Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kwaliteit tv (verstoringen)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #91
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Ze stonden om mijn zwarte lijst. Nadat moderatie eindelijk eens ingreep was het eindelijk rustig. Met de terugkeer van Klapstoel en al zijn accounts Praathuis, Duster, Snoepdoos, Dolopfriet en ga zo maar door, denkt ook de koerende duif hier weer los te kunnen gaan. Wat een stel kleine kinderen!
    Het probleem is Bor de wolf Die met nepnieuws en leugens het forum vervuild, Wel raar dat het altijd maar een iemand is ,waar het altijd op draait

    Reageer


    • #92
      https://www.youtube.com/watch?v=umvinn6eXPg

      Reageer


      • #93
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
        Anderen stoken vuurtjes op en wat is dit dan? Dit is echt heel onprettig aan het worden zo. Mensen vertellen je nu al een paar jaar dat je kunt kiezen om niet te reageren en zo er toch nog een beetje boven kunt staan. Elk jaar reageer je dan minimaal 2 of 3 x: Eens, ik ga minder reageren. En koekeloerio kan z’n reacties maar net afmaken of je reageert, waardoor het weer op z’n bors ontspoort. Is het echt zo moeilijk om trollen te negeren? Enfin, blijkbaar wel. Ik benijd je niet want met alle liefde die ik kan opbrengen: Je maakt het niet alleen jezelf erg moeilijk zo maar ook mensen die hier niet komen om vetes in topics uitgevochten te zien worden. Je zult aanvoeren dat het aan de trollen ligt en dat is nog waar ook maar jou nu een paar jaar volgend, ligt het ook echt aan de steeds maar reagerende kant die op elke reactie dwangmatig lijkt terug te moeten (?) reageren. Oprecht: Je bent on-topic heel best te pruimen maar door elke troll te voeren komen er meer. Please, kappen nou.
        Laatst bewerkt door Koeba; 5 Sep 2023, 19:32.

        Reageer


        • #94
          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

          Anderen stoken vuurtjes op en wat is dit dan? Dit is echt heel onprettig aan het worden zo. Mensen vertellen je nu al een paar jaar dat je kunt kiezen om niet te reageren en zo er toch nog een beetje boven kunt staan. Elk jaar reageer je dan minimaal 2 of 3 x: Eens, ik ga minder reageren. En koekeloerio kan z’n reacties maar net afmaken of je reageert, waardoor het weer op z’n bors ontspoort. Is het echt zo moeilijk om trollen te negeren? Enfin, blijkbaar wel. Ik benijd je niet want met alle liefde die ik kan opbrengen: Je maakt het niet alleen jezelf erg moeilijk zo maar ook mensen die hier niet komen om vetes in topics uitgevochten te zien worden. Je zult aanvoeren dat het aan de trollen ligt, maar jou nu een paar jaar volgend, ligt het ook echt aan de steeds maar reagerende kant…🙈
          Helemaal mee eens....

          Reageer


          • #95
            Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

            Anderen stoken vuurtjes op en wat is dit dan? Dit is echt heel onprettig aan het worden zo. Mensen vertellen je nu al een paar jaar dat je kunt kiezen om niet te reageren en zo er toch nog een beetje boven kunt staan. Elk jaar reageer je dan minimaal 2 of 3 x: Eens, ik ga minder reageren. En koekeloerio kan z’n reacties maar net afmaken of je reageert, waardoor het weer op z’n bors ontspoort. Is het echt zo moeilijk om trollen te negeren? Enfin, blijkbaar wel. Ik benijd je niet want met alle liefde die ik kan opbrengen: Je maakt het niet alleen jezelf erg moeilijk zo maar ook mensen die hier niet komen om vetes in topics uitgevochten te zien worden. Je zult aanvoeren dat het aan de trollen ligt en dat is nog waar ook maar jou nu een paar jaar volgend, ligt het ook echt aan de steeds maar reagerende kant die op elke reactie dwangmatig lijkt terug te moeten (?) reageren. Oprecht: Je bent on-topic heel best te pruimen maar door elke troll te voeren komen er meer. Please, kappen nou.
            Helemaal eens, maar je kan je ook voorstellen dat een keer het stoom uit mijn oren komt door die gasten.

            Reageer


            • #96
              Ligt het nooit aan jou, Bordewolf?
              Jij hebt hier toch vaak geniepig gedrag vertoond.
              Je speelt altijd de vermoorde onschuld en anderen laat je daarvoor opdraaien

              Reageer


              • #97
                Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                Ligt het nooit aan jou, Bordewolf?
                Jij hebt hier toch vaak geniepig gedrag vertoond.
                Je speelt altijd de vermoorde onschuld en anderen laat je daarvoor opdraaien
                Fout, moderatie grijpt in daar waar het nodig is, dan wordt het tijd om rechtop te zitten om geknipt en geschoren te worden.
                Ik kan moderatie niet op voorkeuren betrappen.

                Reageer


                • #98
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Helemaal eens, maar je kan je ook voorstellen dat een keer het stoom uit mijn oren komt door die gasten.
                  Ik kan me dat heel goed voorstellen, maar juist omdat je dan toch weer gaat (en blijft!!!) reageren blijf je ze ook weer activeren...

                  Nogmaals, als je je niet kan inhouden, blokkeer ze dan gewoon en neem voor lief dat je wel eens een discussie ziet die wat vreemd verloopt omdat je berichten mist.
                  En zeg nou zelf.... er komt toch bijna nooit iets nuttigs uit die trolberichten? Ze zijn ook nooit ontopic. Dus je kan makkelijk zonder.

                  Reageer


                  • #99
                    Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

                    Ik kan me dat heel goed voorstellen, maar juist omdat je dan toch weer gaat (en blijft!!!) reageren blijf je ze ook weer activeren...

                    Nogmaals, als je je niet kan inhouden, blokkeer ze dan gewoon en neem voor lief dat je wel eens een discussie ziet die wat vreemd verloopt omdat je berichten mist.
                    En zeg nou zelf.... er komt toch bijna nooit iets nuttigs uit die trolberichten? Ze zijn ook nooit ontopic. Dus je kan makkelijk zonder.
                    Inmiddels staan ze wederom op de banlist, mijn stelling blijft dat dit niet nodig zou moeten zijn. Dit soort reacties worden op Tweakers direct aangepakt en een ban wordt pertinent ingesteld keer op keer bij herhaling zonder dralen.

                    Reageer


                    • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                      Fout, moderatie grijpt in daar waar het nodig is, dan wordt het tijd om rechtop te zitten om geknipt en geschoren te worden.
                      Ik kan moderatie niet op voorkeuren betrappen.
                      De toevoeging "...dan wordt het tijd om rechtop te zitten om geknipt en geschoren te worden." is een sprekend voorbeeld van uitlokking wat aanzet tot (vaak) een off-topic reactie.
                      Als de moderatie ingrijpt, doen ze dat op de manier die zíj noodzakelijk achten.
                      Wellicht wil je dat óók inzien, anders stopt deze onzin nooit.
                      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                      Reageer


                      • Rinus Misschien wil jij ook meehelpen om dit forum enigszins leefbaar te houden door te stoppen met op Bor te reageren? Dat zou ook weer wat helpen.
                        Dankjewel!

                        Reageer


                        • Dus iedereen moet oppassen hoe hij reageert op Bordewolf en Bordewolf heeft hier lekker vrijspel ?
                          Is dat niet de wereld op zijn kop?

                          Reageer


                          • Klapstoel Het zou heel tof zijn als je ook meedoet en stopt met reacties op Bor. Jij wil toch ook wel dat dit forum weer wat gezelliger wordt?
                            Dankjewel!

                            Reageer


                            • Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
                              Rinus Misschien wil jij ook meehelpen om dit forum enigszins leefbaar te houden door te stoppen met op Bor te reageren? Dat zou ook weer wat helpen.
                              Dankjewel!
                              Dat maak ik zelf wel uit.
                              Om het forum leefbaar te houden, moet iederéén daaraan meewerken.
                              Oók de uitlokker, waarvan ik de naam niet hoef te noemen.
                              Laatst bewerkt door Rinus; 6 Sep 2023, 09:26.
                              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                              Reageer


                              • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                                Mooi versje Bor uit het lorrebos

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X