Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Lokale zenders Noord Nederland

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Lokale zenders Noord Nederland

    Hallo, ik ben nieuw op dit forum en krijg binnenkort glasvezel van Delta in mijn woonplaats Stadskanaal (provincie Groningen).
    Delta timmert hier hard aan de weg en is volop bezig met de aanleg van glasvezel in Noord Nederland.
    Op dit moment heb ik voor TV/Radio nog Ziggo aangehouden omdat mij niet geheel duidelijk is welke lokale zenders Delta nu exact doorgeeft in mijn regio. Ik kijk/luister daar graag naar. Op het zenderoverzicht staan alleen Zeeuwse lokale omroepen. Maar ook Duitse aangrenzende omroepen mis ik.
    Kan iemand mij hier duidelijkheid over geven? Om concreet te zijn: De volgende populaire zenders uit mijn regio mis ik in de zenderlijst van Delta:

    TV:
    - RTV1 (lokale omroep gemeente Stadskanaal/Veendam)
    - RTV GO! (lokale omroep gemeente Oldambt)

    Radio:
    - RTV1 (lokale omroep gemeente Stadskanaal/Veendam)
    - RTV GO! (lokale omroep gemeente Oldambt)
    - Radio Westerwolde (lokale omroep gemeente Westerwolde)
    - Simone FM
    - HITZZZ!!
    - JoyRadio
    - Tukker FM
    - Radio Continu
    - Team FM
    - Gigant FM
    - NDR 1 (Radio Niedersachsen)
    - NDR 2
    - NDR Kultur

    Is er iemand die mij kan vertellen of bovengenoemde zenders in het pakket zitten (of wellicht binnenkort toegevoegd gaan worden)?

  • #2
    Probeer het eens via de Chat of anders Facebook Messenger, Twitter of Whatsapp

    of mail naar : [email protected]

    Laatst bewerkt door driepinter; 2 Jul 2023, 21:58.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door knoal663 Bekijk bericht
      Hallo, ik ben nieuw op dit forum en krijg binnenkort glasvezel van Delta in mijn woonplaats Stadskanaal (provincie Groningen).
      Delta timmert hier hard aan de weg en is volop bezig met de aanleg van glasvezel in Noord Nederland.
      Op dit moment heb ik voor TV/Radio nog Ziggo aangehouden omdat mij niet geheel duidelijk is welke lokale zenders Delta nu exact doorgeeft in mijn regio. Ik kijk/luister daar graag naar. Op het zenderoverzicht staan alleen Zeeuwse lokale omroepen. Maar ook Duitse aangrenzende omroepen mis ik.
      Kan iemand mij hier duidelijkheid over geven? Om concreet te zijn: De volgende populaire zenders uit mijn regio mis ik in de zenderlijst van Delta:

      TV:
      - RTV1 (lokale omroep gemeente Stadskanaal/Veendam)
      - RTV GO! (lokale omroep gemeente Oldambt)

      Radio:
      - RTV1 (lokale omroep gemeente Stadskanaal/Veendam)
      - RTV GO! (lokale omroep gemeente Oldambt)
      - Radio Westerwolde (lokale omroep gemeente Westerwolde)
      - Simone FM
      - HITZZZ!!
      - JoyRadio
      - Tukker FM
      - Radio Continu
      - Team FM
      - Gigant FM
      - NDR 1 (Radio Niedersachsen)
      - NDR 2
      - NDR Kultur

      Is er iemand die mij kan vertellen of bovengenoemde zenders in het pakket zitten (of wellicht binnenkort toegevoegd gaan worden)?
      Standaard heb je kanaal 12 ter beschikking, daar staat jou lokale zender van jou woonplaats/Gemeente.

      Ik heb al meerdere keren aangegeven dat ik als inwoner van Twente (Regio Almelo) geen boodschap heb aan al die Zeeuwse lokale tv zenders.
      Als landelijke provider (al komt deze uit Zeeland) is het vreemd dat deze zeeuwse zenders via Interactieve Televisie worden doorgegeven over heel Nederland.
      Ik verwacht de lokale zenders van mijn regio en voor mij zijn dat o.a. (naast kanaal 12 waarop die van mijn woonplaats staat Delta TV)
      AaVisie
      RTV Borne
      Omroep NOOS
      RTV Vechtdal
      Salland
      RTV Slos

      Allen voor zover ze in HD uitzenden ook in HD.
      Het is vrij opvallend dat Zeeuwse omroepen en Westlandse lokale omroepen wel in HD kunnen (denk aan WOS) en zo prominent aanwezig zijn, terwijl in Overijssel, Drenthe, Groningen men aan deze zeeuwse zenders helemaal geen boodschap aan heeft.

      Het gekke is daarnaast ook nog eens, ik had Caiway en daar worden over COAX wel de lokalen doorgegeven.
      Hoe vreemd wil je het hebben? Waarom is dit op interactief zo slecht geregeld?
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 2 Jul 2023, 13:05.

      Reageer


      • #4
        Wat heb ik aan een Turkse zender , ik spreek geen Turks en woon niet in Turkije.

        Met andere woorden : EN maar zeuren.

        Er bestaat zoiets als internet , en daarop is bijna alles te zien.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door renschip Bekijk bericht
          Wat heb ik aan een Turkse zender , ik spreek geen Turks en woon niet in Turkije.

          Met andere woorden : EN maar zeuren.

          Er bestaat zoiets als internet , en daarop is bijna alles te zien.
          Mijn punt is juist dat qua lokalen het alleen maar Zeeuwse zijn. Naast een Turkse zender zijn er frans, duitse, engelse, spaanse, chinese en nederlandse zenders.
          Kortom voor iedereen iets passend. Argument kijk op internet slaat als poep op een slagroomgebakje. Zullen we alle zeeuwse lokalen dan ook maar weghalen op interactief?

          Reageer


          • #6
            @ bdw
            Heb zojuist de formule 1 wedstrijd gezien via de p.c. omdat ik deze niet op de t.v. kan zien (geen abo op sportzenders)
            Wat is daar mis mee ???
            Wat er niet is , is er gewoon niet .
            Dat je graag alle lokale zenders zou willen zien , hoeveel moeten er voor heel Nederland dan wel niet bijkomen ?
            Zoals ik al eerder heb opgemerkt , jij bent nooit tevreden.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door renschip Bekijk bericht
              @ bdw
              Heb zojuist de formule 1 wedstrijd gezien via de p.c. omdat ik deze niet op de t.v. kan zien (geen abo op sportzenders)
              Wat is daar mis mee ???
              Wat er niet is , is er gewoon niet .
              Dat je graag alle lokale zenders zou willen zien , hoeveel moeten er voor heel Nederland dan wel niet bijkomen ?
              Zoals ik al eerder heb opgemerkt , jij bent nooit tevreden.
              Volgens mij reageer ik op de eerste post, ook iemand die niet tevreden gaat zijn.
              Hij komt van Ziggo… En ik… ik ben via coax al anders gewend zowel via Ziggo als later Caiway.
              Ik val alleen post nr. 1 bij en ben het 100% eens. Wanneer ik tv wil kijken doe ik dat in geen geval via een laptop of pc.
              Laatst bewerkt door Bordewolf; 2 Jul 2023, 17:27.

              Reageer


              • #8
                Die lokale zenders zijn allemaal te zien op het internet
                Wat is de beukenootjesvreter toch ontevreden.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                  Die lokale zenders zijn allemaal te zien op het internet
                  Wat is de beukenootjesvreter toch ontevreden.
                  Waarom zit je andere forumleden nu weer uit te schelden??
                  Heeft hij je iets misdaan of zo?
                  Laatst bewerkt door JanPietJoris; 2 Jul 2023, 21:10.

                  Reageer


                  • #10
                    Uitschelden? Ik constateer slechts een ontevredenheid.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door knoal663 Bekijk bericht
                      Hallo, ik ben nieuw op dit forum en krijg binnenkort glasvezel van Delta in mijn woonplaats Stadskanaal (provincie Groningen).
                      Delta timmert hier hard aan de weg en is volop bezig met de aanleg van glasvezel in Noord Nederland.
                      Op dit moment heb ik voor TV/Radio nog Ziggo aangehouden omdat mij niet geheel duidelijk is welke lokale zenders Delta nu exact doorgeeft in mijn regio. Ik kijk/luister daar graag naar. Op het zenderoverzicht staan alleen Zeeuwse lokale omroepen. Maar ook Duitse aangrenzende omroepen mis ik.
                      Kan iemand mij hier duidelijkheid over geven? Om concreet te zijn: De volgende populaire zenders uit mijn regio mis ik in de zenderlijst van Delta:

                      TV:
                      - RTV1 (lokale omroep gemeente Stadskanaal/Veendam)
                      - RTV GO! (lokale omroep gemeente Oldambt)

                      Radio:
                      - RTV1 (lokale omroep gemeente Stadskanaal/Veendam)
                      - RTV GO! (lokale omroep gemeente Oldambt)
                      - Radio Westerwolde (lokale omroep gemeente Westerwolde)
                      - Simone FM
                      - HITZZZ!!
                      - JoyRadio
                      - Tukker FM
                      - Radio Continu
                      - Team FM
                      - Gigant FM
                      - NDR 1 (Radio Niedersachsen)
                      - NDR 2
                      - NDR Kultur

                      Is er iemand die mij kan vertellen of bovengenoemde zenders in het pakket zitten (of wellicht binnenkort toegevoegd gaan worden)?
                      Er zijn radio kanalen bijgekomen vandaag waaronder Duitse

                      https://webtv.delta.nl/#/live/radio

                      Bijgevoegde bestanden

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                        Er zijn radio kanalen bijgekomen vandaag waaronder Duitse

                        https://webtv.delta.nl/#/live/radio
                        Dat gaat prima! Nu nog de lokale tv omroepen uit de eigen regio of zo eerlijk zijn en de zeeuwse ook verwijderen, dat mag ook.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                          of zo eerlijk zijn en de zeeuwse ook verwijderen, dat mag ook.
                          Hahaha, wat laat je jezelf toch telkens weer kennen. Omdat jij iets niet kan kijken mag een ander het ook niet kijken?
                          'n Kind van vier kan zich zichzelf nog volwassener gedragen.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                            Dat gaat prima! Nu nog de lokale tv omroepen uit de eigen regio of zo eerlijk zijn en de zeeuwse ook verwijderen, dat mag ook.

                            Ho Ho Ho Bordewolf en ik ben niet de Kerstman!

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht


                              Ho Ho Ho Bordewolf en ik ben niet de Kerstman!
                              Laten we niet wachten tot de kerst met deze aanpassingen

                              Gezien de reacties kunnen de Zeeuwse lokalen verwijderd worden, dat kan allemaal via internet

                              Maar serieus vind ik dat een ieder zijn eigen lokale tv omroepen uit zijn eigen regio moeten hebben.
                              De zeeuwse landelijk doorgeven, terwijl de rest van Nederland er geen boodschap aan heeft, daar vind ik iets van.
                              knoal663 heeft dezelfde vraag, dus niet iedereen is het met mij oneens.
                              En gelijk hoef ik niet te krijgen, maar ik vind wel: Of iedereen tevreden, of niemand tevreden, de huidige situatie op ITV slaat voor mensen die niet uit Zeeland komen nergens op.
                              Laatst bewerkt door Bordewolf; 3 Jul 2023, 14:19.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X