Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Glasvezel wordt mogelijk goedkoper

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

    Bij Delta ook actie Viaplay voor 6,50 pmnd 1e 12 maanden.
    Graag jou bron

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
      Bordewolf Jij zit geloof ik bij Delta. Mogelijk dat de aanbieding voor jou zichtbaar is bij Caiway. Ik zit bij Caiway en zie de aanbieding bij Delta.
      Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: 818D0F3F-8152-432F-9C0C-9BFB3A702E3F.jpg
Bekeken: 230
Grootte: 75,9 Kb
ID: 235319
      Dat is vreemd, op mijn postcode krijg ik maar 1 euro korting... Hoe zit dat nu weer?
      Is dit coax of glasvezel? In elk geval heb ik nog iets om over te onderhandelen.

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        Graag jou bron
        Op de flex abonnementen-pagina bij Delta. Alleen voor nieuwe klanten!!!

        Als bestaande klant blijft het 12,99 ( zojuist gechecked)
        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

          Op de flex abonnementen-pagina bij Delta. Alleen voor nieuwe klanten!!!

          Als bestaande klant blijft het 12,99 ( zojuist gechecked)
          Dat geldt ook voor verlengers met 12 maanden... Ik heb een flex abo en ik heb al een deal om de kortingen te behouden zoals aangeboden bij een 12 maands abo.
          Echter Viaplay staat op mijn postcode met 1 euro korting, dat lijkt me dan niet goed.

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

            Dat geldt ook voor verlengers met 12 maanden... Ik heb een flex abo en ik heb al een deal om de kortingen te behouden zoals aangeboden bij een 12 maands abo.
            Echter Viaplay staat op mijn postcode met 1 euro korting, dat lijkt me dan niet goed.
            Kan me niet voorstellen dat het bij verlengen ook een grotere korting zou zijn.
            Dat wordt in ieder geval nergens vermeld.
            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

            Reageer


            • #36
              Niet geschoten is altijd mis. Bellen heeft altijd een resultaat. Ik sloot mijn contract over naar een goedkoper abonnement, hetgeen online fout ging. Na een telefoontje werd ik doorverbonden en kreeg een aanbod voor 1 jaar 35 euro p/mnd all in. Dit omdat ik al zo lang lid was. Dus altijd bellen wanneer je contract afloopt.

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                Niet geschoten is altijd mis. Bellen heeft altijd een resultaat. Ik sloot mijn contract over naar een goedkoper abonnement, hetgeen online fout ging. Na een telefoontje werd ik doorverbonden en kreeg een aanbod voor 1 jaar 35 euro p/mnd all in. Dit omdat ik al zo lang lid was. Dus altijd bellen wanneer je contract afloopt.
                Klopt helemaal. En ik heb al een aanbod op zak, maar dat voldoet dus nog niet.

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                  Kan me niet voorstellen dat het bij verlengen ook een grotere korting zou zijn.
                  Dat wordt in ieder geval nergens vermeld.
                  Wel degelijk. Jaarlijks bellen loont, immer kun je ook overstappen. In mijn geval naar hun zusje Caiway en dan moeten ze me ook kortingen geven en de hele handel omruilen (terwijl het dezelfde apparatuur is uit hetzelfde magazijn). Mijn ervaring is dat men genegen is een fikse korting te geven bij verlengen voor een jaar.

                  Reageer


                  • #39
                    Er is wel een ondergrens aan het geven van kortingen.

                    Reageer


                    • #40
                      Uiteraard, maar het gewoon door laten lopen van je contract kost je gewoon extra geld. Je kunt altijd kijken wat je er kunt uitslepen toch. Kijkend naar mij persoonlijk had het mij gewoon 210 euro extra gekost dit jaar. Toch geld. 😉

                      Reageer


                      • #41
                        Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                        Uiteraard, maar het gewoon door laten lopen van je contract kost je gewoon extra geld. Je kunt altijd kijken wat je er kunt uitslepen toch. Kijkend naar mij persoonlijk had het mij gewoon 210 euro extra gekost dit jaar. Toch geld. 😉
                        Mijn besparing is in elk geval 7,50 x 12. En ik ga Viaplay er op zeker bijdealen, dat scheelt nog eens 5,50 x12. Dat is toch
                        156 euro.
                        Anders wordt het alsnog Caiway.
                        Laatst bewerkt door Bordewolf; 28 Aug 2022, 11:48.

                        Reageer


                        • #42
                          Wie het onderste uit de kan wil, krijgt het deksel op zijn neus.

                          Reageer


                          • #43
                            En wie alles maar laat doorlopen betaald teveel.

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X