Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Forumgebruikers status

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Forumgebruikers status

    Omdat er blijkbaar enige discussie bestaat over het fenomeen forumgebruikers status,
    zal ik dit topic dan maar starten.


    Het huidige systeem bestaat uit het aantal geplaatste reacties (berichten).


    Beginner : 1 reactie
    Actief : 100 reacties
    Ervaren : 300 reacties
    Expert : 1000 reacties


    Dit kunnen zowel zinvolle als onzin reacties zijn.


    Zijn er mensen voorstander van een ander systeem, misschien wat we vroeger bij het andere forum hadden op
    basis van punten voor een goed (beste) antwoord ?


    Gaarne jullie reacties op dit topic.
    Laatst bewerkt door driepinter; 23 Apr 2020, 12:04.

  • #2
    Ik persoonlijk heb niet zoveel met " status "
    Gewoon het aantal reactie,s zonder status is goed genoeg.
    [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

    Reageer


    • #3
      De "status" is onbelangrijk. Men hoeft er zelfs geen moeite voor te doen om het aan te passen of te verwijderen wat mij betreft.
      Laatst bewerkt door JanPietJoris; 18 Apr 2020, 12:38.

      Reageer


      • #4
        Heeft dit forum uberhaubt een status binnen Delta?. Hetvalt mij op dat de beheerders vrij random reageren op berichten (en al helemaal niet op klaagzangen..)

        Voor mij zegt de status niet zoveel, het gaat meer om de nuttige antwoorden wat weer moeilijk te meten is.

        Reageer


        • #5
          Zolang klachten niet serieus worden genomen maar beantwoord worden door mede forum leden met zeur niet zo, is iedere status betekenisloos.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
            Zolang klachten niet serieus worden genomen maar beantwoord worden door mede forum leden met zeur niet zo, is iedere status betekenisloos.
            Ja, eens. De mensen die het hardst klagen zouden volgens anderen dan de status oude zeur moeten krijgen.
            Zo lang er niet serieus door Delta wordt geantwoord op klachten en vragen kunnen ze dit forum beter opdoeken.
            Wordt het te kritisch of valt een vraag niet in het pulletje dan komt er geen antwoord of een kluitje in het zeeuwse riet.
            De klanten worden niet series genomen.

            Reageer


            • #7
              Volgens mij is het nog steeds zo dat dit forum bedoeld is om elkaar te helpen met problemen op welk vlak dan ook. En niet om steeds maar te herhalen wat er allemaal fout gaat bij Delta/ZeelandNet. Sommigen zijn net voetbaltrainers langs de lijn die fouten van de scheidsrechter maar afreageren op de vierde man, die daar tenslotte ook niets aan kan doen.

              Reageer


              • #8
                Maar op dit forum zitten ook medewerkers van Delta en je mag toch verwachten
                dat deze medewerkers de klachten serieus oppakken en de klant
                netjes beantwoordt en op de hoogte houdt.

                Daar merk ik tot op heden met de grote willekeur, niets van !

                Reageer


                • #9
                  Frieterie ,ben het helemaal met je eens.

                  Er wordt heel weinig gereageerd,net alsof het niet belangrijk meer is.

                  Reageer


                  • #10
                    Status zou los moeten staan van het aantal berichten dat iemand post.

                    Bij het vorige forum kon je zien welke threads beantwoord waren. Op basis hiervan zou je een status mee kunnen geven icm de forumindeling (TV, internet etc.) Dit geeft een indicatie over de expertise die iemand heeft over een bepaald topic. Je zou als vraagsteller eventueel op deze gebruiker kunnen zoeken en direct beantwoorde topics ervan inzien. Onzin berichten voorkom je er vermoedelijk ook mee.

                    Terugkomende op beantwoorde topics, momenteel lijkt het er ook op dat gebruikers vragen stellen en vaak geen feedback geven, uiteindelijk allemaal topics zonder einde en antwoord.
                    Je zou vraagstellers op een manier (automatisch) kunnen forceren om een topic af te sluiten met status beantwoord of niet beantwoord. Topics die een maand openstaan, zonder antwoord deze automatisch afsluiten als niet beantwoord. Zoekmogelijkheid: beantwoord/niet beantwoord.

                    Momenteel ook weinig feedback van Delta. Bijvoorbeeld: het onderwerp over de haperende tv-app/delta tv is nu opgelost, maar Delta geeft ook geen kort verslag van de oplossing. Voor geinteresseerden een echte domper, waarna ikzelf meestal weer voor een tijdje klaar ben met het "service" forum.

                    Als laatste:
                    De like knop bij antwoorden verwijderen, doet meer aan facebook denken.

                    Reageer


                    • #11
                      De like knop geeft juist aan of een opmerking of vraag gedeeld wordt door andere gebruikers.
                      Het zou voor Delta een indicatie moeten zijn dat het een prangende vraag is of een mening die door meer klanten wordt gedeeld.
                      Het is niet goed dat er niet wordt gereageerd op het feit dat de interactieve decoders oude software hebben zonder Dolby, favorietenlijst, ondertiteling, betere gids etc.
                      Dat geldt ook voor jet feit dat de lokale omroepen uit de regio ontbreken en de regionale zenders die op interactief HD zouden moeten zijn en TVE HD.

                      We krijgen telkens loze antwoorden die alleen maar frustreren. Zaken die al maanden of zelf anderhalf jaar lopen, daar verwacht je een oplossing voor en een serieus antwoord wanneer de oplossing komt. Ik voel me hier nu vaak door Delta/Caiway geschoffeerd.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                        Om dat dat er blijkbaar enige discussie bestaat over het fenomeen forumgebruikers status, zal ik dit topic dan maar starten. Zijn er mensen voorstander van een ander systeem, misschien wat we vroeger bij het andere forum hadden op basis van punten voor een goed (beste) antwoord ? Gaarne jullie reacties op dit topic.
                        Ik vraag me af of een ander systeem wel zin heeft ( of teruggaan in de tijd) want je bent (nog steeds) afhankelijk van de antwoorden cq medewerking van het forumbeheer en zolang we niet weten waarom het zo stil blijft aan de andere kant schiet dit niet op. Probeer maar eerst duidelijkheid te verkrijgen waarom men niet reageert vanuit het beheer en zolang men alleen maar invult en gissingen rondstrooit is het m.i. totaal zinloos een ander systeem op te zetten. Status, punten en dergelijke daargelaten...

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                          De like knop geeft juist aan of een opmerking of vraag gedeeld wordt door andere gebruikers.
                          Het zou voor Delta een indicatie moeten zijn dat het een prangende vraag is of een mening die door meer klanten wordt gedeeld.
                          Het is niet goed dat er niet wordt gereageerd op het feit dat de interactieve decoders oude software hebben zonder Dolby, favorietenlijst, ondertiteling, betere gids etc.
                          Dat geldt ook voor jet feit dat de lokale omroepen uit de regio ontbreken en de regionale zenders die op interactief HD zouden moeten zijn en TVE HD.

                          We krijgen telkens loze antwoorden die alleen maar frustreren. Zaken die al maanden of zelf anderhalf jaar lopen, daar verwacht je een oplossing voor en een serieus antwoord wanneer de oplossing komt. Ik voel me hier nu vaak door Delta/Caiway geschoffeerd.

                          Reageer


                          • #14
                            De kracht van een forum is dat men van elkaar kan leren en dat oplossingen door andere klanten (of andere internetgebruikers) te vinden zijn. Vroeger was dat ook zo, op dit forum. Tegenwoordig is het enige wat men doet voorgekookte persberichten publiceren en mailtjes laten sturen naar forumbeheer.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                              Zolang klachten niet serieus worden genomen maar beantwoord worden door mede forum leden met zeur niet zo, is iedere status betekenisloos.
                              Klachten worden altijd serieus genomen! Maar het forum is daarvoor niet de aangewezen plek. Daarvoor hebben we Facebook/Twitter, chat, e-mail en eventueel een telefoonnummer. Het forum heeft juist de intentie voor een klant helpt klant principe en wordt voornamelijk gebruikt voor dingen die via de normale klantenservice niet ondersteund worden.

                              Er zitten hier mensen die veel kennis hebben over verschillende zaken die via de reguliere klantenservice niet beantwoord kunnen worden.

                              Persoonlijk vond ik het vorige ratingsysteem ook beter, want nu is het alleen op basis van het aantal berichten dat je post.

                              Oorspronkelijk gepost door Vrieskist
                              ... Tegenwoordig is het enige wat men doet voorgekookte persberichten publiceren en mailtjes laten sturen naar forumbeheer...
                              Als je mensen wilt informeren, dan doe je dat via zo veel mogelijk bronnen. Dus dan kan er ook op het forum een persbericht komen. En mailtjes naar forumbeheer laten we alleen maar sturen als we klantgegevens nodig hebben. Of zou jij deze dan gewoon zonder problemen openbaar op internet zetten?
                              A prudent question is one-half of wisdom

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X