Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Windows 11

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #76
    In juni jongstleden m'n PC ge-upgraded naar Windows 11. Het ging allemaal goed tot ik een paar weken geleden tot de ontdekking kwam dat mijn Norton niet meer bijgewerkt werd qua updates en dergelijke. Toen bleek dat de links naar de website van Norton ook niet werkten wegens afwezigheid van een browser !?. En inderdaad na veel zoeken bleek de Edge niet ingesteld te staan als standaardbrowser. De Edge kan ik wel normaal gebruiken. Toen Chrome geïnstalleerd maar ook die kan ik niet instellen als standaardbrowser. Hoe kan ik dit met Norton, W11 en Edge fiksen ? Er werd al geopperd om te wachten tot de volledig functionerende W11 maar of dat het probleem met de "afwezige" standaardbrowser oplost...?

    Reageer


    • #77
      Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht
      In juni jongstleden m'n PC ge-upgraded naar Windows 11. Het ging allemaal goed tot ik een paar weken geleden tot de ontdekking kwam dat mijn Norton niet meer bijgewerkt werd qua updates en dergelijke. Toen bleek dat de links naar de website van Norton ook niet werkten wegens afwezigheid van een browser !?. En inderdaad na veel zoeken bleek de Edge niet ingesteld te staan als standaardbrowser. De Edge kan ik wel normaal gebruiken. Toen Chrome geïnstalleerd maar ook die kan ik niet instellen als standaardbrowser. Hoe kan ik dit met Norton, W11 en Edge fiksen ? Er werd al geopperd om te wachten tot de volledig functionerende W11 maar of dat het probleem met de "afwezige" standaardbrowser oplost...?
      Het wijzigen van de standaard browser is even een lastige onder Windows 11 :

      https://www.pc-tips.info/tips/window...in-windows-11/

      Overigens zag ik vandaag dat de Windows 11 upgrade nu al aangeboden wordt als optionele update op een Windows 10 PC.

      Je hoeft dus alleen maar op Ja te klikken en je hebt hem.
      Laatst bewerkt door driepinter; 27 Oct 2021, 18:38.

      Reageer


      • #78
        Het is even wennen maar kreeg gisteren die nieuwe Office look.

        Microsoft Office has a fresh new look - here's how to update | TechRadar
        Bijgevoegde bestanden

        Reageer


        • #79
          Dit is hoe je Android apps op Windows 11 draait - Techzine.nl
          Bijgevoegde bestanden
          Laatst bewerkt door driepinter; 13 Mar 2022, 10:57.

          Reageer


          • #80
            Windows 11 Beveiliging.

            Weet niet of ik het hier kan en mag vragen maar doe toch een poging. Heb sinds ik Win 11 heb draaien op mijn PC geen toegang meer tot de beveiligingsoptie. Meer mensen hier last van? Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: defender.jpg Bekeken: 0 Grootte: 50,1 Kb ID: 223093
            Als je de App wilt downloaden via de Microsoft store kun je het wel vergeten. Iemand misschien een idee hoe je dit op kan lossen.

            "Wie een kuil graaft voor een ander kriegt pien in zun rik".

            Reageer


            • #81
              Oorspronkelijk gepost door BossB Bekijk bericht
              Windows 11 Beveiliging.

              Weet niet of ik het hier kan en mag vragen maar doe toch een poging. Heb sinds ik Win 11 heb draaien op mijn PC geen toegang meer tot de beveiligingsoptie. Meer mensen hier last van?

              Als je de App wilt downloaden via de Microsoft store kun je het wel vergeten. Iemand misschien een idee hoe je dit op kan lossen.

              "Wie een kuil graaft voor een ander kriegt pien in zun rik".
              Hier staan enkele mogelijkheden om Windows 11 Defender te repareren :

              https://www.minitool.com/news/you-ne...sdefender.html
              Laatst bewerkt door driepinter; 4 Apr 2022, 08:14.

              Reageer


              • #82
                Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                Hier staan enkele mogelijkheden om Windows 11 Defender te repareren :

                https://www.minitool.com/news/you-ne...sdefender.html
                Beste Driepinter. Hartstikke bedankt voor deze goed tip. Meteen ermee aan de slag gegaan en het is gelukt. Helemaal top!!!

                "Wie een kuil graaft voor een ander kriegt pien in zun rik".

                Reageer


                • #83
                  Oorspronkelijk gepost door BossB Bekijk bericht
                  "Wie een kuil graaft voor een ander kriegt pien in zun rik".
                  Fantastische tekst!

                  Reageer


                  • #84
                    Windows 11 22H2 RTM

                    https://www.neowin.net/news/microsof...s-build-22621/


                    Bijgevoegde bestanden
                    Laatst bewerkt door driepinter; 26 May 2022, 09:54.

                    Reageer


                    • #85
                      Oorspronkelijk gepost door BossB Bekijk bericht
                      Windows 11 Beveiliging.
                      Weet niet of ik het hier kan en mag vragen maar doe toch een poging. Heb sinds ik Win 11 heb draaien op mijn PC geen toegang meer tot de beveiligingsoptie. Meer mensen hier last van? Klik op de afbeelding voor grotere versie Naam: defender.jpg Bekeken: 0 Grootte: 50,1 Kb ID: 223093
                      Als je de App wilt downloaden via de Microsoft store kun je het wel vergeten. Iemand misschien een idee hoe je dit op kan lossen.
                      "Wie een kuil graaft voor een ander kriegt pien in zun rik".
                      Manipulatiebeveiliging
                      Kijk of die aan staat als dat zo is kun je niet zomaar een programma met een crack erop zetten als je deze uitschakelt dan wel
                      En als je defender terug aan wilt zetten kun je dat niet voor dat die manipulatie heb terug aan gezet daarna je pc opnieuw starten bij home versie en dan doet die het weer bij pro kun je die zo inschakelen zonder opnieuw te starten.
                      Bijgevoegde bestanden

                      Reageer


                      • #86
                        Heb vanmorgen Windows 11 opnieuw geinstalleert zonder dat beta want dat is niet wat ik wil.
                        Heb ook Edge eruit gegooit met Revo uninstaller.
                        Chorme is nu me standaardbrowser.
                        Er is 1 groot voordeel van deze die zend geen gegevens naar microsoft door.
                        Als je Edge gebruikt kun je wel meer dan 2000 trackers op je pc hebben.
                        Die kun je vinden als je een status controle doet met ccleaner.
                        Als je die gebruikt zul je er achter komen dat Edge altijd op de achtergrond blijft draaien.
                        Bijgevoegde bestanden

                        Reageer


                        • #87
                          Oorspronkelijk gepost door buizerd Bekijk bericht
                          Er is 1 groot voordeel van deze die zend geen gegevens naar microsoft door.
                          Klopt, wel naar Google.

                          Reageer


                          • #88
                            Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                            Klopt, wel naar Google.
                            Valt wel mee

                            Reageer


                            • #89
                              Oorspronkelijk gepost door buizerd Bekijk bericht
                              Als je die gebruikt zul je er achter komen dat Edge altijd op de achtergrond blijft draaien.
                              Klopt, net als Chrome.

                              Reageer


                              • #90
                                Oorspronkelijk gepost door buizerd Bekijk bericht

                                Valt wel mee
                                Daar zijn de meningen over verdeeld.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X