Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zeelandnet Communities gaat stoppen

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
    Ik vind dat de naam Zeelandnet volledig moet verdwijnen. Delta Netwerk heeft straks meer klanten buiten Zeeland dan erin.
    De Zeeuwse tijd is voorbij, TABEE !!!
    Omdat het van origine toch uit Zeeland komt
    Stukje trots maar ik vind niet dat het daarmee moet veranderen puur omdat de klanten zich uitbreiden.

    Reageer


    • #17
      Een maand na dato zijn ze de communities vandaag nu echt weg.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
        Ik vind dat de naam Zeelandnet volledig moet verdwijnen. Delta Netwerk heeft straks meer klanten buiten Zeeland dan erin.
        De Zeeuwse tijd is voorbij, TABEE !!!
        Kijk eens in de adresbalk op welke site je zit

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
          Een maand na dato zijn ze de communities vandaag nu echt weg.


          Reageer


          • #20
            Misschien is de naam Deltanet wat?

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
              stofdoek Delta Fiber heeft nu al (veel) meer klanten buiten Zeeland dan in Zeeland. Moet toch geen reden zijn om te stoppen met het prachtige Zeelandnet.
              De naam gaat toch sowieso verdwijnen? Zeelandnet heeft alleen COAX en dat wordt allemaal vervangen door Glasvezel van Delta.
              Ik heb ook al geopperd dit forum om te dopen naar Deltaforum....

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                De naam gaat toch sowieso verdwijnen? Zeelandnet heeft alleen COAX en dat wordt allemaal vervangen door Glasvezel van Delta.
                Ik heb ook al geopperd dit forum om te dopen naar Deltaforum....
                De naam Zeelandnet staat helemaal los van coax, ik heb kabel en ben dus ook gewoon DELTA klant.

                Wees blij dat de naam Zeelandnet niet weggaat want dan heb je ook geen forum meer

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                  De naam Zeelandnet staat helemaal los van coax, ik heb kabel en ben dus ook gewoon DELTA klant.

                  Wees blij dat de naam Zeelandnet niet weggaat want dan heb je ook geen forum meer
                  Het is mijn forum niet.... Maar Deltaforum dekt wel meer de lading

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                    Het is mijn forum niet....
                    Klopt helemaal..!

                    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X