Websitebeheerder Mart-in:
Sinds mijn overstap naar delta kan ik niet meer uploaden naar de clubsite
Delta:
Ftp-Poort 21 is een onveilige poort en staat standaard dicht
Host:
Helaas is ftp het enige wat werkt op dit hosting account. Het blokkeren van deze port is niet gebruikelijk, daarom werkt het vanuit Ziggo en Kpn wel.
Delta:
Mocht u poort 21 toch willen gebruiken, dan zal Port Forwarding ingesteld moeten. Wij kunnen dan geen garantie bieden en geven daarom geen ondersteuning.
Websitebeheerder:
Uitgeprobeerd m.b.v. https://wifi-helpcenter.nokia.com/hc...VRrygF8y0iwQYA
Ik weet niet welk getal tussen 1 en 65535 ik in moet vullen bij interne poort (LAN-Poort)
Prompt > cmd > netstat –a is geeft mij geen begrijpbare info. Help!
ROC-leraar van de opleiding ICT:
Port Forwarding heeft geen zin. Dat zou alleen werken als jij de website host en er verkeer vanaf het internet bij jou de website komt bezoeken.
Heb ik het bovenstaande goed begrepen?
Sinds mijn overstap naar delta kan ik niet meer uploaden naar de clubsite
Delta:
Ftp-Poort 21 is een onveilige poort en staat standaard dicht
Host:
Helaas is ftp het enige wat werkt op dit hosting account. Het blokkeren van deze port is niet gebruikelijk, daarom werkt het vanuit Ziggo en Kpn wel.
Delta:
Mocht u poort 21 toch willen gebruiken, dan zal Port Forwarding ingesteld moeten. Wij kunnen dan geen garantie bieden en geven daarom geen ondersteuning.
Websitebeheerder:
Uitgeprobeerd m.b.v. https://wifi-helpcenter.nokia.com/hc...VRrygF8y0iwQYA
Ik weet niet welk getal tussen 1 en 65535 ik in moet vullen bij interne poort (LAN-Poort)
Prompt > cmd > netstat –a is geeft mij geen begrijpbare info. Help!
ROC-leraar van de opleiding ICT:
Port Forwarding heeft geen zin. Dat zou alleen werken als jij de website host en er verkeer vanaf het internet bij jou de website komt bezoeken.
Heb ik het bovenstaande goed begrepen?
- KPN en Ziggo hebben het dataverkeer op ftp-poort 21 voldoende beveiligd, Delta niet
- Poort 21 kun je op je eigen laptop openen met Port Forwarding, deze poort openen op de server van Delta kan niet
- De enige mogelijkheid om te publiceren is, telkens naar een adres gaan met een KPN- of Ziggo-abonnement.
Reageer