maar een paar dagen later toch reactie dat dit niet de normale gang van zaken was.
                              Maar tot vandaag weet nog niemand wie dit was.
                              [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X