Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Glasvezel

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door jean Bekijk bericht
    Heb zoiets ook al eens meegemaakt,maar dan ging het om meterstanden.
    2X ingevuld via de site,daarna nog eens 2X via een kaart met de post,en toen stond ineens iemand aan de deur voor de meterstanden.
    Ook niet binnen gelaten,had geen ID kaart.
    Melding gemaakt bij Delta,maar een paar dagen later toch reactie dat dit niet de normale gang van zaken was.
    Maar tot vandaag weet nog niemand wie dit was.
    Bij de overburen die op vakantie waren lag een kaart dus zodoende weet ik nu wie de firma is
    Het was een Grapjas van VolkerWessels Telecom Zonder ID

    Reageer


    • #17
      Rare bedoeling zeg. Ze mogen bij VolkerWessels de mensen beter uitrusten voordat ze op pad gestuurd worden.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
        Rare bedoeling zeg. Ze mogen bij VolkerWessels de mensen beter uitrusten voordat ze op pad gestuurd worden.
        Het blijft akelig stil Bij Delta

        Reageer


        • #19
          Ik zou contact opnemen met vwtelecom zelf want van Delta zul je niks meer horen.

          Telefoon: 088 1860 004 | ma. t/m vr. 08.30-17.00
          E-mail: [email protected]

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
            Ik zou contact opnemen met vwtelecom zelf want van Delta zul je niks meer horen.

            Telefoon: 088 1860 004 | ma. t/m vr. 08.30-17.00
            E-mail: [email protected]
            Met Dank Fijn weekend Groet Koekeroe
            Tot heden toe nog geen enkele reactie van [email protected]
            Laatst bewerkt door koekeroe; 11 Jul 2022, 17:31.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
              Ik zou contact opnemen met vwtelecom zelf want van Delta zul je niks meer horen.

              Telefoon: 088 1860 004 | ma. t/m vr. 08.30-17.00
              E-mail: [email protected]
              Bericht naar hun verstuurd Driepinter Bedankt

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                Rare bedoeling zeg. Ze mogen bij VolkerWessels de mensen beter uitrusten voordat ze op pad gestuurd worden.
                https://www.omroepwest.nl/nieuws/460...over-glasvezel

                Reageer


                • #23
                  Een ding wil ik wel opmerken. de man bij mij aan de deur was een fatsoenlijke man en beleefd, en voert waarschijnlijk ook uit wat men hem opgedragen heeft? Wat niet wegneemt ID verplicht
                  Laatst bewerkt door koekeroe; 10 Jul 2022, 12:43.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                    Een ding wil ik wel opmerken. de man bij mij aan de deur was een fatsoenlijke man en beleefd, en voert waarschijnlijk ook uit wat men hem opgedragen heeft? Wat niet wegneemt ID verplicht
                    ze zijn ook niet allemaal hetzelfde...maar bericht zegt genoeg...

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door lambik Bekijk bericht

                      ze zijn ook niet allemaal hetzelfde...maar bericht zegt genoeg...
                      Inderdaad Stofdoek had er ook iets van gevonden ,Ja jongens ,het gaat weer om de harde knikkers ,hoe wat en wat jij ervan vindt
                      dat maakt ze geen malle moer uit

                      Reageer


                      • #26
                        Storing
                        De laatste paar dagen kommer en kwel, iedere keer storing. Delta gebruikt een of andere achterlijke chatbot die geen eene f,,k snapt, contact niet mogelijk. de helpdesk geeft niet thuis, sorry, maar na een paar maanden delta heb ik het alweer gezien, kom maar praten als je je zaakjes weer op de rit hebt.
                        Als ik gebeld wordt op beide lijnen wordt de eerste bel actie verbroken, ik heb dus altijd een gemist gesprek, ook niet handig.
                        Internet lag er afgelopen week uit, handig als je thuis wilt werken.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door marcelbakkernl Bekijk bericht
                          Storing
                          De laatste paar dagen kommer en kwel, iedere keer storing. Delta gebruikt een of andere achterlijke chatbot die geen eene f,,k snapt, contact niet mogelijk. de helpdesk geeft niet thuis, sorry, maar na een paar maanden delta heb ik het alweer gezien, kom maar praten als je je zaakjes weer op de rit hebt.
                          Als ik gebeld wordt op beide lijnen wordt de eerste bel actie verbroken, ik heb dus altijd een gemist gesprek, ook niet handig.
                          Internet lag er afgelopen week uit, handig als je thuis wilt werken.
                          Ook niet handig om dit topic te kapen, dat helpt ook niet

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

                            Ook niet handig om dit topic te kapen, dat helpt ook niet
                            Zou het de atmosfeer zijn of de hitte? Het wordt steeds erger lijkt het wel.

                            Reageer


                            • #29
                              Afgelopen zondag 3 juli dit bericht gestuurd naar Adres wat Driepinter heeft gegeven via dit forum
                              Totaal geen reactie [email protected]

                              Beste Delta
                              4 dagen geleden
                              Er wordt aangebeld aan de deur [ S,avonds ] ,doe open en er staat een Meneer aan de deur over glasvezel ,van Delta
                              Had ook een Hesje van Delta aan
                              Vraag naar zijn legitimatie heeft hij niet, wil wel mijn Telefoonnummer en moet binnen zijn in de huiskamer
                              Ik ga geen Telefoon nummers geven, aan mensen die zich niet kunnen legitimeren evenmin naar binnen laten
                              Delta heeft mijn telefoon nummer, Mijn woning verschilt niks van andere woningen dus hij weet goed hoe het er uit ziet
                              Ik vind dit een hele rare manier om klanten te benaderen zonder legitimatie of iets anders
                              Misschien niets aan de hand ,Maar helaas ik hou niet van deze grappen
                              Glaskabel mogen ze aanleggen
                              Oudere mensen krijgen hier ook mee te maken ,en wat dan ,als het een verkeerd iemand is ,met boze plannen
                              Misschien zijn er meer mensen die deze manier van werken niet prettig vinden
                              Ik zou het ook prettig vinden ,als iemand van Delta wil reageren
                              Overigens Het was een Grapjas van VolkerWessels Telecom
                              Gaarne reactie van jullie Hier wordt op elke manier Prive en de huidige regels omzeild
                              Met vriendelijke Groet
                              Vanmorgen Deze Mail gekregen Goedemorgen,


                              Heeft u een postcode en huisnummer?
                              Dan gaan wij dit voor u nakijken.


                              Met vriendelijke groet,

                              Dilan
                              CSD Frontoffice
                              VolkerWessels Telecom



                              Modemweg 33 | 3821 BS Amersfoort
                              Postbus 1393 | 3800 BJ Amersfoort
                              I www.volkerwesselstelecom.com
                              Laatst bewerkt door koekeroe; 19 Jul 2022, 10:10.

                              Reageer


                              • #30
                                Het is niet meer als fatsoenlijk dat Delta netwerk hier op antwoordt.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X