Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

kan geen e mail versturen via zeelandnet.nl

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Sinke Bekijk bericht
    Zomaar ineens? Even bij instellingen kijken of de uitgaande server op mail.zeelandnet.nl met poort 465 staat.
    Webkabouter in ZeelandNet.nl
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 5 Jul 2020, 13:50.

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
    stuur de bij Zeelandnet binnenkomende email door, zo simpel is het
    Zeker naar Gmail en Hotmail (.not)?
    Webkabouter in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    fred44nl in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • HansMiddelburg
    antwoordde
    ik heb sinds dinsdag 30 juni hetzelfde probleem, ik ontvang alle mails in zowel Mail voor windows 10 als in het oude niet ondersteunde Windows Life mail, zomaar ineens kon ik niets meer versturen. Contact gehad met delta, en omdat webmail wel gewoon werkt konden ze niets doen...........ik moest instellingen vernieuwen van POP naar IMAP, Bleef melding krijgen dat account instellingen veroudert waren etc etc......paar dagen later weer delta gebeld, kreeg advies om alle accounts uit bijv Mail for windows 10 te verwijderen, computer afsluiten, opnieuw opstarten en dan volgens de op delta website aanwijzingen de accounts weer toeveoegen .....gedaan , weer alsmaar meldingen in Mail for 10 dat instellingen veroudert waren.. .......niets hielp en kon zelfs geen mail binnenhalen.terug naar oude instellingen met POP3 wel de poorten 465 en 993 en kan dus weer mail binnenhalen maar niet verzenden.volgens delta ligt het aan Microsoft?????............het niet meer kunnen versturen gebeurde nadat ik tig mails verstuurt had, er geen updates geweest waren etc.........eigenlijk ten einde raad dus nu gebruik maar webmail maar raar.............dus net als Hegbertzen, sorry dat ik mijn probleem aanhaak......vergeet nog te zeggen dat ik 2 laptops in gebruik heb en op beide laptops is het probleem aanwezig
    HansMiddelburg in ZeelandNet.nl
    Laatst bewerkt door HansMiddelburg; 5 Jul 2020, 12:49.

    Laat een reactie achter:


  • jean
    antwoordde
    https://www.onlinewebmailinloggen.nl...ail-instellen/


    https://helpdesk.mijndomein.nl/hc/nl...indows-10-Mail
    jean in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • Sinke
    antwoordde
    Zomaar ineens? Even bij instellingen kijken of de uitgaande server op mail.zeelandnet.nl met poort 465 staat. Dan ben je al een heel eind
    Sinke in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • hegbertzen
    begon een topic kan geen e mail versturen via zeelandnet.nl
    kan geen e mail versturen via zeelandnet.nl
    mijn emails die ik via zeelandnet verstuur blijven in de outbox staan ( mail windows 10)
    ik ontvang wel emails via zeelandnet .
    hoe kan ik dit oplossen.

    via outlook.com lukt het me wel emails te versturen .
    hoe kan ik dit oplossen?????
    hegbertzen in ZeelandNet.nl

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X