Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kwaliteit tv (verstoringen)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
    Rinus Misschien wil jij ook meehelpen om dit forum enigszins leefbaar te houden door te stoppen met op Bor te reageren? Dat zou ook weer wat helpen.
    Dankjewel!
    Het zou ook zeker helpen als Bor zelf zijn middelvinger in zijn broekzak wil houden en zijn fout erkent als hij er op aangesproken wordt.
    Het is toch niet de bedoeling dat iedereen maar op de tenen moet sluipen om meneer Bor niet te ontrieven. En daar is echt niet veel voor nodig.
    Bor is echt geen heilige en daar lijkt het soms bijna op als ik uw reacties lees. Het gaat een poos goed, dan wordt er op een ongelukkige uitspraak van hem gereageerd en is de beer weer los van beide kanten.

    Maar zoals u zegt: het moet van twee kanten komen. Ik zie dat niet gebeuren.

    Reageer


    • Ik zie het ook niet gebeuren. Bordewolf zoekt het nooooit bij zichzelf.
      Sommigen zijn hier al zo gehersenspoeld dat er een soort spreekverbod of etiket wordt geplakt op iemand die volledig en zuiver reageert op iets wat Bordewolf hier schrijft.
      Het etiketje “ troll” wordt met het grootste gemak gebruikt om iemand de mond te snoeren.
      Als iemand hier schrijft: IK POST HIER VIER WEKEN NIETS MEER” vind ik het meer dan logisch om mijn verbazing uit spreken als die persoon al weer een paar uur later in alle geuren en kleuren zijn mondje roert.
      Dat heeft niets met trollen te maken.
      Iemand die dat beweert zet de wereld op zijn kop.

      Reageer


      • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
        Mooi versje Bor uit het lorrebos

        Reageer


        • Deze topic gaat inmiddels al 4 pagina's niet meer over het onderwerp....
          Het onderwerp heet nu het trauma wat Bor de Wolf verschillende mensen heeft aangedaan ( naar het schijnt) .
          Kunnen die lui zelf niet een clubje oprichten en elkaar daar gaan vervelen?!!
          Dit eindeloze gehuil en getreiter is na zo lange tijd sneu geworden.
          Lezers en passanten worden hier ook steeds weer mee geconfronteerd!
          Wordt eens volwassen, droog jullie tranen en ga elders lopen zieken.
          Tot slot; Meester Jeroen, deze kleuterschool is ook weer begonnen. Is u nog met vakantie of vindt u dit allemaal wel vermakelijk??

          Reageer


          • Oorspronkelijk gepost door spectrum Bekijk bericht
            Deze topic gaat inmiddels al 4 pagina's niet meer over het onderwerp....
            Het onderwerp heet nu het trauma wat Bor de Wolf verschillende mensen heeft aangedaan ( naar het schijnt) .
            Kunnen die lui zelf niet een clubje oprichten en elkaar daar gaan vervelen?!!
            Dit eindeloze gehuil en getreiter is na zo lange tijd sneu geworden.
            Lezers en passanten worden hier ook steeds weer mee geconfronteerd!
            Wordt eens volwassen, droog jullie tranen en ga elders lopen zieken.
            Tot slot; Meester Jeroen, deze kleuterschool is ook weer begonnen. Is u nog met vakantie of vindt u dit allemaal wel vermakelijk??
            Inderdaad Spectrum die reacties zijn STROND VERVELEND dus aub STOP ER NU EENS MEE !

            Reageer


            • Bordewolf wordt door de moderatoren al tijden de handen boven het hoofd gehouden.
              Als je de vinger op de zere plek legt inzake zijn gedrag loop je de kans tijdelijk of permanent verbannen te worden maar Bordewolf blijft lekker in het zadel zitten.

              Uiteraard wordt dit ontkent door de moderatoren maar ik heb al zoveel misdragingen gezien van Bordewolf dat ik zeer vreemd vind dat hij nooit verbannen is geweest.
              Gelijke monniken, gelijke kappen.

              Reageer


              • kijk eens in de spiegel en stop eens met dat gehuil, of haal hulp betreffende het trauma Bor de Wolf.
                Wanneer mensen zo lang blijven janken en treiteren ligt het probleem echt niet meer bij de ' veroorzaker'.
                Beseffen jullie niet dat andere mensen dat getreiter ook al een eeuwigheid lezen? En ook lezers die hier weinig tot niet komen??
                Zolang jullie dit podium krijgen gaat dit natuurlijk niet stoppen.
                Met actieve moderatie is dit grote kleutergedrag binnen een maand geschiedenis. Als dat eens zou kunnen.....
                Laatst bewerkt door spectrum; 7 Sep 2023, 11:05.

                Reageer


                • Heeft u de recente bijdragen goed bekeken van Bordewolf, Spectrum?
                  Gezien uw reactie vrees ik van niet. U noemt het reageren " getreiter" maar is de manier waarop Bordewolf reageert dan geen getreiter?
                  Het lijkt wel of u een gekleurde bril op heeft die slechts bepaalde kleuren laat zien.
                  De afgelopen 24 uur heeft u kunnen zien dat Bordewolf al weer bij een aantal goedwillende forumleden ergernis opwekt.

                  Ik weet natuurlijk niet of selectief lezen uw hobby is, maar daar lijkt het wel op.

                  Reageer


                  • Ja, u bent ook actief lid van dat clubje, dat is bekend.
                    Wat ik, maar ook anderen lezen is dat dit clubje een trauma heeft opgelopen waarvan B de W blijkbaar de schuldige van is.
                    De haat naar die persoon is inmiddels iedereen al heel duidelijk hoor!
                    Dat is de reden dat ik het o.m. kenbaar heb gemaakt dat dit kinderachtige gedoe strontvervelend is geworden.
                    Ik heb me vaak afgevraagd of deze mensen dan echt geen positievere dagbesteding hebben dat dit.
                    Hier is dit forum niet voor bedoeld en dus zouden jullie er goed aan doen om zelf een clubje te gaan oprichten.
                    En ik heb geen gekleurde bril. Ik merkte al vaker op dat B de W er beter aan zou doen om jullie te negeren en vooral niet te reageren want dan is voor jullie de lol er heel snel van af.
                    Het aankondigen van mensen blokkeren is evenmin niet slim.
                    Dat is verre van handig en de kat op het spek binden.
                    Zo, dit is voor nu het laatste wat ik er aan wil en ga bijdragen.
                    Dit heeft immers allemaal niets maar dan ook niets met Kwaliteit tv te maken, en dat al ruim 4 pagina's lang...........
                    Laatst bewerkt door spectrum; 7 Sep 2023, 11:36.

                    Reageer


                    • Oorspronkelijk gepost door spectrum Bekijk bericht
                      Ja, u bent ook actief lid van dat clubje, dat is bekend.
                      Wat ik, maar ook anderen lezen is dat dit clubje een trauma heeft opgelopen waarvan B de W blijkbaar de schuldige van is.
                      De haat naar die persoon is inmiddels iedereen al heel duidelijk hoor!
                      Dat is de reden dat ik het o.m. kenbaar heb gemaakt dat dit kinderachtige gedoe strontvervelend is geworden.
                      Ik heb me vaak afgevraagd of deze mensen dan echt geen positievere dagbesteding hebben dat dit.
                      Hier is dit forum niet voor bedoeld en dus zouden jullie er goed aan doen om zelf een clubje te gaan oprichten.
                      En ik heb geen gekleurde bril. Ik merkte al vaker op dat B de W er beter aan zou doen om jullie te negeren en vooral niet te reageren want dan is voor jullie de lol er heel snel van af.
                      Het aankondigen van mensen blokkeren is evenmin niet slim.
                      Dat is verre van handig en de kat op het spek binden.
                      Zo, dit is voor nu het laatste wat ik er aan wil en ga bijdragen.
                      Dit heeft immers allemaal niets maar dan ook niets met Kwaliteit tv te maken, en dat al ruim 4 pagina's lang...........
                      Zeer scherp verwoord, dank! En ja, ik maak me zeker ook schuldig aan het opstoken.

                      Reageer


                      • Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk bericht
                        Heeft u de recente bijdragen goed bekeken van Bordewolf, Spectrum?
                        Gezien uw reactie vrees ik van niet. U noemt het reageren " getreiter" maar is de manier waarop Bordewolf reageert dan geen getreiter?
                        Het lijkt wel of u een gekleurde bril op heeft die slechts bepaalde kleuren laat zien.
                        De afgelopen 24 uur heeft u kunnen zien dat Bordewolf al weer bij een aantal goedwillende forumleden ergernis opwekt.

                        Ik weet natuurlijk niet of selectief lezen uw hobby is, maar daar lijkt het wel op.
                        Beste Klapstoel, al jou 56 berichten onder dit account gaan over mij. Goedwillende forumleden? Mijn reet!
                        Gewoon opdonderstralen hier of je hier gedragen of volgende bans (hopelijk dit keer op al jou accounts) accepteren.

                        En over forumbeheer: die blokkeert zonder aanziens des persoons en volkomen terecht. Het is een schande dat je de integriteit van forumbeheer in twijfel trekt.

                        Reageer


                        • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                          Beste Klapstoel, al jou 56 berichten onder dit account gaan over mij. Goedwillende forumleden? Mijn reet!
                          Gewoon opdonderstralen hier of je hier gedragen of volgende bans (hopelijk dit keer op al jou accounts) accepteren.

                          En over forumbeheer: die blokkeert zonder aanziens des persoons en volkomen terecht. Het is een schande dat je de integriteit van forumbeheer in twijfel trekt.
                          Ik als goedwillend forumlid kan me hier uitstekend in vinden, vooral dat opdonderstralen spreekt mij als neutraal lezer bijzonder aan.

                          Reageer


                          • Ik vind jouw woordkeuze beschamend voor dit forum, Bordewolf. 🙄

                            Reageer


                            • Laat ik dan maar zeggen dat ik ondanks alles prima tevreden ben over de beeldkwaliteit, stabiliteit en het platform (Android TV).

                              Natuurlijk hoop ik ook op een hogere bitrate, resolutie, hdr/DV en Dolby audio op termijn en heb ik bepaalde wensen omtrent functionaliteit binnen de app maar het is echt niet zo dramatisch als het hier soms overkomt.

                              Reageer


                              • Oorspronkelijk gepost door Lastpost Bekijk bericht
                                Laat ik dan maar zeggen dat ik ondanks alles prima tevreden ben over de beeldkwaliteit, stabiliteit en het platform (Android TV).

                                Natuurlijk hoop ik ook op een hogere bitrate, resolutie, hdr/DV en Dolby audio op termijn en heb ik bepaalde wensen omtrent functionaliteit binnen de app maar het is echt niet zo dramatisch als het hier soms overkomt.
                                Eens. Het beeld wordt zeer eenzijdig bepaald door een klein aantal onevenredig vaak en hard klagende klanten. Wat ze zo onbedoeld ook nog veroorzaken is dat de serieuze klachten zo ondersneeuwen en niet gehoord of gelezen worden. Het is jammer, maar dit groepje verpest het voor de grote groep. Zoals bij elke klantenservice van elke organisatie overigens.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X