Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Lokale zenders Noord Nederland

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Maar serieus vind ik dat een ieder zijn eigen lokale tv omroepen uit zijn eigen regio moeten hebben.
    'k è nie aoles wá ak v'an ouwe, má 'k ouwe wè v'an aoles w'ak è

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
      En gelijk hoef ik niet te krijgen, maar ik vind wel: Of iedereen tevreden, of niemand tevreden......
      Serieus.....ik zou verhuizen als ik jou was.....
      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

        Serieus.....ik zou verhuizen als ik jou was.....
        Of ik nu naar Drenthe. Groningen, Friesland of Gelderland verhuis, overal hetzelfde probleem: geen lokale tv omroepen van mijn regio.
        Maar kennelijk mag je dat punt niet maken hier. Iedereen op de teentjes getrapt enzo....

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht

          'k è nie aoles wá ak v'an ouwe, má 'k ouwe wè v'an aoles w'ak è
          Biet'n ak'n aai?

          Reageer


          • #20
            Me bin ni voe'n gatje te vange.
            Laatst bewerkt door anomaly; 3 Jul 2023, 16:08.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Of ik nu naar Drenthe. Groningen, Friesland of Gelderland verhuis, overal hetzelfde probleem: geen lokale tv omroepen van mijn regio.
              Maar kennelijk mag je dat punt niet maken hier. Iedereen op de teentjes getrapt enzo....
              Jawel hoor, maar je blíjft er onnodig lang over zeiken.
              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
                Me bin ni voe'n gatje te vange.
                je trapt nog a deur je vleke

                Reageer


                • #23
                  Keek vanmorge in de spiegel en dogt: wow, 't is ma goe dak nog gevoel voor humor ei 😁

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
                    Keek vanmorge in de spiegel en dogt: wow, 't is ma goe dak nog gevoel voor humor ei 😁
                    eigen roem stinkt we vee ee

                    Reageer


                    • #25
                      Keep calm en eat mossels.

                      Reageer


                      • #26
                        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

                        Updates voor Interactieve TV | DELTA

                        Als antwoord op de topic starter, men is bezig om de lokalen van de regio vanaf zender 800 toe te voegen.
                        Men is begonnen in Haarlem. Andere regio's zullen we snel volgen, ook met lokale radiozenders.
                        Chapaeu en een dikke shout out aan DELTA-TV-team goed bezig !!!

                        Hopelijk is ook daar er ook voor net als bij andere providers dat er al lokalen zijn die in HD uitzenden.

                        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                        Laatst bewerkt door Bordewolf; 3 Jul 2023, 21:23.

                        Reageer


                        • #27
                          Jeetje, wat een reacties op mijn, dacht ik, onschuldige vraag...
                          Blijkbaar rammelt het nog aan alle kanten wat betreft het Radio/TV product van Delta, in ieder geval ten opzichte van de regionale/lokale zenders, als ik hier zo de reacties lees.
                          Goed om te zien dat er in ieder geval aan gewerkt wordt. Het lijstje met missende (lokale) zenders is iets korter geworden na vandaag, want ik zie inderdaad dat NDR 1, 2, Kultur en Radio Continu zijn toegevoegd aan het aanbod.
                          Blijven deze zenders nog steeds over:

                          TV:
                          - RTV1 (lokale omroep gemeente Stadskanaal/Veendam)
                          - RTV GO! (lokale omroep gemeente Oldambt)

                          Radio:
                          - RTV1 (lokale omroep gemeente Stadskanaal/Veendam)
                          - RTV GO! (lokale omroep gemeente Oldambt)
                          - Radio Westerwolde (lokale omroep gemeente Westerwolde)
                          - Simone FM
                          - HITZZZ!!
                          - JoyRadio
                          - Tukker FM
                          - Team FM
                          - Gigant FM

                          Uiteraard had ik Delta voorafgaand aan deze post al rechtstreeks dezelfde vraag gesteld. Per mail kreeg ik geen antwoord; per telefoon alleen een vaag antwoord dat men altijd kijkt naar een passend aanbod. Maar wat dat aanbod inhoud bij ons in Stadskanaal kon ze mij niet zeggen.
                          Het zou me eerlijk gezegd een worst zijn of de lokale omroepen van waar dan ook landelijk worden doorgegeven (alleen maar leuk toch?), zolang de lokale zenders van ons gebied er ook maar tussen zitten.

                          Aangezien Delta hier ook niet reageert heb ik ook nog een aantal van bovenstaande radiozenders gevraagd naar de doorgifte status bij Delta. Bij een drietal kreeg ik direct vergelijkbare antwoorden: Ze weten het ook niet. Ze willen graag doorgegeven worden (het liefst zelfs landelijk) maar komen niet in contact met Delta/er wordt niets met hun doorgifte verzoek gedaan door de personen die hier verantwoordelijk voor zijn. Over de uitbreiding die vandaag is doorgevoerd was bij hun niets bekend. Ze waren hier graag in meegenomen.
                          Toch bijzonder.

                          Ik blijf nog wel ff bij Ziggo zodat Delta ondertussen haar producten meer kan afstemmen op de nieuwe gebieden waar ze nu ook actief gaat worden. Dank voor jullie reacties.

                          Reageer


                          • #28
                            't Is gaere gedaê 😇😉

                            Reageer


                            • #29
                              Ziggo en Caiway gaven de lokale omroepen altijd al door via Coax, zo ook KPN.
                              Ziggo blijft deze netjes upgraden naar HD, zo ook de lokalen uit mijn regio, deze zijn gisteren naar HD gegaan
                              1Twente TV
                              Hofstreek TV
                              Vechtdal TV

                              Reageer


                              • #30
                                Ik schop dit bericht nog maar eens even 'omhoog' ;-) We zijn inmiddels 5 maanden verder.
                                Inmiddels zit de Delta glasvezel bij ons in de meterkast en zou ik kunnen gaan bestellen. Omdat ik nog altijd geen duidelijkheid heb over het beschikbaar zijn van mijn lokale radio en tv zenders stel ik dat nog even uit. Derhalve stel ik hierbij nogmaals de vraag, in de hoop dat iemand van Delta het fatsoen heeft mij even antwoord te geven:

                                Zijn onderstaande lokale radio en tv zenders inmiddels via Delta te ontvangen (of komen deze op korte termijn beschikbaar bij Delta)?
                                Zo ja: dan kan ik overstappen van Ziggo naar Delta :-)


                                TV:
                                - RTV1 (lokale omroep gemeente Stadskanaal/Veendam)
                                - RTV GO! (lokale omroep gemeente Oldambt)

                                Radio:
                                - RTV1 (lokale omroep gemeente Stadskanaal/Veendam)
                                - RTV GO! (lokale omroep gemeente Oldambt)
                                - Radio Westerwolde (lokale omroep gemeente Westerwolde)
                                - Simone FM
                                - HITZZZ!!
                                - JoyRadio
                                - Tukker FM
                                - Gigant FM

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X