Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Fred44nl

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Fred44nl

    Waar zit hij toch ???
    Is hij per ongelijk in het braamstruiksebinnenbos verdwaald,en daar Oma met de Grote oren ogen en tanden tegengekomen ???
    En is dit verkeerd afgelopen,of is hij gewoon met vakantie ??

    [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

  • #2
    Zullen we het gezellig houden. Ieder forumlid is welkom. Maar inderdaad on topic discussieren is wel van belang en niet op het forum zijn om anderen aan te vallen en een topic op die manier laten verdwalen in niets.

    Reageer


    • #3
      Waarom zo haatdragend wezen? we zijn volwassen mensen met ieder zijn eigen mening, dat we het niet altijd met elkaar eens zijn geeft niemand het recht om een forumlid af te wijzen.
      Zo kinderachtig allemaal.

      Reageer


      • #4
        Misschien heeft hij het wel druk met het uploaden van bestanden nu hij dan eindelijk de lang beloofde 50Mbps upload snelheid heeft ?

        Hij heeft zeker veel voor het forum gedaan in de afgelopen vijf jaar.

        Laatst bewerkt door driepinter; 25 Sep 2020, 12:49.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
          het niet altijd met elkaar eens zijn geeft niemand het recht om een forumlid af te wijzen
          Wie zegt dat dat is gebeurd? Je bent toch geen sock puppet <ducking> ?
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
            Wie zegt dat dat is gebeurd? Je bent toch geen sock puppet <ducking> ?
            Dag Webkabouter, Degene die dat heeft gezegd heeft snel zijn reactie verwijderd, ook Bordewolf die in gelijke strekking spreekt zal dat kunnen beamen. Er werd zeer laatdunkend over enkele forumleden gesproken. Ik vind dat ongepast, vandaar.
            Laatst bewerkt door Guest01; 25 Sep 2020, 14:55.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

              Dag Webkabouter, Degene die dat heeft gezegd heeft snel zijn reactie verwijderd, ook Bordewolf die in gelijke strekking spreekt zal dat kunnen beamen. Er werd zeer laatdunkend over enkele forumleden gesproken. Ik vind dat ongepast, vandaar.
              Ik kan beamen dat er op de persoon werd gespeeld ipv ontopic gediscussieerd. Ik ben ten allen tijd netjes gebleven en heb er steeds op gewezen daar mee te stoppen (al is dat niet mijn rol, ik ben geen admin). Het vertroebelde het topic en de discussies waar het om ging. Dat is behoorlijk irritant.
              Je kreeg het gevoel dat het bewust aan de hand was om een discussie dood te krijgen, terwijl de topicstarter en forumleden hun misgenoegen of ervaringen aan het delen waren met goede en valide argumenten en zelfs opties voor Delta om zaken te kunnen veranderen. Dat een abonnee vertelt dat er iets niet goed is aan een product kan overkomen als zagen en zeuren, maar tot nu toe heb ik dat gedaan omdat ik aantoonbaar minder geleverd krijg op het nieuwe tv platform dan ik had bij Caiway. Een platform onderhouden door Delta. Het is een kritische blik. Dat wil overigens niet zeggen dat ik niet tevreden ben over de diensten van Delta, over het algemeen ben ik tevreden, maar niet over de zaken die ik al anderhalf jaar moet missen.

              Ik vind dat ik dat moet kunnen zeggen alhier, aangezien Delta aan de knoppen draait. Caiway is uit naam nu nog Caiway, maar Willem1980 denkt dat ook dit snel gaat veranderen. Aantoonbaar werken dezelfde werknemers al voor beide bedrijven.
              Laatst bewerkt door Bordewolf; 25 Sep 2020, 16:47.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                Wie zegt dat dat is gebeurd? Je bent toch geen sock puppet <ducking> ?
                Zo ziet u maar Webkabouter dat ik toch geen sock puppet blijk te wezen.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

                  Dag Webkabouter, Degene die dat heeft gezegd heeft snel zijn reactie verwijderd, ook Bordewolf die in gelijke strekking spreekt zal dat kunnen beamen. Er werd zeer laatdunkend over enkele forumleden gesproken. Ik vind dat ongepast, vandaar.
                  Ik heb niks verwijderd. Het punt is weer duidelijk dat dit een gekleurd forum is. Ik geef mijn mening die Fred44 ook altijd geeft. Maar ja sommige personen mogen alles zeggen.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

                    Ik heb niks verwijderd. Het punt is weer duidelijk dat dit een gekleurd forum is. Ik geef mijn mening die Fred44 ook altijd geeft. Maar ja sommige personen mogen alles zeggen.
                    Willem1980, Is snel verwijderd? is dat een beter antwoord? feit is dat uw reactie er niet meer staat.

                    Reageer


                    • #11
                      Hi allen, de reactie is verwijderd door een moderator en niet door Willem1980 zelf. Neemt niet weg dat het op mijn klok nog steeds "weesliefvoorelkaar o'clock" is.

                      Reageer


                      • #12
                        het is vrij gebruikelijk op forums met "ranking" en "titels" hieraan gekoppeld, dat er forummers zich iets meer gaan vinden dan de andere die minder posts hebben. Er zijn er wel meer die alles denken te weten. Het afschaffen van dit systeem maakt iedereen een beetje meer gelijk : allemaal gebruikers, en alleen de delta medewerkers zijn officiele woordvoerders.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
                          Er werd zeer laatdunkend over enkele forumleden gesproken. Ik vind dat ongepast, vandaar.
                          Sure, iedereen is vrij om zijn/haar mening te delen. We vinden van iedereen wat en dat is maar goed ook. Op het moment dat het uit de hand gaat lopen moet iemand even actie ondernemen.
                          Ook daar vind iedereen daar wat van, maar dat is dan even pech hebben. Vooralsnog denk ik dat onze moderators hun best doen om iedereen tevreden te houden (sjapo!).

                          Vraag van mij: Is het mogelijk om de profieltitel 'Expert' om te dopen naar iets genuanceerders? Het zegt alleen maar iets over het aantal berichten dat iemand heeft geschreven en niets over het nivo daarvan. Wellicht een mix van aantal berichten en het aantal likes dat iemand gaandeweg heeft gekregen? Ik denk maar mee
                          Laatst bewerkt door Webkabouter; 25 Sep 2020, 18:15.
                          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                          Reageer


                          • #14
                            Men vergeet dat er vroeger (voor september 2018) nog de titel Forum Ambassadeur bestond.

                            Dit waren volgens mij : fred44nl, Jos , GoeRoe en r0n , de mensen die indertijd het forum droegen.

                            Maar bijvoorbeeld Ptrol (zonder titel) mag zeker niet vergeten worden die heeft ook veel voor het forum gedaan.


                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door HB016 Bekijk bericht
                              Er zijn er wel meer die alles denken te weten. Het afschaffen van dit systeem maakt iedereen een beetje meer gelijk : allemaal gebruikers, en alleen de delta medewerkers zijn officiele woordvoerders.
                              Laatst bewerkt door Webkabouter; 25 Sep 2020, 18:50.
                              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X