Waarom heeft DELTA geen deal met Eurosport om de 4K beelden van de Spelen door te zenden?
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Eurosport 4K?
Samenvouwen
X
-
-
Oorspronkelijk gepost door docsis Bekijk berichtWaarom heeft DELTA geen deal met Eurosport om de 4K beelden van de Spelen door te zenden?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
Ga je dat ook weer vragen over 8k? En Docsis 5? En 12k? En Docsis 6? Sorry, moest er even uit.
Wordt tijd voor 4K en UHD zenders! ESPN UHD is er al een jaar, behoort tot mijn pakket, maar wordt door Delta nog steeds niet doorgegeven. Idem voor Eurosport UHD.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Vreemde reactie 4K is bij veel providers al beschikbaar in meer of mindere mate. WK Voetbal komt er aan, die wil ik echt in 4K zien dit keer!
Wordt tijd voor 4K en UHD zenders! ESPN UHD is er al een jaar, behoort tot mijn pakket, maar wordt door Delta nog steeds niet doorgegeven. Idem voor Eurosport UHD.Huu!
Laatst bewerkt door Koeba; 3 Aug 2022, 08:28.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht"maar je mag toch verwachten..." Nee. Verwachtingen heb je zelf. Dus daar kun je niemand op aanspreken. Maar het toch doen! Waf! Huu!
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk berichtAls je niet je posts zou bewerken, zou je alles wat ik citeer letterlijk kunnen teruglezen. Nogmaals, ik heb je sterker en eerlijker meegemaakt.
Reageer
-
Stop met op elke opmerking kinderachtig gebeten te reageren en te escaleren. Op een serieus forum was je al geband. O ja, dat is natuurlijk ook gebeurd. My bad! Ik had beter moeten weten. Succes kerel! Als je hulp wilt, just ask. En for the record: ‘ik zie geen aangepaste posts’; je ontkent iets dat je gewoon gedaan hebt in een ander topic. Ooit heb ik je hier bijdragen zien leveren waar we echt wat aan hadden. Ik weet niet wat er gebeurd is, maar je bent flink gezakt in niveau. Ik wens je het beste maar ik trek de grens hier. Je gaat gewoon te ver. Je bent er nu een keer of wat op gewezen en nu ga ik er mijn handjes van wassen. Tegen zoveel ontkenning kan geen goede wil op. Zoek hulp of werk. Het ga je goed. En ook dit ga je als aanval opvatten maar dat is vanaf nu je eigen probleem. Rapporteer je dit wel even?Laatst bewerkt door Koeba; 3 Aug 2022, 22:07.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk berichtStop met op elke opmerking kinderachtig gebeten te reageren en te escaleren. Op een serieus forum was je al geband. O ja, dat is natuurlijk ook gebeurd. My bad! Ik had beter moeten weten. Succes kerel! Als je hulp wilt, just ask. En for the record: ‘ik zie geen aangepaste posts’; je ontkent iets dat je gewoon gedaan hebt in een ander topic. Ooit heb ik je hier bijdragen zien leveren waar we echt wat aan hadden. Ik weet niet wat er gebeurd is, maar je bent flink gezakt in niveau. Ik wens je het beste maar ik trek de grens hier. Je gaat gewoon te ver. Je bent er nu een keer of wat op gewezen en nu ga ik er mijn handjes van wassen. Tegen zoveel ontkenning kan geen goede wil op. Zoek hulp of werk. Het ga je goed. En ook dit ga je als aanval opvatten maar dat is vanaf nu je eigen probleem. Rapporteer je dit wel even?
- 1 Like
Reageer
-
Wat een lachertje joh af en toe die reacties op elkaar.
dit heeft geen ene zak meer met het forum te maken, of het originele bericht.
Jammer…
Topic toch hoop ik dat Delta eindelijk is wat gaat doen met 4K.
Wel de kastjes hiervoor leveren maar 4K zelf ho maar.
Dit zou waarschijnlijk wel met een “ verwachting “ te maken hebbenEindstand is het smerig dat er wel mee geadverteerd word we zijn er klaar voor !
Wanneer dan ? ….
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Gedaan! Spammen is een keer klaar, op de man spelen op.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk berichtWat een lachertje joh af en toe die reacties op elkaar.
dit heeft geen ene zak meer met het forum te maken, of het originele bericht.
Jammer…
Topic toch hoop ik dat Delta eindelijk is wat gaat doen met 4K.
Wel de kastjes hiervoor leveren maar 4K zelf ho maar.
Dit zou waarschijnlijk wel met een “ verwachting “ te maken hebbenEindstand is het smerig dat er wel mee geadverteerd word we zijn er klaar voor !
Wanneer dan ? ….
- 1 Like
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer