Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kwaliteit tv (verstoringen)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

    Ik zou een Chromecast met Google TV kopen dan ben je iedere maand verzekerd van updates.
    Sluit ik me bij aan. Werkt prima en altijd up to date.

    Reageer


    • #47
      Een Apple TV 4K kastje is nog beter.

      Reageer


      • #48
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

        Ik zou een Chromecast met Google TV kopen dan ben je iedere maand verzekerd van updates.
        Beetje onzin als ik hier een 77 inch lg g3 oled hebt staan. Geen chromecast shit nodig. Maar Delta moet echt het beeld op espn 2,3,4 fixen zeg! Espn 1 is gewoon top. Via coax hebben ze het beeld ook weer minder gemaakt, het beeld op espn 1. Schandalig gewoon!

        Reageer


        • #49
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          Ik ben het volledig oneens met de stelling van Koeba. Kennelijk wanneer je kritisch bent, ben je ook meteen een negatieveling.
          Dit terwijl ik in de posts die hier zijn geplaatst alleen feitelijkheden zie staan en vergelijkingen met andere providers.
          Het verhaal van het gras groener vind ik ook geen steekhoudend argument.
          Wie mijn posts gevolgd heeft de afgelopen maanden zelfs jaren dat is mijn grootste ergernis het ontbreken van een basisfunctionaliteit als Dolby 5.1.
          Er is geen provider van groot tot heel klein die dit niet kan leveren, maar zoals ik het al zeg het is een basisfunctionaliteit en die ontbreekt domweg.
          Je kan dat negatief noemen, maar ik noem dit zeer kritisch. Zeker wanneer men er gewoon 5 a 6 jaar over doet om dit fatsoenlijk werkend te krijgen en dit nu nog niet het geval is.
          Dat is een blamage wanneer je in Zeeland iedereen van COAX met alles er op en aan naar glasvezel wil zetten.

          Dat andere providers al wel 4K en UHD leveren vind ik zelf niet zo storend. Wel het feit dat we bij ieder groot evenement OOK verstoken worden van 4K en UHD en dat ook al 6 jaar lang
          Er wordt, en ik zeg daarbij OP HET OOG, geen moeite gedaan om dit te gaan leveren. Ik vind dat voor de 3e provider van Nederland met landelijke exposure, die ook nog eens aangeeft via de pers continu de diensten te verbeteren, geen goede reclame.
          Maar dat is niets meer dan een mening. Toen 6 jaar terug de Kamai 7x werd geïntroduceerd had men meteen al een kanaalnummer voor een 4K zender gereserveerd. Deze moet er nu nog komen. En adverteren met een 4K decoder schept wel degelijk verwachtingen bij abonnees.

          Of televisie via apps gaat? Daar kun je een heel boek over schrijven. Ik vermoed met de kennis die ik van Jarco heb opgedaan dat 4K en UHD live leveren naar de huiskamers een grote uitdaging gaat worden via apps.

          Tot slot de decoders. Eens met Jarco dat de termijn voor decoders steeds meer worden opgerekt, maar dan gaat het toch echt om de inzet van bestaande decoders en het niet vervangen ervan. Je ziet bij KPN, Ziggo en ook andere providers dat er andere nieuwe decoders ingezet worden bij nieuwe klanten of abonnementsvormen met nieuwe mogelijkheden en features.
          Geen massale omwisseling, maar wel inzet van nieuwe decoders na 5/6 jaar. Ik zie dat bij Delta wel degelijk gebeuren aangezien het LIJKT alsof de huidige Kamai 7x geen 4K/UHD multicast aan kan, dus ik kan me niet voorstellen dat Delta op zijn lauweren rust en met niets bezig is op dat vlak. Zeker met het oog op volgend jaar. Weer geen EK in UHD of 4K en een OS weer niet in UHD of 4K is echt een blamage.

          Ik blijf ook herhalen wat er wel goed gaat:
          * In 2023 geen storingen
          * Meer en meer HD, nog bijna elke maand nieuwe HD zenders
          * Het beeld op alle zenders is strak
          * Test met het Demokanaal (al gaat deze niet erg snel...)
          * De apps voor alle soorten tv's

          Ik ben over het algemeen helemaal niet ontevreden over het tv-product los van de punten waarvan ik blijf vinden dat daar aan gewerkt moet gaan worden.
          Dat is en blijft een persoonlijke smaak, maar niet met een negatieve insteek.
          Er komen tal van forumleden buurten hier elke dag, maar die krijgen niet eens de kans om uberhaupt iets te vinden omdat anderen alleen maar iets vinden van de personen op dit forum of van hun mening zonder inhoudelijkheid of toevoegen waarom dat iets wel of niet zo is.
          Dat is en blijft erg jammer.
          Npo 1 is ook om te janken overigens zo kut beeld via interactieve app! Wat een amateurs zeg dat dit nog niet gefixt is!

          Reageer


          • #50
            Oorspronkelijk gepost door snelledre Bekijk bericht
            Ik sta er versteld van de hoeveelheid discussie over dit topic, en ook nog door veelal dezelfde mensen nu ik het forum een beetje gelezen jammer is mijn mening.
            Zo ver ik nu kan lezen/beoordelen is de slechte periode die ik heb meegemaakt voorbij in 2023 (veel blokken en hikups).
            En laten we eerlijk zijn de hoeveelheid 4K en UHD op tv is zeer klein t.o.v. van het "normale" HD content.
            Het merendeel van de 4K content wordt toch voornamelijk aangeboden door een Netflix, Apple TV, Disney e.d. en dan nog moet je extra betalen.
            Als ik echt kwaliteit films e.d. wil kijken dan doe ik dat via gewoon via de bekende linux media player in minimaal dolby of dts, 4K !
            En laten we eerlijk zijn dat is misschien 5% van de totale tijd van de tijd dat je aan de tv kijkt.
            Dus dat bijvoorbeeld een Delta op dit moment meer tijd besteed aan stabiliteit en bijvoorbeeld 4K wat langer uitsteld kan ik alleen maar toe juichen.
            Voor de rest wil ik alleen meegeven ook bij kpn+ is het zeker in het begin geen rozengeur en maneschijn geweest dit uit betrouwbare bron en bij Ziggo ben ik maanden bezig geweest om een eigen Fritz!box te registreren en tot op heden nog niet gelukt omdat de app niet goed werkt en de service afdeling het niet opgelost kan krijgen.

            Ik heb de keuze gemaakt.
            En geef elkaar wat meer ruimte laat iedereen in zijn waarde en blijft ontopic dan weet ik zeker dat het een heel stuk gezelliger wordt hier op het forum.

            Iedereen bedankt voor zijn bijdrage.

            Andre
            Uhd heb ik al lang van me afgezet vriend. Gaat mij om de hd zenders. Welliswaar 1080i etc. Maar zelfs npo 1 is om te janken zo slecht via interactieve tv via de delta tv app op mijn lg tv! Overige zenders zijn gewoon prima. Espn 1 is top ziggo zenders ook. Maar overige espn zenders om te janken. Ze zijn nog steeds bezig. Maar is nu september. Seizoen is in volle gang. En nog steeds is voetbal om te janken op de overige espn zenders en op npo!

            Reageer


            • #51
              Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

              Uhd heb ik al lang van me afgezet vriend. Gaat mij om de hd zenders. Welliswaar 1080i etc. Maar zelfs npo 1 is om te janken zo slecht via interactieve tv via de delta tv app op mijn lg tv! Overige zenders zijn gewoon prima. Espn 1 is top ziggo zenders ook. Maar overige espn zenders om te janken. Ze zijn nog steeds bezig. Maar is nu september. Seizoen is in volle gang. En nog steeds is voetbal om te janken op de overige espn zenders en op npo!
              Jij bent slechts deel van de 1 op de 10 Nederlanders met een grote 4K televisie. Daar gaat Delta zijn best niet voor doen aldus de kenners, die ik zelf hoog aansla.
              Laatst bewerkt door Bordewolf; 3 Sep 2023, 22:32.

              Reageer


              • #52
                Ik ben al blij dat ik op dit moment geen blokjes en geen storingen heb..

                Reageer


                • #53
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Jij bent slechts deel van de 1 op de 10 Nederlanders met een grote 4K televisie. Daar gaat Delta zijn best niet voor doen aldus de kenners, die ik zelf hoog aansla.
                  Ik heb het niet eens over 4k kerel. Wat een gelul. Espn 1 is gewoon keurig. via interactief. Als de bitrate gewoon kut is, dan is het beeld op een 50 inch tv ook gewoon kut! Om het maar even plat te zeggen. Jij bent hier altijd degene die loopt te zeiken erop. En een andere keer vind je het weer helemaal prima. Beetje last van stemmingswisselingen? Je zegt zelf ook gewoon dat het beeld op jou tv kut is. waaronder npo 1 en de overige espn zenders. espn 1 is hoe het moet! Vergeet ook niet dat espn 2,3,4 gewoon aboneezenders zijn. Dus is te gek voor woorden dat ze dan enkel espn 1 in fatsoenlijke hd uitzenden via interactief!

                  Reageer


                  • #54
                    [QUOTE=Do60;n275735]

                    Ik heb het niet eens over 4k kerel. Wat een gelul. Espn 1 is gewoon keurig. via interactief. Als de bitrate gewoon kut is, dan is het beeld op een 50 inch tv ook gewoon kut! Om het maar even plat te zeggen. Jij bent hier altijd degene die loopt te zeiken erop. En een andere keer vind je het weer helemaal prima. Beetje last van stemmingswisselingen? Je zegt zelf ook gewoon dat het beeld op jou tv kut is. waaronder npo 1 en de overige espn zenders. espn 1 is hoe het moet! Vergeet ook niet dat espn 2,3,4 gewoon aboneezenders zijn. Dus is te gek voor woorden dat ze dan enkel espn 1 in fatsoenlijke hd uitzenden via interactief! Gaat mij erom dat elke zender in fatsoenlijke hd kwaliteit doorgegeven hoort te worden door delta! Zeker omdat ze nogal adverteren met haarscherp beeld. Nou npo 1 via interactief ziet er niet uit. Wazig, en slechte motion. Nog niet eens 25fps. espn 2,3,4 dito!

                    Reageer


                    • #55
                      Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

                      Ik heb het niet eens over 4k kerel. Wat een gelul. Espn 1 is gewoon keurig. via interactief. Als de bitrate gewoon kut is, dan is het beeld op een 50 inch tv ook gewoon kut! Om het maar even plat te zeggen. Jij bent hier altijd degene die loopt te zeiken erop. En een andere keer vind je het weer helemaal prima. Beetje last van stemmingswisselingen? Je zegt zelf ook gewoon dat het beeld op jou tv kut is. waaronder npo 1 en de overige espn zenders. espn 1 is hoe het moet! Vergeet ook niet dat espn 2,3,4 gewoon aboneezenders zijn. Dus is te gek voor woorden dat ze dan enkel espn 1 in fatsoenlijke hd uitzenden via interactief!
                      ESPN 1 is goed nu. NPO1 altijd goed geweest bij mij en nog.

                      Reageer


                      • #56
                        Die stemmingswisselingen vallen mij al jaren op en zijn erg extreem; Vandaag rood en morgen met het grootste gemak groen. Er is werkelijk geen touw aan vast te knopen.

                        Het nare is dat er zo geen zinnig gesprek is te voeren.
                        Erg jammer allemaal.

                        Reageer


                        • #57
                          Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                          Die stemmingswisselingen vallen mij al jaren op en zijn erg extreem; Vandaag rood en morgen met het grootste gemak groen. Er is werkelijk geen touw aan vast te knopen.

                          Het nare is dat er zo geen zinnig gesprek is te voeren.
                          Erg jammer allemaal.
                          Tja kerel, ze doen wat er elke zomer op tv gebeurt...herhalen...herhalen...herhalen....

                          Reageer


                          • #58
                            [QUOTE=Do60;n275739]
                            Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

                            Ik heb het niet eens over 4k kerel. Wat een gelul. Espn 1 is gewoon keurig. via interactief. Als de bitrate gewoon kut is, dan is het beeld op een 50 inch tv ook gewoon kut! Om het maar even plat te zeggen. Jij bent hier altijd degene die loopt te zeiken erop. En een andere keer vind je het weer helemaal prima. Beetje last van stemmingswisselingen? Je zegt zelf ook gewoon dat het beeld op jou tv kut is. waaronder npo 1 en de overige espn zenders. espn 1 is hoe het moet! Vergeet ook niet dat espn 2,3,4 gewoon aboneezenders zijn. Dus is te gek voor woorden dat ze dan enkel espn 1 in fatsoenlijke hd uitzenden via interactief! Gaat mij erom dat elke zender in fatsoenlijke hd kwaliteit doorgegeven hoort te worden door delta! Zeker omdat ze nogal adverteren met haarscherp beeld. Nou npo 1 via interactief ziet er niet uit. Wazig, en slechte motion. Nog niet eens 25fps. espn 2,3,4 dito!
                            Heij Kerel Zit je nog steeds aan je plas tabletten? je blijft er over zeiken ,en je bewoording ,daar mag je ook wel eens aan werken, en excuseert u mij. mijn taalgebruik om het woord zeiken gewoon in het potje plassen kerel
                            Laatst bewerkt door koekeroe; 4 Sep 2023, 09:53.

                            Reageer


                            • #59
                              Ik heb het niet eens over 4k kerel. Wat een gelul.
                              Als je eens ophield met dat 'kerel', 'vriend' en 'gelul'...

                              Reageer


                              • #60
                                Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

                                Ik heb het niet eens over 4k kerel. Wat een gelul. Espn 1 is gewoon keurig. via interactief. Als de bitrate gewoon kut is, dan is het beeld op een 50 inch tv ook gewoon kut! Om het maar even plat te zeggen. Jij bent hier altijd degene die loopt te zeiken erop. En een andere keer vind je het weer helemaal prima. Beetje last van stemmingswisselingen? Je zegt zelf ook gewoon dat het beeld op jou tv kut is. waaronder npo 1 en de overige espn zenders. espn 1 is hoe het moet! Vergeet ook niet dat espn 2,3,4 gewoon aboneezenders zijn. Dus is te gek voor woorden dat ze dan enkel espn 1 in fatsoenlijke hd uitzenden via interactief!

                                Zeg "vrind" wat een gesmijt met vleeswaren weer Dat kan toch ook anders?

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X