Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

kan geen e mail versturen via zeelandnet.nl

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Koeba
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

    Als je meerdere ZeelandNet adressen in Windows 10 mail hebt krijg je er een volg nummer (:1) achter.
    ha, merci, weer wat geleerd
    Koeba in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

    HOE zou het dan komen dat verreweg de meeste mensen TOTAAL GEEN problemen hebben met het email-systeem van Zeelandnet?
    waarschijnlijk zijn die mensen zorgvuldiger met hun email-adres omgegaan.
    fred44nl in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • Rinus
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

    soms wel, maar dan natuurlijik wel met uitzonderling van bijv. het spamfilter.
    HOE zou het dan komen dat verreweg de meeste mensen TOTAAL GEEN problemen hebben met het email-systeem van Zeelandnet?
    Rinus in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

    Ik snap die :1 niet. Hoe komen die daar?
    Als je meerdere ZeelandNet adressen in Windows 10 mail hebt krijg je er een volg nummer (:1) achter.

    driepinter in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door HansMiddelburg Bekijk bericht
    Beste Goeroe, ik heb gevraagd aan Delta of ik geblokkeerd was (kreeg nml die melding bij versturen van emails in Windows Life Mail en dat ik klantenservice moest bellen, gedaan en gevraagd:, antwoord was nee u bent niet geblokkerd en dan zou webmail bij mij ook niet werken...........heb wel wacht woord van 1 van mijn adressen verandert in Mijn Delta maar probleem bleef bestaan...........moet ik wachtwoord van primaire email adres aanpassen??.................volgens delta ben ik dus niet beglokkerd en verstuur ik geen spanm....verder kloppen alle instellingen....zie bijlage
    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: emailinstellingen.jpg
Bekeken: 837
Grootte: 44,3 Kb
ID: 185062
    Ik snap die :1 niet. Hoe komen die daar?
    Koeba in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • willoow
    antwoordde
    GoeRoe, helemaal waar!
    willoow in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • willoow
    antwoordde
    Ik heb gmail ipv delta.nl en alles werkt perfect.
    Ook spam komt bij mij niet voor.
    Ik ben in ieder geval blij met mijn gmail-adres.
    Voorheen moest ik via KPN ook iedere keer veel spam opruimen.
    En het voordeel is dat als je naar een andere provider zou willen dat je het gmail-adres gewoon kan aanhouden.
    willoow in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • GoeRoe
    antwoordde
    HansMiddelburg Ik zou inderdaad denken dat webmail versturen dan ook niet werkt, maar het wijzigen van het wachtwoord van je hoofdaccount kan geen kwaad.

    Windows Live Mail wordt echt niet meer ondersteund en is onveilig. Mail van Windows 10 is wel erg basaal. Ik weet ook niet of je daar fatsoenlijke foutmeldingen in kunt zien. Zelf zou ik Thunderbird aanraden. Gratis en goed.
    GoeRoe in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
    Met goede instellingen werkt eea perfect bij Zeelandnet.
    soms wel, maar dan natuurlijik wel met uitzonderling van bijv. het spamfilter.
    fred44nl in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
    Zulke 'gemakkelijke' antwoorden heeft niemand iets aan. Met goede instellingen werkt eea perfect bij Zeelandnet.
    Inhoudelijk gezien is dit (weer) net zo'n nutteloze reactie...
    Webkabouter in ZeelandNet.nl
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 5 Jul 2020, 22:31.

    Laat een reactie achter:


  • Rinus
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
    het is ongetwijfeld niet de laatste keer dat ik het ga zeggen:
    gebruik een email-provider die z'n zaakjes wèl op orde heeft.
    Zulke 'gemakkelijke' antwoorden heeft niemand iets aan :-(
    Met goede instellingen werkt eea perfect bij Zeelandnet.
    Rinus in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • HansMiddelburg
    antwoordde
    Beste Goeroe, ik heb gevraagd aan Delta of ik geblokkeerd was (kreeg nml die melding bij versturen van emails in Windows Life Mail en dat ik klantenservice moest bellen, gedaan en gevraagd:, antwoord was nee u bent niet geblokkerd en dan zou webmail bij mij ook niet werken...........heb wel wacht woord van 1 van mijn adressen verandert in Mijn Delta maar probleem bleef bestaan...........moet ik wachtwoord van primaire email adres aanpassen??.................volgens delta ben ik dus niet beglokkerd en verstuur ik geen spanm....verder kloppen alle instellingen....zie bijlage
    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: emailinstellingen.jpg
Bekeken: 837
Grootte: 44,3 Kb
ID: 185062
    HansMiddelburg in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • GoeRoe
    antwoordde
    hegbertzen HansMiddelburg Zie https://www.onlinewebmailinloggen.nl...net-imap/#smtp voor de instellingen voor het versturen.
    Dat heeft niks met POP3 of IMAP te maken.

    Krijg je nog steeds een foutmelding met die instellingen, verander dan het wachtwoord van het e-mail account via Mijn DELTA, want het zou geblokkeerd kunnen zijn vanwege het versturen van spam.
    GoeRoe in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
    Zeker naar Gmail en Hotmail (.not)?
    er zijn ook andere

    https://webwereld.nl/how-to/software...nsten-3774124/

    fred44nl in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Sinke Bekijk bericht
    Zomaar ineens? Even bij instellingen kijken of de uitgaande server op mail.zeelandnet.nl met poort 465 staat.
    Wellicht ook een goed idee om je firewall/AV even te checken. Het is mogelijk dat er een poort wordt geblokkeerd (zeker als je je AV opnieuw hebt geïnstalleerd). Weet je zeker dan je via (de correcte) Zeelandnet SMTPserver je emails probeert te versturen?
    Webkabouter in ZeelandNet.nl
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 5 Jul 2020, 14:50.

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X