Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kwaliteit tv (verstoringen)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

    Kun jij in mijn bericht lezen dat ik vind dat mensen hun ervaringen niet mogen delen? Ik zeg het in ieder geval niet, dus dat zal interpretatie of een aanname zijn. Mensen die geen issues hebben met de dienst gaan niet op forums, die ga je sowieso niet horen. Zelf ben ik bijvoorbeeld een uitzondering: Tevreden klant (volgende week trouwens weer KPN vdsl voor 1 jaar) maar nooit te beroerd om andere trollen het leven zo zuur mogelijk te maken. (geintje!).
    Trollen doe je, want inhoudelijk ga je niet in op de vraag van topicstarter.
    Ik ben het eens dat binnen elk forum de klagers de overhand hebben maar het heeft geen enkele zin om dan maar iedere reactie op een normale vraag negatief te gaan benaderen. Reageer dan gewoon op de vraag en help deze zo goed mogelijk te beantwoorden en stop een negatieve benadering op iedere reactie.


    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
      Tevreden klant (volgende week trouwens weer KPN vdsl voor 1 jaar) maar nooit te beroerd om andere trollen het leven zo zuur mogelijk te maken. (geintje!).
      Je blijft dus niet (nog) langer wachten op een DELTA glasvezelaansluiting maar wacht tot KPN met glasvezel komt ?

      Reageer


      • #18
        Ik denk dat een aantal mensen nog gewoon met wennen aan het gegeven dat lineaire televisie voor providers geen goed verdienmodel is. En dus op de weg terug is. De prioriteit en het verdienmodel ligt elders bij een andere dienst en dat is internet. Daar gaan de meeste investeringen naar toe. Dit zie je bij Delta heel goed met bijvoorbeeld het als eerste aanbieden van multigig internet. En wat betreft de tv-diensten. Ze zijn er, je kan er een abonnement voor kopen, ze zullen het in stand houden en wellicht zelfs technisch nog wel enigszins opwaarderen. Maar verwacht geen wonderen.

        Dat KPN met TV+ gekozen heb voor Android TV wil niet zeggen dat Delta dit ook doet. KPN heeft als eerste al veel meer abonnees dat Delta. Kan de ontwikkelingskosten dus over meer hoofden verdelen. Want ondanks dat iedereen denkt dat Android TV af is, is dat in praktijk allerminst. Je ziet aan de ontwikkelingen bij KPN dat heel veel geïnvesteerd moet worden om het eindproduct enigszins naar de wensen van klanten te laten werken. Daar gaat echt veel mankracht, tijd en geld inzitten. En ik weet niet of dit voor Delta Fiber wel echt prioriteit heeft.

        Dat decoders na vijf jaar afgeschreven zijn dat is tegenwoordig niet meer het geval. Vroeger wel. Maar toen was de fysieke hardware belangrijk. Tegenwoordig hangen de decoders veelal aan internet. De middleware zit niet meer in de decoder maar wordt live van internet gehaald. Decoders kunnen hierdoor veel langer mee. Zo is Ziggo's paradepaardje Mediabox Next inmiddels zes jaar oud. De Arris 4K van KPN vijf jaar en de oudere HD-ontvangers van KPN zelfs bijna tien jaar oud. En al deze decoders kunnen technisch nog makkelijk enkele jaren mee. Wellicht dat de hele oude KPN decoders aan de kant geschoven worden omdat deze niet geschikt voor H.265 zijn. Maar als KPN die stap niet maakt dan kunnen ook deze decoders nog makkelijk enkele jaren mee. En dat geldt dus ook voor de decoders van Delta/ De verbeteringen zullen gemaakt moeten worden op het achterliggende platform.

        En inderdaad zie je op forums vrijwel alleen klagende mensen. Ik denk dat in 9 van de 10 gevallen het aanbod ook technisch voor de gebruikers voldoende is.
        Laatst bewerkt door Jarco Kriek; 1 Sep 2023, 10:01.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

          Je blijft dus niet (nog) langer wachten op een DELTA glasvezelaansluiting maar wacht tot KPN met glasvezel komt ?
          Delta-vezel ligt zelfs al bij de gevel maar zowel VolkerWessels als Delta hebben niet genoeg menen om de huisaansluitingen te maken. Dat, en het feit dat KPN er ook aan komt...ik ga voor beide aansluitingen.
          Laatst bewerkt door Koeba; 1 Sep 2023, 10:20.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
            Trollen doe je, want inhoudelijk ga je niet in op de vraag van topicstarter.
            Jammer dat je dat vindt.

            Ik ben het eens dat binnen elk forum de klagers de overhand hebben maar het heeft geen enkele zin om dan maar iedere reactie op een normale vraag negatief te gaan benaderen. Reageer dan gewoon op de vraag en help deze zo goed mogelijk te beantwoorden en stop een negatieve benadering op iedere reactie.
            Eens. Zal het proberen. Nog steeds jammer dat je me een trol vindt, maar soit er over.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
              Jammer dat je dat vindt.

              Eens. Zal het proberen. Nog steeds jammer dat je me een trol vindt, maar soit er over.
              Noem het hoe je het noemen wilt, maar tot op heden heb je nog geen enkel argument genoemd waarom topicstarter terug zou kunnen gaan naar Delta. Je blijft alleen reageren op meningen van anderen en dat noem ik trollen omdat het niet inhoudelijk is.

              Reageer


              • #22
                Is het niet wat men wilt en welke eisen of vereisten nodig zijn en of dit budgettair toelaatbaar is?
                Ik ben het oneens dat er vrijwel alleen wordt geklaagd. Er wordt veel geklaagd maar dat betreft vnl. dezelfde mensen die dit doen.
                Dit geeft toch wel een vertekend beeld.
                Wanneer het wel goed is wordt dit hier toch ook wel medegedeeld.
                Hier voldoet het via coax en de ouderwetse humax prima.
                Blokjesbeeld of bevriezing zijn heel uitzonderlijk en dan ook nog heel kortstondig.
                Veder werkt alles naar behoren en de beeldkwaliteit voldoet hier.
                Dit in tegenstelling van twee vorige providers waar tv kijken bijna onmogelijk was zonder de vele ergernissen ervan.
                Glasvezel levert mss. veel betere kwaliteit op maar het ook maar wat je gewend bent en wat je er allemaal mee wilt.


                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht

                  Noem het hoe je het noemen wilt, maar tot op heden heb je nog geen enkel argument genoemd waarom topicstarter terug zou kunnen gaan naar Delta. Je blijft alleen reageren op meningen van anderen en dat noem ik trollen omdat het niet inhoudelijk is.
                  Haha, wauw, ik maak nog grapjes en ben het met je eens en je blijft me gewoon aanvallen. Maar ik ben de trol toch?

                  Reageer


                  • #24
                    Maar waarom moet topicstarter nu wel of niet teruggaan naar Delta? Zelf zeg je ook weg te gaan, maar dat kan zijn vanwege een leuke aanbieding. Je vindt dat teveel mensen negatief reageren op Delta, geeft dan jouw mening.
                    Zolang je niet inhoudelijk reageert op de vraagsteller ben je alleen stemming aan het maken met je reacties.

                    Graag dus een onderbouwde reactie op de vraag waarmee deze zijn keuze kan bepalen. Ik geeft hem aan niet terug te gaan wanneer Tv en geluid belangrijk voor hem zijn. Wat zeg jij?

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                      Maar waarom moet topicstarter nu wel of niet teruggaan naar Delta? Zelf zeg je ook weg te gaan, maar dat kan zijn vanwege een leuke aanbieding. Je vindt dat teveel mensen negatief reageren op Delta, geeft dan jouw mening.
                      Zolang je niet inhoudelijk reageert op de vraagsteller ben je alleen stemming aan het maken met je reacties.

                      Graag dus een onderbouwde reactie op de vraag waarmee deze zijn keuze kan bepalen. Ik geeft hem aan niet terug te gaan wanneer Tv en geluid belangrijk voor hem zijn. Wat zeg jij?
                      Ik ga antwoord geven, maar nu wil ik wel eens weten waarom ik dat verplicht zou zijn. Wat is dat voor rare houding dat je denkt dat je kunt eisen dat ik iets bewijs of uitleg? Zo doen mensen in het echt ook niet tegen elkaar, maar hier wel of zo?
                      Laatst bewerkt door Koeba; 1 Sep 2023, 14:06.

                      Reageer


                      • #26
                        Hoelang gaan jullie hier nog over door?
                        ( ik ben terug van een paar weken verbanning)

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                          Hoelang gaan jullie hier nog over door?
                          ( ik ben terug van een paar weken verbanning)
                          Haha, verbannen, terug en meteen weer solliciteren.....

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                            Ik ga antwoord geven, maar nu wil ik wel eens weten waarom ik dat verplicht zou zijn. Wat is dat voor rare houding dat je denkt dat je kunt eisen dat ik iets bewijs of uitleg? Zo doen mensen in het echt ook niet tegen elkaar, maar hier wel of zo?
                            Ik begrijp je reactie werkelijk niet. Je schrijft zelf dat alleen negatieve reacties op dit forum komen zonder zelf enige bijdrage te geven in de richting van topicstarter. Mag ik dan om je bijdrage vragen om wellicht ook een andere kijk op de werking van Delta te krijgen?
                            Of we praten ontzettend langs elkaar heen of we begrijpen elkaar werkelijk niet. Ik probeer juist om een eerlijk beeld te scheppen en om zo de vraag van topicstarter te beantwoorden. Het lijkt nu of je het eigenlijk wel eens bent met het negatieve beeld welke er over Delta ontstaat, zeker omdat je ook weg lijkt te gaan. Maar waarom dan reageren in de trend van dat er alleen maar negatievelingen op dit forum zitten.

                            Reageer


                            • #29
                              Ik solliciteer nergens naar. Ik geef alleen aan dat langdurig kibbelen niets oplevert.

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                                Haha, verbannen, terug en meteen weer solliciteren.....
                                Waarom nu weer zo’n reactie?

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X