Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kwaliteit tv (verstoringen)

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
    Ik ben tevreden met de kleinste diameter smart-TV die ze te koop hadden, is voldoende voor in mijn huis en voor mijn gebruik. Ieder zijn meug, maar ik hoef geen "bioscoop-kwaliteit" in mijn huiskamer.
    Dat mag. Zolang je het niet probeert geldig te maken voor iedereen.

Reageer

Ik heb het idee dat er aan het forum gewerkt wordt. Ik krijg hier soms vreemde dingen te zien. Ik bedoel: nog vreemder dan anders 😇
      Mijn reactie hierboven staat er ook ineens in tweevoud: zeg maar nee, dan krijg je er twee?

---

Ik bedoel dit bijvoorbeeld:
      Bijgevoegde bestanden
      Laatst bewerkt door anomaly; 4 Sep 2023, 13:01.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
        Dat mag. Zolang je het niet probeert geldig te maken voor iedereen.
        Moi? Ik zou niet durven 😇

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Dat is toch prima? Wat maakt het bottem line uit? Niets toch?
          Mijn stelling is dat we even pas op de plaats moeten maken met uitlatingen zoals ik deze lees over het beeld.
          In de basis is het beeld prima. ESPN2 t/m 4 worden nog aangepast dacht ik.

En verder klagen wanneer je een 70 inch scherm hebt helpt niet, dat geeft nu eenmaal een slechter beeld en dat is niet alleen bij Delta zo.

De stelling van Jarco is en blijft dat Delta de prio's ook anders legt en gaat voor snel internet. Daar geloof ik hem dan in als kenner.
          Verder laat ik het daar bij omdat ik niet betwist wat Jarco zegt.
          Mijn stelling is dat we even pas op de plaats moeten maken met uitlatingen zoals ik deze lees over het beeld. Je hebt het over WE ,je bedoeld je zelf Niemand heeft kritiek op jarco

Reageer

Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

Mijn stelling is dat we even pas op de plaats moeten maken met uitlatingen zoals ik deze lees over het beeld. Je hebt het over WE ,je bedoeld je zelf Niemand heeft kritiek op jarco
            Die,pas op se plaats ging dan ook niet over Jarco. Weer aan het opstoken?

Reageer

Die,pas op se plaats ging dan ook niet over Jarco. Weer aan het opstoken?
              Nee Bor dat hoef ik niet te doen ,daar loopt jouw mond mee over

Reageer

Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

Nee Bor dat hoef ik niet te doen ,daar loopt jouw mond mee over
                Je gaat terug op mijn banlist. Koer maar lekker verder 🖕.

Reageer

🖕
                  Dat zouden "we" toch niet meer doen?

Reageer

Je gaat terug op mijn banlist. Koer maar lekker verder 🖕.
                    de waarheid is hard Bor,ik voel me vereerd om daar bij jouw op te staan, maar recht zetten blijf ik je doen Had Die 4 weken weggebleven ,dan had je dit bespaard ,maar dat kun je zelfs niet, je aan je eigen woord houden, dat zegt wat over een persoon
                    Laatst bewerkt door koekeroe; 4 Sep 2023, 16:45.

Reageer

Dat is toch prima? Wat maakt het bottem line uit? Niets toch?
                      Mijn stelling is dat we even pas op de plaats moeten maken met uitlatingen zoals ik deze lees over het beeld.
                      In de basis is het beeld prima. ESPN2 t/m 4 worden nog aangepast dacht ik.

En verder klagen wanneer je een 70 inch scherm hebt helpt niet, dat geeft nu eenmaal een slechter beeld en dat is niet alleen bij Delta zo.

De stelling van Jarco is en blijft dat Delta de prio's ook anders legt en gaat voor snel internet. Daar geloof ik hem dan in als kenner.
                      Verder laat ik het daar bij omdat ik niet betwist wat Jarco zegt.
                      Wie zijn 'we'? Beter was "ik", dat scheelt een hoop gezeur, tenminste als jij je woord kunt houden, hetgeen tot nu toe niet echt is gelukt.
                      Laatst bewerkt door spunsjketa; 4 Sep 2023, 16:50.

Reageer

Bordewolf heeft zich nog nooit aan zijn woord gehouden en als een discussie ontspoort ligt het nooooooit … aan hem. Toch is hij hier nog nooit verbannen dus ik denk dat de moderatoren zijn gedrag een voorbeeld vinden voor velen

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                          Bordewolf heeft zich nog nooit aan zijn woord gehouden en als een discussie ontspoort ligt het nooooooit … aan hem. Toch is hij hier nog nooit verbannen dus ik denk dat de moderatoren zijn gedrag een voorbeeld vinden voor velen
                          Je kan alleen maar mijn naam aanhaken en offtopic blijven neuzelen over mij? Je vervalt opnieuw in oude gedrag.

😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

Reageer

Bordewolf Je kan veel beter stoppen met het reageren op Klapstoel en consorten.... Ze willen je alleen maar uit de tent lokken zodat ze daar weer een trolbericht over kunnen schrijven.

Als je ze niet op je zwarte lijst wil zetten, stop dan dus iig met reageren. Dat maakt het alleen maar erger.

Reageer

Ik lok niemand uit een tent. Ik leg gewoon de vinger op de zere plek.
                              Die zere plek is bij Bordewolf, zelfreflectie

Reageer

Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
                                Bordewolf Je kan veel beter stoppen met het reageren op Klapstoel en consorten.... Ze willen je alleen maar uit de tent lokken zodat ze daar weer een trolbericht over kunnen schrijven.

Als je ze niet op je zwarte lijst wil zetten, stop dan dus iig met reageren. Dat maakt het alleen maar erger.
                                Ze stonden om mijn zwarte lijst. Nadat moderatie eindelijk eens ingreep was het eindelijk rustig. Met de terugkeer van Klapstoel en al zijn accounts Praathuis, Duster, Snoepdoos, Dolopfriet en ga zo maar door, denkt ook de koerende duif hier weer los te kunnen gaan. Wat een stel kleine kinderen!

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X