Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

WK vrouwenvoetbal

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

[QUOTE=Do60;n270043]

Waarom denk je dat Delta niet vermeld hoeveel bitrate er wordt doorgegeven? Ze zijn hier niet transparant in. Waar kpn wel g

ewoon aangeeft welke bitrate ze doorgeven. Overigens adverteert delta ook met haarscherp beeld in full hd. Nou sorry, het is geen native full hd. Maar 1080i x 1920[/QU

Kijk deze zijn er wel transparant in. https://breedbeeldweetjes.wordpress....-kpn-en-ziggo/ Omdat Delta nu kan blijven zeggen, het standaard riedeltje, dat het aan je bekabeling ligt. Wat niet zo is. En er dus niks zwart op wit staat. Dus kunnen ze makkelijk zeggen dat het beeld hetzelfde is als voorheen. Wat dus niet zo is.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

Is toch nogal een verschil. En jij noemt jezelf expert. Fijne dag verder!
      Zegt meer over hoe je met anderen om gaat, minder over mij.

Reageer

Ik heb het toch ook over coax. En wat jij vindt vind ik niet zo relevant. Mij nog als leugenaar uitmaken ook. Dat je het niet gelooft. Hou toch op joh. Wij zijn al meer dan 20 jaar klant bij Delta. Veel mensen zijn niet kritisch. Of die kijken geen espn. Want de andere zenders zijn wel gewoon prima. Plus mensen die via het interactieve tv kastje tv kijken hebben er geen last van. Ik heb het nu puur over het beeld via de coax. Voorheen was dit altijd prima op espn. Dus toen hoorde je me ook niet klagen!
        Genoteerd. Een vraag stellen en je bijt meteen mijn kop er af. Netjes is anders en wijs even aan waar ik je leugenaar noem. Jouw manier van reageren is gewoon bot, maar je eist wel dat ze je serieus nemen. Kan niet allebei. Sterkte met de mensen uitschelden die je moeten/willen helpen...

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

Genoteerd. Een vraag stellen en je bijt meteen mijn kop er af. Netjes is anders en wijs even aan waar ik je leugenaar noem. Jouw manier van reageren is gewoon bot, maar je eist wel dat ze je serieus nemen. Kan niet allebei. Sterkte met de mensen uitschelden die je moeten/willen helpen...
          Ik scheld niemand uit. Je zegt niet direct dat ik een leugenaar bent. Maar als ik zeg dat het beeld minder is, neem je het in twijfel. Dus dat zegt genoeg. Nogmaals voorheen was het beeld prima, dus toen zag je me ook nooit op het forum. Daarbij wil jij niemand helpen. Want je ontkent mijn klacht!

Reageer

Ik scheld niemand uit. Je zegt niet direct dat ik een leugenaar bent. Maar als ik zeg dat het beeld minder is, neem je het in twijfel. Dus dat zegt genoeg. Nogmaals voorheen was het beeld prima, dus toen zag je me ook nooit op het forum. Daarbij wil jij niemand helpen. Want je ontkent mijn klacht!
            De bitrate voor NPO1 is 10 Mb en dat is hoog. 1080I op op coax standaard.

Reageer

Bij KPN is de bitrate 14 mbs .

Reageer

Tijdens de voetbal is het gewoon minder. Op de de delta app van mijn lg oled tv is het ook nog niet wat het moet zijn. Maar die wordt nog beter. Is ook nog maar 2 maanden uit die app op de lg tv`s. Espn moeten ze gewoon fixen. Heb het al tig keer geroepen. Gisteren keek ik espn vandaag, en lieten ze samenvatting van wk vrouwen zien. Gewoon wazige gloed en contouren bij de spelers en de bal. Het is ook te gek voor woorden dat dit nog steeds niet opgelost is. In mei kwam er al een monteur langs. Die kon er niks aan doen. Espn zelf laat het signaal gewoon goed door. Want zelfs kpn zend het al in uhd uit. Delta zou het eigenlijk ook in uhd moeten gaan uitzenden. Aangezien espn dit al 2 jaar uitzend. En wij klanten gewoon voor het espn pakket betalen!
                Dat komt er dus ook voorlopig niet van :

https://www.totaaltv.nl/nieuws/voora...ta-en-caiway-/

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

Dat komt er dus ook voorlopig niet van :

https://www.totaaltv.nl/nieuws/voora...ta-en-caiway-/
                  Ik heb hier langzaamaan geen woorden meer voor. Zelfs geen hint dat ze er mee bezig zijn. Geldt ook voor Dolby.
                  De zaken gewoon niet voor elkaar en abonnees volgende jaar bij EK 2024 er weer mooi bij laten zitten.
                  Dat doenze met ESPN UHD nu al 2 jaar en nu het 3e voetbalseizoen WEER! Hele slechte reclame en dit toont weinig affiniteit met wat er gevraagd wordt door de klanten in de huidige tijd.

Het verhaal van die woordvoerder is 1 grote anti reclame voor het tv product van Delta.
                  Als je het verhaal goed leest:
                  Dolby komt er niet, dat had hij nog kunnen noemen als daar zijn we nu volop mee bezig, maar nee. Dus komt er OOK niet.
                  Demokanaal is er, maar wat ze er mee doen kan hij niet uitleggen.
                  UHD kunnen ze blijkbaar niet, laat staan 4K
                  Voor het EK 2024 nog overstappen naar een andere provider die wel UHD of 4K kan, bij Delta moet je niet aankloppen.

Wat een anti-reclame!

En dan dat zinnetje dat ze continu de diensten verbeteren, waarom merken we daar dan niets van?
                  Waar blijft dan Dolby? Waar is dan ESPN UHD? Ik zie het niet en zie het aan de hand van dit mediaoptreden van de woorvoerder somber in.
                  Laatst bewerkt door Bordewolf; 27 Jul 2023, 20:31.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Ik heb hier langzaamaan geen woorden meer voor. Zelfs geen hint dat ze er mee bezig zijn. Geldt ook voor Dolby.
                    De zaken gewoon niet voor elkaar en abonnees volgende jaar bij EK 2024 er weer mooi bij laten zitten.
                    Dat doenze met ESPN UHD nu al 2 jaar en nu het 3e voetbalseizoen WEER! Hele slechte reclame en dit toont weinig affiniteit met wat er gevraagd wordt door de klanten in de huidige tijd.

Het verhaal van die woordvoerder is 1 grote anti reclame voor het tv product van Delta.
                    Als je het verhaal goed leest:
                    Dolby komt er niet, dat had hij nog kunnen noemen als daar zijn we nu volop mee bezig, maar nee. Dus komt er OOK niet.
                    Demokanaal is er, maar wat ze er mee doen kan hij niet uitleggen.
                    UHD kunnen ze blijkbaar niet, laat staan 4K
                    Voor het EK 2024 nog overstappen naar een andere provider die wel UHD of 4K kan, bij Delta moet je niet aankloppen.

Wat een anti-reclame!

En dan dat zinnetje dat ze continu de diensten verbeteren, waarom merken we daar dan niets van?
                    Waar blijft dan Dolby? Waar is dan ESPN UHD? Ik zie het niet en zie het aan de hand van dit mediaoptreden van de woorvoerder somber in.
                    Schijtziek wordt je er toch van? Ik sprak nog een medewerker, die zei dat ze in gesprek waren met espn. Blijkbaar niet dus. Gewoon de klanten aan het lijntje houden. Maar heb maand opzeg termijn. Lekker naar kpn gaan dan. Geen ergenis meer ook. En veel beter beeld en geluid!

Reageer

Weet niet wat je allemaal doen hoor maar gaat om de voetbal.

Reageer

Hoppa een ronde verder

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Ik weet niet in welk licht ik dit moet lezen. Een 4K stream is niet beschikbaar voor de NPO, dus die kan Delta niet doorgeven.
                          Blijft over H.265 met een hogere bitrate, maar dat staat volgens mij nog niet klaar op de demokanaal.
                          Verder is het vakantie, ik verwacht weinig updates komende weken.
                          Zojuist even contact gehad op de delta chat. De medewerker zei dit: Er speelt wel een case bij ESPN waarbij we bezig zijn met verbeteren van het signaal. Voor het eerst sinds weken dat een medewerker het toegeeft. En niet de klant de schuld geeft;-)

Reageer

Zojuist even contact gehad op de delta chat. De medewerker zei dit: Er speelt wel een case bij ESPN waarbij we bezig zijn met verbeteren van het signaal. Voor het eerst sinds weken dat een medewerker het toegeeft. En niet de klant de schuld geeft;-)
                            Nu zeggen ze weer dat die case verholpen is. En dan dit: Het is voor ons op dit moment niet mogelijk om ESPN in andere frequenties uit te zenden. We zijn hier wél mee bezig en hopen dit in de nabije toekomst nog verder te kunnen aanbieden! Nee maar wel de frequentie voorheen veranderd waardoor ik nu een klote beeld op espn hebt met de voetbal! Schande!

Reageer

Nu zeggen ze weer dat die case verholpen is. En dan dit: Het is voor ons op dit moment niet mogelijk om ESPN in andere frequenties uit te zenden. We zijn hier wél mee bezig en hopen dit in de nabije toekomst nog verder te kunnen aanbieden! Nee maar wel de frequentie voorheen veranderd waardoor ik nu een klote beeld op espn hebt met de voetbal! Schande!
                              Misschien dat je er nu een beetje mee kan gaan stoppen met je oeverloos geblaat ,Bevalt Delta niet dan ga je naar een andere provider, Bij elke reactie het zelfde verhaal, en je hebt nog steeds niet door ,dat ze met je ballen spelen, Stop er mee en accepteer wat er is. en wat je krijgt ,En ze hebben een groot kantoor waar je .je zegje kan doen
                              Maar niet elke reactie hier op het forum dat je zo ontevreden bent

Reageer

Dit klinkt alsof ESPN de streams niet voor elkaar heeft en dat er een probleem vanuit de bronaanbieder speelt.
                                Beetje kortzichtig om dan Delta de schuld te geven.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X