Er wordt aangebeld aan de deur ,doe open en er staat een Meneer aan de deur over glasvezel ,van Delta
Had ook een Hesje van Delta aan
Vraag naar zijn legitimatie heeft hij niet, wil wel mijn Telefoonnummer en moet binnen zijn in de huiskamer
Ik ga geen Telefoon nummers geven, aan mensen die zich niet kunnen legitimeren evenmin naar binnen laten
Delta heeft mijn telefoon nummer, Mijn woning verschilt niks van andere woningen dus hij weet goed hoe het er uit ziet
Ik vind dit een hele rare manier om klanten te benaderen
zonder legitimatie of iets anders
Misschien niets aan de hand ,Maar helaas ik hou niet van deze grappen
Glaskabel mogen ze aanleggen
Oudere mensen krijgen hier ook mee te maken ,en wat dan ,als het een verkeerd iemand is ,met boze plannen
Misschien zijn er meer mensen die deze manier van werken niet prettig vinden
Ik zou het ook prettig vinden ,als iemand van Delta wil reageren
Overigens Het was een Grapjas van VolkerWessels Telecom .Maar nog steeds geen reactie van Delta
Groet Koekeroe
Had ook een Hesje van Delta aan
Vraag naar zijn legitimatie heeft hij niet, wil wel mijn Telefoonnummer en moet binnen zijn in de huiskamer
Ik ga geen Telefoon nummers geven, aan mensen die zich niet kunnen legitimeren evenmin naar binnen laten
Delta heeft mijn telefoon nummer, Mijn woning verschilt niks van andere woningen dus hij weet goed hoe het er uit ziet
Ik vind dit een hele rare manier om klanten te benaderen

Misschien niets aan de hand ,Maar helaas ik hou niet van deze grappen
Glaskabel mogen ze aanleggen
Oudere mensen krijgen hier ook mee te maken ,en wat dan ,als het een verkeerd iemand is ,met boze plannen
Misschien zijn er meer mensen die deze manier van werken niet prettig vinden
Ik zou het ook prettig vinden ,als iemand van Delta wil reageren

Overigens Het was een Grapjas van VolkerWessels Telecom .Maar nog steeds geen reactie van Delta
Groet Koekeroe
Reageer