Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

WK vrouwenvoetbal

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • WK vrouwenvoetbal

    WK voetbal vrouwen is bezig vandaag speelt Nederland.
    Bedankt Delta hiervoor.

    https://www.onsoranje.nl/teams/207834/programma

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door copilot Bekijk bericht
    WK voetbal vrouwen is bezig vandaag speelt Nederland.
    Bedankt Delta hiervoor.

    https://www.onsoranje.nl/teams/207834/programma
    Als je Delta wilt promoten Postcode ,moet je bij de consumenten bond zijn en niet hier
    Sluikreclame is dat

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door copilot Bekijk bericht
      WK voetbal vrouwen is bezig vandaag speelt Nederland.
      Bedankt Delta hiervoor.

      https://www.onsoranje.nl/teams/207834/programma
      Ik weet niet in welk licht ik dit moet lezen. Een 4K stream is niet beschikbaar voor de NPO, dus die kan Delta niet doorgeven.
      Blijft over H.265 met een hogere bitrate, maar dat staat volgens mij nog niet klaar op de demokanaal.
      Verder is het vakantie, ik verwacht weinig updates komende weken.

      Reageer


      • #4
        Volgens de glazen bol van Bordewolf hadden al veel updates plaatsgevonden moeten hebben..
        Dus die verwachtingen van hem neem ik maar met een paar kilozakken zout.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

          Als je Delta wilt promoten Postcode ,moet je bij de consumenten bond zijn en niet hier
          Sluikreclame is dat
          Copilot is de naam en wil je me postcode zal je een mail moeten sturen naar regio 98000

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door copilot Bekijk bericht

            Copilot is de naam en wil je me postcode zal je een mail moeten sturen naar regio 98000

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Ik weet niet in welk licht ik dit moet lezen. Een 4K stream is niet beschikbaar voor de NPO, dus die kan Delta niet doorgeven.
              Blijft over H.265 met een hogere bitrate, maar dat staat volgens mij nog niet klaar op de demokanaal.
              Verder is het vakantie, ik verwacht weinig updates komende weken.
              Beeld op espn is nog steeds waardeloos. Straks augustus begint de eredivisie weer. En dan nog steeds bagger beeld op een betaalzender! zo not done!

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

                Beeld op espn is nog steeds waardeloos. Straks augustus begint de eredivisie weer. En dan nog steeds bagger beeld op een betaalzender! zo not done!
                Aan de bitrate van de coaxkabel kun je toch niks veranderen dit is dus een eindeloze strijd.

                Laatst bewerkt door driepinter; 27 Jul 2023, 09:40.

                Reageer


                • #9
                  Is het beeld slecht van espn slecht op de coax of interactief ?

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                    Aan de bitrate van de coaxkabel kun je toch niks veranderen dit is dus een eindeloze strijd.
                    Zeker wel. Die is gewoon minder dan voorheen op Espn. Ik zie het toch met mijn eigen ogen?!

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                      Is het beeld slecht van espn slecht op de coax of interactief ?
                      Tijdens de voetbal is het gewoon minder. Op de de delta app van mijn lg oled tv is het ook nog niet wat het moet zijn. Maar die wordt nog beter. Is ook nog maar 2 maanden uit die app op de lg tv`s. Espn moeten ze gewoon fixen. Heb het al tig keer geroepen. Gisteren keek ik espn vandaag, en lieten ze samenvatting van wk vrouwen zien. Gewoon wazige gloed en contouren bij de spelers en de bal. Het is ook te gek voor woorden dat dit nog steeds niet opgelost is. In mei kwam er al een monteur langs. Die kon er niks aan doen. Espn zelf laat het signaal gewoon goed door. Want zelfs kpn zend het al in uhd uit. Delta zou het eigenlijk ook in uhd moeten gaan uitzenden. Aangezien espn dit al 2 jaar uitzend. En wij klanten gewoon voor het espn pakket betalen!

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

                        Zeker wel. Die is gewoon minder dan voorheen op Espn. Ik zie het toch met mijn eigen ogen?!
                        Dat lees ik, maar ik geloof het pas als ik het zie. Als ik iedereen die 'kwaliteit is minder' roept moet geloven, heb ik een dagtaak en bovendien: Als er drie mensen op een forum iets 'minder geworden' vinden zijn, waarom klagen er hier dan niet veel meer mensen? Als DFN met de hand de kwaliteit van een zender omlaag draait, zou de wereld toch te klein moeten zijn? Ik lees het alleen hier en ook nog van maar 2 of 3 mensen. Wazig, moeilijk.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                          Dat lees ik, maar ik geloof het pas als ik het zie. Als ik iedereen die 'kwaliteit is minder' roept moet geloven, heb ik een dagtaak en bovendien: Als er drie mensen op een forum iets 'minder geworden' vinden zijn, waarom klagen er hier dan niet veel meer mensen? Als DFN met de hand de kwaliteit van een zender omlaag draait, zou de wereld toch te klein moeten zijn? Ik lees het alleen hier en ook nog van maar 2 of 3 mensen. Wazig, moeilijk.
                          Ik heb het toch ook over coax. En wat jij vindt vind ik niet zo relevant. Mij nog als leugenaar uitmaken ook. Dat je het niet gelooft. Hou toch op joh. Wij zijn al meer dan 20 jaar klant bij Delta. Veel mensen zijn niet kritisch. Of die kijken geen espn. Want de andere zenders zijn wel gewoon prima. Plus mensen die via het interactieve tv kastje tv kijken hebben er geen last van. Ik heb het nu puur over het beeld via de coax. Voorheen was dit altijd prima op espn. Dus toen hoorde je me ook niet klagen!

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                            Dat lees ik, maar ik geloof het pas als ik het zie. Als ik iedereen die 'kwaliteit is minder' roept moet geloven, heb ik een dagtaak en bovendien: Als er drie mensen op een forum iets 'minder geworden' vinden zijn, waarom klagen er hier dan niet veel meer mensen? Als DFN met de hand de kwaliteit van een zender omlaag draait, zou de wereld toch te klein moeten zijn? Ik lees het alleen hier en ook nog van maar 2 of 3 mensen. Wazig, moeilijk.
                            Waarom denk je dat Delta niet vermeld hoeveel bitrate er wordt doorgegeven? Ze zijn hier niet transparant in. Waar kpn wel gewoon aangeeft welke bitrate ze doorgeven. Overigens adverteert delta ook met haarscherp beeld in full hd. Nou sorry, het is geen native full hd. Maar 1080i x 1920

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

                              Waarom denk je dat Delta niet vermeld hoeveel bitrate er wordt doorgegeven? Ze zijn hier niet transparant in. Waar kpn wel gewoon aangeeft welke bitrate ze doorgeven. Overigens adverteert delta ook met haarscherp beeld in full hd. Nou sorry, het is geen native full hd. Maar 1080i x 1920
                              Is toch nogal een verschil. En jij noemt jezelf expert. Fijne dag verder!

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X