Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Windows 11

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #61
    Had op een pc win 11 pro zonder geïnstalleerd
    Later heb ik zie foto 1 TPM in de bios aan gezet.
    Na de Windows 11 Pro update zie foto 2 wat erbij is gekomen.
    Alles werkt goed en stabiel

    Reageer


    • #62
      VMware® Workstation 16 Player 16.2.0 build-18760230 heeft Windows 10 and later x64 support
      Bijgevoegde bestanden
      Laatst bewerkt door driepinter; 14 Oct 2021, 20:06.

      Reageer


      • #63
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        VMware® Workstation 16 Player 16.2.0 build-18760230 heeft Windows 10 and later x64 support
        Bedankt, ga gelijk even updaten!

        Reageer


        • #64
          Windows' gebreken - Achtergrond - Tweakers

          Reageer


          • #65
            Helaas, het is niet anders maar nou moet ik toch de Webkabouter gelijk geven vwb even wachten

            Er is een nieuwe Windows 11 build :

            Releasing Windows 11 Build 22000.282 to Beta and Release Preview Channels | Windows Insider Blog
            Bijgevoegde bestanden
            Laatst bewerkt door driepinter; 16 Oct 2021, 19:42.

            Reageer


            • #66
              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
              Helaas, het is niet anders maar nou moet ik toch de Webkabouter gelijk geven vwb even wachten

              Er is een nieuwe Windows 11 build :

              Releasing Windows 11 Build 22000.282 to Beta and Release Preview Channels | Windows Insider Blog
              Ik ga sowieso wachten tot deze officieel wordt aangeboden.

              Reageer


              • #67
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                Ik ga sowieso wachten tot deze officieel wordt aangeboden.
                Toch zou ik daarna ook nog even wachten.
                Voor de gamers: Win11 is 10-30% trager dan Win10 onder dezelfde omstandigheden (eigen ervaring). Voor een OS dat zich voornamelijk heeft geconcentreerd op de looks/uiterlijk en het overhevelen van gebruikersdata (telemetrie), is dat toch wel een dingetje denk ik.

                Zal dit bericht uitbreiden zodra ik nog wat te melden heb over een (te snelle) migratie.
                Laatst bewerkt door Webkabouter; 17 Oct 2021, 23:49.
                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                Reageer


                • #68
                  Je oude rechtermuisknop terug

                  https://www.howtogeek.com/759449/how...file-explorer/

                  Reageer


                  • #69
                    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                    Ha! Daar zat ik wel op te wachten! Tx!

                    Reageer


                    • #70
                      Pas op met bovenstaande linkjes naar nortonsetupinstall !!!!

                      Ze zijn volgens mij niet te vertrouwen .

                      Reageer


                      • #71
                        Zie ook weinig actie bij de beheerders, meerdere malen gemeld maar staat er 24 uur later nog steeds. Vreemde gang van zaken.

                        Reageer


                        • #72
                          Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
                          Zie ook weinig actie bij de beheerders, meerdere malen gemeld maar staat er 24 uur later nog steeds. Vreemde gang van zaken.
                          Had hem 10min na plaatsing ook al gemeld... idd vreemd. Vandaar dat ik er uit armoede later maar een berichtje bij had gezet.

                          Reageer


                          • #73
                            Windows 11 kent een nieuwe series Class print Driver maar ik heb hierdoor veel printproblemen.

                            Het is gewoon een simpele HP All-in-One printer.

                            Zijn er meer mensen die ineens niet meer fatsoenlijk kunnen printen onder Windows 11 ?
                            Laatst bewerkt door driepinter; 27 Oct 2021, 10:24.

                            Reageer


                            • #74
                              Probleem lijkt niet specifiek voor Windows 11 te zijn maar ook voor onderstaande versies:
                              - Windows 10, version 21H1; Windows 10, version 20H2; Windows 10, version 2004; Windows 10, version 1809; Windows 11, version 21H2; Windows 10, version 1909

                              https://www.windowscentral.com/windo...rmed-microsoft

                              Reageer


                              • #75
                                Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
                                Probleem lijkt niet specifiek voor Windows 11 te zijn maar ook voor onderstaande versies:
                                - Windows 10, version 21H1; Windows 10, version 20H2; Windows 10, version 2004; Windows 10, version 1809; Windows 11, version 21H2; Windows 10, version 1909

                                https://www.windowscentral.com/windo...rmed-microsoft
                                Bedankt voor je reactie, ik heb vandaag deze update erop gezet die dit probleem(en) zou moeten verhelpen :

                                21 oktober 2021— KB5006746 (os build 22000.282) Preview (microsoft.com)

                                Maar helaas dus ...

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X