Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

kan geen e mail versturen via zeelandnet.nl

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • kan geen e mail versturen via zeelandnet.nl

    mijn emails die ik via zeelandnet verstuur blijven in de outbox staan ( mail windows 10)
    ik ontvang wel emails via zeelandnet .
    hoe kan ik dit oplossen.

    via outlook.com lukt het me wel emails te versturen .
    hoe kan ik dit oplossen?????

  • #2
    Zomaar ineens? Even bij instellingen kijken of de uitgaande server op mail.zeelandnet.nl met poort 465 staat. Dan ben je al een heel eind

    Reageer


    • #4
      ik heb sinds dinsdag 30 juni hetzelfde probleem, ik ontvang alle mails in zowel Mail voor windows 10 als in het oude niet ondersteunde Windows Life mail, zomaar ineens kon ik niets meer versturen. Contact gehad met delta, en omdat webmail wel gewoon werkt konden ze niets doen...........ik moest instellingen vernieuwen van POP naar IMAP, Bleef melding krijgen dat account instellingen veroudert waren etc etc......paar dagen later weer delta gebeld, kreeg advies om alle accounts uit bijv Mail for windows 10 te verwijderen, computer afsluiten, opnieuw opstarten en dan volgens de op delta website aanwijzingen de accounts weer toeveoegen .....gedaan , weer alsmaar meldingen in Mail for 10 dat instellingen veroudert waren.. .......niets hielp en kon zelfs geen mail binnenhalen.terug naar oude instellingen met POP3 wel de poorten 465 en 993 en kan dus weer mail binnenhalen maar niet verzenden.volgens delta ligt het aan Microsoft?????............het niet meer kunnen versturen gebeurde nadat ik tig mails verstuurt had, er geen updates geweest waren etc.........eigenlijk ten einde raad dus nu gebruik maar webmail maar raar.............dus net als Hegbertzen, sorry dat ik mijn probleem aanhaak......vergeet nog te zeggen dat ik 2 laptops in gebruik heb en op beide laptops is het probleem aanwezig
      Laatst bewerkt door HansMiddelburg; 5 Jul 2020, 13:49.

      Reageer


      • #5
        het is ongetwijfeld niet de laatste keer dat ik het ga zeggen:


        gebruik een email-provider die z'n zaakjes wèl op orde heeft.

        voorbeelden en mogelijkheden te over: gmail, hotmail, yahoo en ongetwijfeld nog meer.

        stuur de bij Zeelandnet binnenkomende email door, zo simpel is het

        Reageer


        • #6
          Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
          stuur de bij Zeelandnet binnenkomende email door, zo simpel is het
          Zeker naar Gmail en Hotmail (.not)?
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #7
            Oorspronkelijk gepost door Sinke Bekijk bericht
            Zomaar ineens? Even bij instellingen kijken of de uitgaande server op mail.zeelandnet.nl met poort 465 staat.
            Wellicht ook een goed idee om je firewall/AV even te checken. Het is mogelijk dat er een poort wordt geblokkeerd (zeker als je je AV opnieuw hebt geïnstalleerd). Weet je zeker dan je via (de correcte) Zeelandnet SMTPserver je emails probeert te versturen?
            Laatst bewerkt door Webkabouter; 5 Jul 2020, 14:50.
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #8
              Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
              Zeker naar Gmail en Hotmail (.not)?
              er zijn ook andere

              https://webwereld.nl/how-to/software...nsten-3774124/

              Reageer


              • #9
                hegbertzen HansMiddelburg Zie https://www.onlinewebmailinloggen.nl...net-imap/#smtp voor de instellingen voor het versturen.
                Dat heeft niks met POP3 of IMAP te maken.

                Krijg je nog steeds een foutmelding met die instellingen, verander dan het wachtwoord van het e-mail account via Mijn DELTA, want het zou geblokkeerd kunnen zijn vanwege het versturen van spam.

                Reageer


                • #10
                  Beste Goeroe, ik heb gevraagd aan Delta of ik geblokkeerd was (kreeg nml die melding bij versturen van emails in Windows Life Mail en dat ik klantenservice moest bellen, gedaan en gevraagd:, antwoord was nee u bent niet geblokkerd en dan zou webmail bij mij ook niet werken...........heb wel wacht woord van 1 van mijn adressen verandert in Mijn Delta maar probleem bleef bestaan...........moet ik wachtwoord van primaire email adres aanpassen??.................volgens delta ben ik dus niet beglokkerd en verstuur ik geen spanm....verder kloppen alle instellingen....zie bijlage
                  Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: emailinstellingen.jpg
Bekeken: 837
Grootte: 44,3 Kb
ID: 185062

                  Reageer


                  • #11
                    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
                    het is ongetwijfeld niet de laatste keer dat ik het ga zeggen:
                    gebruik een email-provider die z'n zaakjes wèl op orde heeft.
                    Zulke 'gemakkelijke' antwoorden heeft niemand iets aan :-(
                    Met goede instellingen werkt eea perfect bij Zeelandnet.

                    Reageer


                    • #12
                      Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
                      Zulke 'gemakkelijke' antwoorden heeft niemand iets aan. Met goede instellingen werkt eea perfect bij Zeelandnet.
                      Inhoudelijk gezien is dit (weer) net zo'n nutteloze reactie...
                      Laatst bewerkt door Webkabouter; 5 Jul 2020, 22:31.
                      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                      Reageer


                      • #13
                        Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
                        Met goede instellingen werkt eea perfect bij Zeelandnet.
                        soms wel, maar dan natuurlijik wel met uitzonderling van bijv. het spamfilter.

                        Reageer


                        • #14
                          HansMiddelburg Ik zou inderdaad denken dat webmail versturen dan ook niet werkt, maar het wijzigen van het wachtwoord van je hoofdaccount kan geen kwaad.

                          Windows Live Mail wordt echt niet meer ondersteund en is onveilig. Mail van Windows 10 is wel erg basaal. Ik weet ook niet of je daar fatsoenlijke foutmeldingen in kunt zien. Zelf zou ik Thunderbird aanraden. Gratis en goed.

                          Reageer


                          • #15
                            Ik heb gmail ipv delta.nl en alles werkt perfect.
                            Ook spam komt bij mij niet voor.
                            Ik ben in ieder geval blij met mijn gmail-adres.
                            Voorheen moest ik via KPN ook iedere keer veel spam opruimen.
                            En het voordeel is dat als je naar een andere provider zou willen dat je het gmail-adres gewoon kan aanhouden.

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X