Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Fred44nl

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
    I
    Om het eerlijk te houden zouden we, zonder persoonlijke discussies te starten, ook 'don't like's moeten kunnen toevoegen aan een reactie (
    zodat zodra je iemand niet mag, lekker kan downvoten?... ik zie de eerlijkheid daarvan niet in.
    Gewoon dat waarderingssysteem afschaffen.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door HB016 Bekijk bericht
      ik zie de eerlijkheid daarvan niet in.
      Je liked de inhoud van een bericht, niet de persoon die het heeft geschreven. Dat geldt dus ook voor het unliken.
      Dat daar misbruik van gemaakt kan worden zegt meer over de betreffende personen dan over de mogelijkheid die wordt geboden.
      Niets is idiot proof te maken (en dat is maar goed ook). We hebben hier tenslotte niet met een stelletje kleuters te maken
      Laatst bewerkt door Webkabouter; 25 Sep 2020, 19:26.
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        Maar bijvoorbeeld Ptrol (zonder titel) mag zeker niet vergeten worden die heeft ook veel voor het forum gedaan.
        Ik ben later aangehaakt, maar het zal ongetwijfeld zo zijn dat er altijd mensen uitspringen die serieus hun steentje hebben bijgedragen aan dit forum (sjapo!).
        Maar zoals met alles gaat het leven door; Ambassadeurs van toen die niet meer zoveel online zijn, zouden nu eigenlijk de titel ' Veteraan' moeten krijgen. Interesses veranderen en meningen daarover ook.

        De mensen die nu de kar trekken bij bepaalde zaken zouden op basis van hun inbreng en vooral op de manier waarop de titel 'Ambassadeur' moeten kunnen krijgen. Volgens mij kan een Ambassadeur ook Expert zijn, maar andersom in het geheel niet. Het ligt er maar net aan hoe hij/zij nog actief is in het huidige forum. Zelf geloof ik meer in de titel 'Expert' in een bepaald forumonderdeel (TV, Energie, Internet etc) dan dat dat forumbreed moet gelden. Zo voorkom je dat Experts op basis van hun specifieke kennis (of aantal reacties) 'los van de grond komen' en (anderen) denken dat ze, omdat ze Expert zijn, alles weten of op alles commentaar moeten hebben.

        Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: influencers.jpg Bekeken: 0 Grootte: 99,5 Kb ID: 187417

        Fijn weekend!
        Bijgevoegde bestanden
        Laatst bewerkt door Webkabouter; 25 Sep 2020, 20:13.
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
          Men vergeet dat er vroeger (voor september 2018) nog de titel Forum Ambassadeur bestond.

          Dit waren volgens mij : fred44nl, Jos , GoeRoe en r0n , de mensen die indertijd het forum droegen.

          Maar bijvoorbeeld Ptrol (zonder titel) mag zeker niet vergeten worden die heeft ook veel voor het forum gedaan.

          En die r0n

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
            Je liked de inhoud van een bericht, niet de persoon die het heeft geschreven. Dat geldt dus ook voor het unliken.
            Dat daar misbruik van gemaakt kan worden zegt meer over de betreffende personen dan over de mogelijkheid die wordt geboden.
            Niets is idiot proof te maken (en dat is maar goed ook). We hebben hier tenslotte niet met een stelletje kleuters te maken
            When you make something idiot proof, someone will make a better idiot.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
              We hebben hier tenslotte niet met een stelletje kleuters te maken
              nou als ik zie hoe sommigen hier reageren alleen al op de suggestie om ranking af te schaffen toont aan dat er toch wel enige kleinzerigheid te vinden is.
              Het is af en toe absurd hoe nieuwelingen behandelt / te woord gestaan worden.

              Het verklaard misschien ook wel waarom dit forum nou niet echt een bruisende community is.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door HB016 Bekijk bericht


                Het is af en toe absurd hoe nieuwelingen behandelt / te woord gestaan worden.

                Het verklaard misschien ook wel waarom dit forum nou niet echt een bruisende community is.
                Precies dat is ook mijn punt. Echt hartelijk word je niet ontvangen. Denk dat ook veel nieuwe forumleden niks durven te plaatsen door 2 a 3 forumleden die denken dat ze expert zijn. En ja ben blij dat Fredd44 weg is en hopelijk weg blijft. Zal niet de enige zijn.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door HB016 Bekijk bericht

                  nou als ik zie hoe sommigen hier reageren alleen al op de suggestie om ranking af te schaffen toont aan dat er toch wel enige kleinzerigheid te vinden is.
                  Daar hebben wel al eerder een discussie over gehad, maar die is verder niet opgepakt en verder niets mee gedaan.

                  Van mij mag de forum status worden afgeschaft en is iedereen weer tevreden.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                    Daar hebben wel al eerder een discussie over gehad, maar die is verder niet opgepakt en verder niets mee gedaan.

                    Van mij mag de forum status worden afgeschaft en is iedereen weer tevreden.
                    Het is al meer gebleken dat het aantal berichten of de status niets zegt over waar de berichten over gaan.
                    als het inhoudelijk 0 is of alleen berichten om forumleden te bashen dan zegt de status of het aantal berichten in zijn geheel niets.
                    Anders gezegd de status of aantal berichten zou niets mogen doen met je gedrag op een forum.
                    hou het netjes en post on topic. Dan houden we het met elkaar het langste vol.
                    En inhoudelijke kritiek is een provider, mits ze zich er iets van aantrekken, nog nooit minder van geworden.

                    Reageer


                    • #25

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door jean Bekijk bericht
                        Waar zit hij toch ???
                        Is gewoon weer online:
                        Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: 2020-10-07_10-05-18.jpg Bekeken: 0 Grootte: 13,4 Kb ID: 187669
                        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                          We hebben hier tenslotte niet met een stelletje kleuters te maken
                          Nou...

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X