Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zeelandnet Communities gaat stoppen

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Zeelandnet Communities gaat stoppen

    Zeelandnet Communities gaat stoppen

  • #2
    Omdat het al lange tijd niet meer functioneerde zoals afbeeldingen plaatsen onmogelijk werd, is er vast minder gebruik van gemaakt...
    Dit is dus eigenlijk niets anders dan een bezuinigingsmaatregel.
    Heel erg jammer!

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door spectrum Bekijk bericht
      Omdat het al lange tijd niet meer functioneerde zoals afbeeldingen plaatsen onmogelijk werd, is er vast minder gebruik van gemaakt...
      Dit is dus eigenlijk niets anders dan een bezuinigingsmaatregel.
      Heel erg jammer!
      Dat dacht ik dus ook. Als je een functie qua werkzaamheid niet bijhoudt en de klantvriendelijkheid steeds minder wordt, dan is het logisch dat er minder gebruik van wordt gemaakt. Op zo'n manier kun je alles wegjorissen dat niet meer in je straatje past. What's next?

      Overigens ook best kort tijd om eventueel alle bestanden naar een ander platform over te zetten als je ziet hoeveel foto's e.d. sommige communities hebben.

      Als Aggie de vraag in een eerdere topic niet had gesteld over de fotobestanden, vraag ik me af wanneer Zeelandnet dit naar buiten had gebracht.

      Overigens de up te loaden MB's die je nu inlevert komen die er dan bij de Weblogs bij?
      Laatst bewerkt door anomaly; 22 Sep 2022, 13:02.

      Reageer


      • #4
        Overigens komt het antwoord van Jeroen aan Aggie nu wel wat vreemd over:
        "Op het moment werkt het plaatsen van foto's op de communities niet goed meer. We zijn aan het kijken of hier een oplossing voor kan komen, maar dit wordt niet op de korte termijn verwacht".

        Oplossing: We doeken de communities op 🤔



        Reageer


        • #5
          Next is het uitfaseren van het merk Zeelandnet. Dat gaat sowieso over op Delta wanneer je kiest voor glasvezel.

          Dit forum zou feitelijk het Deltaforum moeten worden.

          Reageer


          • #6
            Als het beestje maar een naam heeft en dat heeft niet zoveel met deze topic te maken, toch?

            Reageer


            • #7
              Een WordPress site kost dus € 4 p/mnd.

              https://wordpress.com/nl/support/start/


              Bijgevoegde bestanden

              Reageer


              • #8
                Communities, blogs, dingen die al een tijdje niet meer tot de kernactiviteiten behoren en dat overigens nooit echt deden. Het waren extraatjes toen Zeelandnet nog een echt portal was of wilde zijn. Wat ze bieden wordt al lang letterlijk overal gratis en beter aangeboden: https://nl.wix.com

                Reageer


                • #9
                  Het is 3 november maar ze staan er nog steeds

                  Maak gratis uw eigen website! - ZeelandNet Communities

                  Reageer


                  • #10
                    In overleg met Marianne Muis kopieer ik momenteel haar recepten uit de community Mamma’s Gouden Recepten. Hoe lang heb ik daartoe nog gelegenheid ? Anders gezegd : wanneer gaan de communities van Zeelandnet op zwart ? Allerhartelijkst, -Michel Ball, Bezuidenhout

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Poldermick Bekijk bericht
                      In overleg met Marianne Muis kopieer ik momenteel haar recepten uit de community Mamma’s Gouden Recepten. Hoe lang heb ik daartoe nog gelegenheid ? Anders gezegd : wanneer gaan de communities van Zeelandnet op zwart ? Allerhartelijkst, -Michel Ball, Bezuidenhout
                      Ik zou voor de zekerheid een mailtje sturen naar : [email protected]

                      Reageer


                      • #12
                        Ik vind dat de naam Zeelandnet volledig moet verdwijnen. Delta Netwerk heeft straks meer klanten buiten Zeeland dan erin.
                        De Zeeuwse tijd is voorbij, TABEE !!!

                        Reageer


                        • #13
                          Poldermick Zoals nu de planning is gaan as. maandag de communities helemaal offline.

                          Reageer


                          • #14
                            stofdoek Delta Fiber heeft nu al (veel) meer klanten buiten Zeeland dan in Zeeland. Moet toch geen reden zijn om te stoppen met het prachtige Zeelandnet.
                            Laatst bewerkt door Jeroen; 17 Nov 2022, 14:09.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                              stofdoek Delta Fiber heeft nu al (veel) meer klanten buiten Zeeland dan in Zeeland. Moet toch geen reden zijn om te stoppen met het prachtige Zeelandnet.
                              Eens…

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X