Heb zoiets ook al eens meegemaakt,maar dan ging het om meterstanden.
2X ingevuld via de site,daarna nog eens 2X via een kaart met de post,en toen stond ineens iemand aan de deur voor de meterstanden.
Ook niet binnen gelaten,had geen ID kaart.
Melding gemaakt bij Delta,maar een paar dagen later toch reactie dat dit niet de normale gang van zaken was.
Maar tot vandaag weet nog niemand wie dit was.
Bij de overburen die op vakantie waren lag een kaart dus zodoende weet ik nu wie de firma is
Het was een Grapjas van VolkerWessels Telecom Zonder ID
Een ding wil ik wel opmerken. de man bij mij aan de deur was een fatsoenlijke man en beleefd, en voert waarschijnlijk ook uit wat men hem opgedragen heeft? Wat niet wegneemt ID verplicht
Een ding wil ik wel opmerken. de man bij mij aan de deur was een fatsoenlijke man en beleefd, en voert waarschijnlijk ook uit wat men hem opgedragen heeft? Wat niet wegneemt ID verplicht
ze zijn ook niet allemaal hetzelfde...maar bericht zegt genoeg...
ze zijn ook niet allemaal hetzelfde...maar bericht zegt genoeg...
Inderdaad Stofdoek had er ook iets van gevonden ,Ja jongens ,het gaat weer om de harde knikkers ,hoe wat en wat jij ervan vindt
dat maakt ze geen malle moer uit
Storing
De laatste paar dagen kommer en kwel, iedere keer storing. Delta gebruikt een of andere achterlijke chatbot die geen eene f,,k snapt, contact niet mogelijk. de helpdesk geeft niet thuis, sorry, maar na een paar maanden delta heb ik het alweer gezien, kom maar praten als je je zaakjes weer op de rit hebt.
Als ik gebeld wordt op beide lijnen wordt de eerste bel actie verbroken, ik heb dus altijd een gemist gesprek, ook niet handig.
Internet lag er afgelopen week uit, handig als je thuis wilt werken.
Storing
De laatste paar dagen kommer en kwel, iedere keer storing. Delta gebruikt een of andere achterlijke chatbot die geen eene f,,k snapt, contact niet mogelijk. de helpdesk geeft niet thuis, sorry, maar na een paar maanden delta heb ik het alweer gezien, kom maar praten als je je zaakjes weer op de rit hebt.
Als ik gebeld wordt op beide lijnen wordt de eerste bel actie verbroken, ik heb dus altijd een gemist gesprek, ook niet handig.
Internet lag er afgelopen week uit, handig als je thuis wilt werken.
Ook niet handig om dit topic te kapen, dat helpt ook niet
Afgelopen zondag 3 juli dit bericht gestuurd naar Adres wat Driepinter heeft gegeven via dit forum
Totaal geen reactie [email protected]
Beste Delta 4 dagen geleden Er wordt aangebeld aan de deur [ S,avonds ] ,doe open en er staat een Meneer aan de deur over glasvezel ,van Delta Had ook een Hesje van Delta aan Vraag naar zijn legitimatie heeft hij niet, wil wel mijn Telefoonnummer en moet binnen zijn in de huiskamer Ik ga geen Telefoon nummers geven, aan mensen die zich niet kunnen legitimeren evenmin naar binnen laten Delta heeft mijn telefoon nummer, Mijn woning verschilt niks van andere woningen dus hij weet goed hoe het er uit ziet Ik vind dit een hele rare manier om klanten te benaderen zonder legitimatie of iets anders Misschien niets aan de hand ,Maar helaas ik hou niet van deze grappen Glaskabel mogen ze aanleggen Oudere mensen krijgen hier ook mee te maken ,en wat dan ,als het een verkeerd iemand is ,met boze plannen Misschien zijn er meer mensen die deze manier van werken niet prettig vinden Ik zou het ook prettig vinden ,als iemand van Delta wil reageren Overigens Het was een Grapjas van VolkerWessels Telecom Gaarne reactie van jullie Hier wordt op elke manier Prive en de huidige regels omzeild Met vriendelijke Groet
Vanmorgen Deze Mail gekregen Goedemorgen,
Heeft u een postcode en huisnummer? Dan gaan wij dit voor u nakijken.
Reageer