Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Lokale zenders Noord Nederland

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Ik heb dezelfde vraag voor de Twentse lokale tv-omroepen in mijn regio

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door knoal663 Bekijk bericht
      Ik schop dit bericht nog maar eens even 'omhoog' ;-) We zijn inmiddels 5 maanden verder.
      Inmiddels zit de Delta glasvezel bij ons in de meterkast en zou ik kunnen gaan bestellen. Omdat ik nog altijd geen duidelijkheid heb over het beschikbaar zijn van mijn lokale radio en tv zenders stel ik dat nog even uit. Derhalve stel ik hierbij nogmaals de vraag, in de hoop dat iemand van Delta het fatsoen heeft mij even antwoord te geven:

      Zijn onderstaande lokale radio en tv zenders inmiddels via Delta te ontvangen (of komen deze op korte termijn beschikbaar bij Delta)?
      Zo ja: dan kan ik overstappen van Ziggo naar Delta :-)


      TV:
      - RTV1 (lokale omroep gemeente Stadskanaal/Veendam)
      - RTV GO! (lokale omroep gemeente Oldambt)

      Radio:
      - RTV1 (lokale omroep gemeente Stadskanaal/Veendam)
      - RTV GO! (lokale omroep gemeente Oldambt)
      - Radio Westerwolde (lokale omroep gemeente Westerwolde)
      - Simone FM
      - HITZZZ!!
      - JoyRadio
      - Tukker FM
      - Gigant FM
      Op dit forum (voor gebruikers) bereik je hier niets mee.
      Gerichte vragen aan Delta óf via de lokale omroep(en) hebben meer kans op een bruikbaar antwoord.
      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

        Op dit forum (voor gebruikers) bereik je hier niets mee.
        Gerichte vragen aan Delta óf via de lokale omroep(en) hebben meer kans op een bruikbaar antwoord.
        Dat is de grootste onzin die ik op dit forum tot nu toe heb gelezen.
        Weet dat het tv team hier gewoon actief meeleest om ook via hier de stemming te peilen.
        Dus het heeft wel degelijk zin wensen of vragen te stellen! Sterker nog DELTA-TV-team reageert ook wanneer dat handig is.👍💪
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 29 Nov 2023, 21:05.

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          Dat is de grootste onzin die ik op dit forum tot nu toe heb gelezen.
          Weet dat het tv team hier gewoon actief meeleest om ook via hier de stemming te peilen.
          Dus het heeft wel degelijk zin wensen of vragen te stellen! Sterker nog DELTA-TV-team reageert ook wanneer dat handig is.👍💪
          Als 'Expert' doe jij dat voortdurend en wát komt daar van terecht?
          Trouwens....is je 'banlist' stuk? 🤣🤣🤣
          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

            Op dit forum (voor gebruikers) bereik je hier niets mee.
            Gerichte vragen aan Delta óf via de lokale omroep(en) hebben meer kans op een bruikbaar antwoord.

            Uiteraard heb ik dat (meermaals) geprobeerd. Delta zelf reageert nergens op; althans: de telefonische medewerkers weten het niet en die gladjakkers in de pop-up store bij ons in Stadskanaal weten alleen hoe je internet moet slijten aan zoveel mogelijk mensen, inhoudelijk weten ze helemaal niets.
            De genoemde omroepen zelf reageren allen keurig op mijn vraag, maar de strekking van het antwoord is overal hetzelfde. Ik citeer: "Wij weten zelf ook niet of we in het zenderpakket van Delta en/of Caiway zitten. We willen het heel graag, leveren onze signalen ook keurig aan daar waar het hoort, de signalen mogen gratis worden doorgegeven en we zijn bereid om landelijk te worden doorgegeven. Tegenwoordig geven providers je te pas en te onpas wel of niet door; vaak krijg je niet eens een bericht of je wordt doorgegeven en moet je er terloops via de klanten achter komen of dit wel of niet het geval is." . Ene Hans Broekhuis ofzo schijnt er volgens de omroepen over te gaan bij Delta maar reageert dus nooit op verzoeken om doorgifte naar die omroepen. Delta lijkt dus een beetje verstoppertje te spelen, terwijl een keurig 'nee, kunnen/willen we niet' toch ook een antwoord is?

            Derhalve had (en heb ;-) ik de hoop dat hier iemand meeleest die reeds in bezit is van Delta en woonachtig is in Noord-Nederland dit voor mij kan checken. Als Delta zelf niet wil reageren (krijg daar wel een vreemd gevoel bij, maar goed), dan is er wellicht wel een aardig klant die het wel even wil checken?

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door knoal663 Bekijk bericht


              Uiteraard heb ik dat (meermaals) geprobeerd. Delta zelf reageert nergens op; althans: de telefonische medewerkers weten het niet en die gladjakkers in de pop-up store bij ons in Stadskanaal weten alleen hoe je internet moet slijten aan zoveel mogelijk mensen, inhoudelijk weten ze helemaal niets.
              De genoemde omroepen zelf reageren allen keurig op mijn vraag, maar de strekking van het antwoord is overal hetzelfde. Ik citeer: "Wij weten zelf ook niet of we in het zenderpakket van Delta en/of Caiway zitten. We willen het heel graag, leveren onze signalen ook keurig aan daar waar het hoort, de signalen mogen gratis worden doorgegeven en we zijn bereid om landelijk te worden doorgegeven. Tegenwoordig geven providers je te pas en te onpas wel of niet door; vaak krijg je niet eens een bericht of je wordt doorgegeven en moet je er terloops via de klanten achter komen of dit wel of niet het geval is." . Ene Hans Broekhuis ofzo schijnt er volgens de omroepen over te gaan bij Delta maar reageert dus nooit op verzoeken om doorgifte naar die omroepen. Delta lijkt dus een beetje verstoppertje te spelen, terwijl een keurig 'nee, kunnen/willen we niet' toch ook een antwoord is?

              Derhalve had (en heb ;-) ik de hoop dat hier iemand meeleest die reeds in bezit is van Delta en woonachtig is in Noord-Nederland dit voor mij kan checken. Als Delta zelf niet wil reageren (krijg daar wel een vreemd gevoel bij, maar goed), dan is er wellicht wel een aardig klant die het wel even wil checken?
              Ik denk dat het goed is dat DELTA-TV-team hier reageert. Dat is het team dat primair met dit soort zaken bezig is.

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                Ik denk dat het goed is dat DELTA-TV-team hier reageert. Dat is het team dat primair met dit soort zaken bezig is.
                Dat zou je denken, maar enige vorm van reactie blijft opnieuw totaalweg uit. Best wel teleurstellend want op andere topics wordt wel gewoon gereageerd.
                Dacht dat mijn vraag toch niet zo moeilijk is, en ik had mijn vraag (volgens mij) ook gewoon fatsoenlijk gesteld.

                Het zal wel dezelfde Zeeuwse koppigheid zijn waar ze ons Groningers van betichten, hahaha :-)

                Ik sla Delta ff over; heb er weinig vertrouwen is als dit al teveel moeite is. Wat als je een storing hebt ofzo en er volgt ook geen enkele reactie?!
                No hard feelings verder maar ik ga jullie niet meer adviseren aan buurtbewoners.
                Topic kan wat mij betreft gesloten worden.

                Reageer


                • #38
                  Het wordt al jaren aangekaart door teleurgestelde klanten dat Delta niet de lokale zenders van de woonomgeving van de abonnees levert.
                  Blijkbaar doet het Delta niets !

                  Reageer


                  • #39
                    DeltaFiber vindt " Walcheren TV" gewoon relevant voor Friesland en de Achterhoek. Snap dat nou

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door havinabram
                      that's sound great google
                      Pleur op Spammer

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X