Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

WK vrouwenvoetbal

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Beetje kortzichtig om ESPN de schuld te geven.Iedere provider krijgt hetzelfde aanvoersignaal van ESPN. Gelijke kwaliteit, gelijke bandbreedte. Alles gelijk. Dus als er een probleem met het aanvoersignaal is dan hebben Ziggo, KPN en anderen dit ook. Aanvoer van ESPN gaat naar Mediagateway/Red Mee en van daar uit weer naar de providers.

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
      Beetje kortzichtig om ESPN de schuld te geven.Iedere provider krijgt hetzelfde aanvoersignaal van ESPN. Gelijke kwaliteit, gelijke bandbreedte. Alles gelijk. Dus als er een probleem met het aanvoersignaal is dan hebben Ziggo, KPN en anderen dit ook. Aanvoer van ESPN gaat naar Mediagateway/Red Mee en van daar uit weer naar de providers.
      Ik zei ook het klinkt…. Ik lees ook alleen hoe de servicedeskmedewerkers reageren.
      ESPN moet met 10Mbits/sec minimaal worden aangeboden, anders gaat er echt iets niet goed.
      Dit kan en mag niet geknepen worden, dit is een premium zender.

      Reageer


      • #33
        Dit topic gaat over dames voetbal en dan het wk 2023 en Nederland is door naar de volgende ronde.

        Al dat gezeik van ESPN heeft er helemaal niks mee te maken doe dat lekker in je eigen topic's met al die rommel en zooi die jullie daar in plaatsen.

        Reageer


        • #34
          Het vrouwenvoetbal wordt ook uitgezonden op ESPN.........denk ik.

          Reageer


          • #35
            Duitsland uitgeschakelt.

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door copilot Bekijk bericht
              Duitsland uitgeschakelt.
              Wat doet dit topic in digitale tv als dit een topic voor de huiskamer is dan ??
              Je kan dan toch reacties verwachten over de beelkwaliteit en niet over het voetbal zelf.

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                Wat doet dit topic in digitale tv als dit een topic voor de huiskamer is dan ??
                Je kan dan toch reacties verwachten over de beelkwaliteit en niet over het voetbal zelf.
                Kijk wat jij er allemaal onder heeft gezet is niet mijn onderwerp en als iedereen nu eens begint om de onderwerpen in het topic te zetten waar het hoort dan komt het allemaal goed op dit forum.
                Ik schrijf niet in de huiskamer want die naam is niet goed daar kun je better nieuws reclame kamer van maken.

                Reageer


                • #38
                  Wedstrijden live te volgen op kanaal 1 en 450 of 451 via het basis pakket van Delta.

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door copilot Bekijk bericht
                    Wedstrijden live te volgen op kanaal 1 en 450 of 451 via het basis pakket van Delta.
                    Ard en zdf hd zoals het hoort. Is ook echte hd kwaliteit. Rechtsboven staat er ook hd in beeld. Vloeiend beeld, geen strepen en helder! Dit is wat het label hd mag dragen. Npo en de espn zenders totaal niet! Met die artifacts bij spelers en de bal. En strepen in beeld bij het snelle camerawerk! Delta moet dit echt verbeteren. En de maatstaf moet zijn zdf hd. Snap niet dat dit zo moeilijk is. Maar ja op meeste zenders interactief knijpen ze gewoon!

                    Reageer


                    • #40
                      Jammer dat Nederland eruit ligt.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X