Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Glasvezel wordt mogelijk goedkoper

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Terecht opgemerkt hoor. Uiteindelijk zal door de marktwerking de verschillen in prijzen wel gelijk worden getrokken.
    Las dat KPN en xs4all en Zgo al weer prijsverhogingen hebben aangekondigd:

    @ https://nl.hardware.info/nieuws/8138...r-internet-aan
    @ https://tweakers.net/nieuws/196228/k...per-maand.html

    ... en daar zal het zeker niet bij blijven.
    Zelf kijk ik niet alleen naar de prijs maar naar het hele plaatje; voor mij is Delta toch nog steeds een stabiele koploper.
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 4 May 2022, 23:31.
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
      Uiteindelijk zal door de marktwerking de verschillen in prijzen wel gelijk worden getrokken.
      Precies dat. Het magische woord is 'uiteindelijk'. Als je vindt dat *nu* elke provider hetzelfde moet vragen, is teleurstelling dus ingebouwd. Verwachtingen bijstellen. Ik lees toch vaak over wat je 'mag verwachten' maar dat blijkt dan toch meestal neer te komen op: Jamaar, iedereen doet het... Uiteindelijk levelt het uit. Hoe dan ook.
      Laatst bewerkt door Koeba; 5 May 2022, 07:21.

      Reageer


      • #18
        https://www.acm.nl/nl/publicaties/ac...-te-stimuleren

        Reageer


        • #19
          Eerlijk gezegd had ik de nieuwe glasvezelprijzen en snelheden van Delta al verwacht. Vorig jaar om deze tijd werden ook de prijzen en het portfolio bijgesteld.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

            Eerlijk gezegd had ik de nieuwe glasvezelprijzen en snelheden van Delta al verwacht. Vorig jaar om deze tijd werden ook de prijzen en het portfolio bijgesteld.
            Geen aanval maar een observatie: Jouw verwachtingen en wat er echt gebeurt liggen toch vaak vrij ver uit elkaar.

            Reageer


            • #21
              Natuurlijk is dit geen aanval. Feiten zijn feiten.

              Reageer


              • #22
                En daar gaan we weer.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                  En daar gaan we weer.
                  Ik heb ze gemeld. Dit gaat niet lang meer duren aleer er nog meer blokkades komen..
                  Heel de dag niets anders doen dan dit forum proberen te vernaggelen en forumleden aanvallen.
                  Het beste is niet reageren maar rapporteren en ik hoop dat met mij vele andere forumleden die het ook kotsbeu zijn dat ook doen.

                  On topic verder:
                  Ik zie dat nu ook T Mobile een actie heeft met Viaplay en ook bij Caiway krijg je de eerste 12 maanden extra korting op Viaplay.
                  Waar blijft Delta met de nieuw propositie?

                  T-Mobile bundelt ESPN en Viaplay met fikse korting | Totaal TV
                  Laatst bewerkt door Bordewolf; 26 Aug 2022, 15:26.

                  Reageer


                  • #24
                    Doel je bij Caiway op de 1 euro korting bij Viaplay? Deze “aanbieding” bestaat al sinds de introductie van Viaplay.
                    Of is er ergens nog een aanbieding verstopt? Overigens zit ik dit soort acties meer als koppelverkoop dan als werkelijke aanbieding voor een glasvezel of coax abonnement.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                      Doel je bij Caiway op de 1 euro korting bij Viaplay? Deze “aanbieding” bestaat al sinds de introductie van Viaplay.
                      Of is er ergens nog een aanbieding verstopt? Overigens zit ik dit soort acties meer als koppelverkoop dan als werkelijke aanbieding voor een glasvezel of coax abonnement.
                      bij deze Viaplay voor 6,50. 12 maanden lang , geldt voor alle pakketten die voor een jaar worden vastgelegd. Hier blijft Delta toch angstvallig mee achter. Ik ga 12 maanden verlengen bij Delta, maar verwacht dan wel zo'n zelfde actie.
                      Bijgevoegde bestanden

                      Reageer


                      • #26
                        Je afbeelding is van Delta. Deze aanbieding geldt dus juist voor Delta en niet voor Caiway

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                          Je afbeelding is van Delta. Deze aanbieding geldt dus juist voor Delta en niet voor Caiway
                          En wellicht alleen voor nieuwe abonnee's?
                          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                            Je afbeelding is van Delta. Deze aanbieding geldt dus juist voor Delta en niet voor Caiway
                            Excuus, ik heb even de juiste afbeelding geupload.

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                              bij deze Viaplay voor 6,50. 12 maanden lang , geldt voor alle pakketten die voor een jaar worden vastgelegd. Hier blijft Delta toch angstvallig mee achter. Ik ga 12 maanden verlengen bij Delta, maar verwacht dan wel zo'n zelfde actie.
                              Bij Delta ook actie Viaplay voor 6,50 pmnd 1e 12 maanden.
                              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                              Reageer


                              • #30
                                Bordewolf Jij zit geloof ik bij Delta. Mogelijk dat de aanbieding voor jou zichtbaar is bij Caiway. Ik zit bij Caiway en zie de aanbieding bij Delta.
                                Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: 818D0F3F-8152-432F-9C0C-9BFB3A702E3F.jpg
Bekeken: 233
Grootte: 75,9 Kb
ID: 235319

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X