Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen wifi-signaal

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen wifi-signaal

    Ik heb al een paar dagen geen wifi-signaal meer op de modem
    In mijndelta staat staat alles goed volgens mij
    Wij weet waar dat aan zou kunnen liggen?

  • #2
    Haal het modem even van stroom en sluit deze weer aan.
    Staat het ingeschakeld?
    Controleer dat eens en ook of je wel met het juiste wifi netwerk verbinding probeert te maken.
    Je logt in op het wifi-modem op 192.168.11.1 met admin en beheer |( of leeg ) als je deze niet gewijzigd hebt.
    Heb je zowel 2.4 als 5 ghz netwerk, geef deze dan aprte netwerknamen, zodat je zeker weet met het juiste verbonden te zijn.
    Niet alle hardware kan met 5 ghz overweg,

    Reageer


    • #3
      Hoi Ptrol,

      Net om 12.45 helpdesk aan de lijn ik kom niet in mijn modem met 192.168.11.1
      niet met macbook, niet met laptop van twee weken oud.
      UTP kabel werkt gewoon, geen wifi lampjes, dus ook geen wifi
      medewerkers kunnen niet in het sysyteem, mag pas na 3-en weer bellen.
      Het is al van donderdag bezig, heb al 7 keer gebeld

      Zegt u het maar,

      Reageer


      • #4
        Je gebruikt geen eigen router?
        Als je bekabeld bent aangesloten, kom je dan ook niet in het modem-config?

        Reageer


        • #5
          Is het al opgelost of heb je per ongeluk het beste antwoord aangeklikt?

          Reageer


          • #6
            https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=162,E=0000061609573640964,K=5553,Sxi =8,case=guid({8A5371E1-FF94-4392-9E16-AE0D1D44D687}),TS=DeltaNL_2016

            Heb je EPC 3925 of 3940?

            Gebruik je nog eigen router?

            Reageer


            • #7
              Nee, geen eigen router.
              Ik kom idd niet in het cisco groene scherm (volgens de medewerker moet het scherm groen zijn van cisco)

              Reageer


              • #8
                Open bekabeld: http://192.168.11.1 en scroll iets omlaag.
                Heb je 3925 of 3940?

                Reageer


                • #9
                  Dacht tussen de middag het eindelijk eens op te lossen.
                  Heb in het weekend, een eigen router er tussen gezet, als nood, hadden we wel iets van een signaal.
                  Nu nadat de medewerker niet in het systeem kon, heb ik die er weer tussen gezet, de kids komen straks
                  weer uit school, je weet hoe dat gaat als er geen wifi is.
                  Maar als u mij snel wilt helpen kan ik naar huis bellen zodat mijn vrouw deze weg kan halen.
                  is een 3940, ik heb dat lijstje ook op internet gezien maar de 1e stap werkt al niet 192.168.11.1, dus dat schiet niet op.
                  anders bel ik om 18.00 uur weer, zonder eigen router, op mijn delta staat bridge op uit hotspots aan, eigenlijk gek als brigde uit is moeten de wifi lampjes branden wat niet het geval is, wel wifi op de eigen router, zou niet moeten mogen.
                  lijkt net of de modem wel op bridge staat, maar in mijndelta staat uit???

                  Reageer


                  • #10
                    Heb je in Mijn Delta je wifi-modem in bridge staan of gezet?
                    Dat is nodig als je met eigen router werkt.
                    Herstart dan modem en ook router even later.
                    Dan zal je in het routerconfig in moeten loggen.
                    Probeer eens 192.168.1.1 en log in.
                    Zet in het config van je router het wifi aan en beveilig.
                    Uiteraard dien je dan ook verbinding te maken met dat netwerk.

                    Reageer


                    • #11
                      Staat nu zoals afbeelding,

                      Ik zit nu niet thuis, kan toch alleen thuis invoeren, niet op mijn werk 192.168.1.1

                      Reageer


                      • #12
                        Ik heb in het weekend wel meerdere malen hierin gewijzigd, maar ik werd er steeds uitgeknald met oeps er is iets foutgegaan. heb idd de brigde even aan gehad voor onze eigen router, pas zondag middag kon ik hem weer terugzetten zoals de afbeelding

                        Reageer


                        • #13
                          Net gebeld door uw medewerker, zou nu goed moeten staan, hartelijk dank.
                          Kijk vanavond of het werkt.
                          Groetjes

                          Reageer


                          • #14
                            Wat wil je? Eigen router gebruiken?
                            Dan zal je in Mijn Delta Bridge aan moeten zetten etc.

                            Wifi-modem gebruiken? Dan de router niet aansluiten.
                            Dan zal Bridge uit moeten staan.
                            Herstart je het wifi-modem en log je in op 192.168.11.1 etc.

                            Reageer


                            • #15
                              !!!Hoera!! mijn vrouw zegt dat hij het doet, zag in het begin enkel 2.4 lampje, zal vanavond zelf even kijken.

                              Ik hoef geen eigen router MAAR WE WILLEN BETER WIFI SIGNAAL

                              Advies?

                              Modem staat in meterkast, op slaapkamer slecht wifi
                              Heb voor de laptops al utp-kabels aangelegd, nu nog sterker wifi voor iphones en ipads

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X