Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Eurosport 4K?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Eurosport 4K?

    Waarom heeft DELTA geen deal met Eurosport om de 4K beelden van de Spelen door te zenden?

  • #2
    Ik kijk er ook naar uit. Maar waarschijnlijk niet.

    cupcake 2048

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door docsis Bekijk bericht
      Waarom heeft DELTA geen deal met Eurosport om de 4K beelden van de Spelen door te zenden?
      Ga je dat ook weer vragen over 8k? En Docsis 5? En 12k? En Docsis 6? Sorry, moest er even uit.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

        Ga je dat ook weer vragen over 8k? En Docsis 5? En 12k? En Docsis 6? Sorry, moest er even uit.
        Vreemde reactie 4K is bij veel providers al beschikbaar in meer of mindere mate. WK Voetbal komt er aan, die wil ik echt in 4K zien dit keer!
        Wordt tijd voor 4K en UHD zenders! ESPN UHD is er al een jaar, behoort tot mijn pakket, maar wordt door Delta nog steeds niet doorgegeven. Idem voor Eurosport UHD.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          Vreemde reactie 4K is bij veel providers al beschikbaar in meer of mindere mate. WK Voetbal komt er aan, die wil ik echt in 4K zien dit keer!
          Wordt tijd voor 4K en UHD zenders! ESPN UHD is er al een jaar, behoort tot mijn pakket, maar wordt door Delta nog steeds niet doorgegeven. Idem voor Eurosport UHD.
          4k is nog lang niet zo standaard als mensen willen. Elke vraag waarom het niet sneller kan is zinloos. Het komt als het komt. Zo is het met alle resoluties en technologieën gegaan, zo gaat het dus met 4/8/12/16k en elke andere verbetering ook. Geduld is iets dat je hebt, of niet. Maar ik snap dat sommige mensen een dagbesteding nodig hebben. Vergelijken van providers is net zo zinloos en is alleen nuttig omdat je, als je je daar druk over maakt, je in ieder geval even geen anderen lastig valt. (Of toch....je valt er wel weer argeloze lezers op dit forum mee lastig...) Ja, maar die heeft het al wel, en die ook. Gefeliciteerd. Het is hier toch geen vergelijkingssite? /rant-mode off... Huu!
          Laatst bewerkt door Koeba; 3 Aug 2022, 08:28.

          Reageer


          • #6
            "maar je mag toch verwachten..." Nee. Verwachtingen heb je zelf. Dus daar kun je niemand op aanspreken. Maar het toch doen! Waf! Huu!

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
              "maar je mag toch verwachten..." Nee. Verwachtingen heb je zelf. Dus daar kun je niemand op aanspreken. Maar het toch doen! Waf! Huu!
              Je verzint er weer vanalles bij wat ik niet zeg. Het enige dat ik mag verwachten dat als ik een reactie plaats, je altijd door dezelfde 4 muggen wordt gestoken.

              Reageer


              • #8
                Als je niet je posts zou bewerken, zou je alles wat ik citeer letterlijk kunnen teruglezen. Nogmaals, ik heb je sterker en eerlijker meegemaakt.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                  Als je niet je posts zou bewerken, zou je alles wat ik citeer letterlijk kunnen teruglezen. Nogmaals, ik heb je sterker en eerlijker meegemaakt.
                  Ik zie geen aangepaste post, stop dus met allerlei zaken te verzinnen die er niet zijn.

                  Reageer


                  • #10
                    Stop met op elke opmerking kinderachtig gebeten te reageren en te escaleren. Op een serieus forum was je al geband. O ja, dat is natuurlijk ook gebeurd. My bad! Ik had beter moeten weten. Succes kerel! Als je hulp wilt, just ask. En for the record: ‘ik zie geen aangepaste posts’; je ontkent iets dat je gewoon gedaan hebt in een ander topic. Ooit heb ik je hier bijdragen zien leveren waar we echt wat aan hadden. Ik weet niet wat er gebeurd is, maar je bent flink gezakt in niveau. Ik wens je het beste maar ik trek de grens hier. Je gaat gewoon te ver. Je bent er nu een keer of wat op gewezen en nu ga ik er mijn handjes van wassen. Tegen zoveel ontkenning kan geen goede wil op. Zoek hulp of werk. Het ga je goed. En ook dit ga je als aanval opvatten maar dat is vanaf nu je eigen probleem. Rapporteer je dit wel even?
                    Laatst bewerkt door Koeba; 3 Aug 2022, 22:07.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                      Stop met op elke opmerking kinderachtig gebeten te reageren en te escaleren. Op een serieus forum was je al geband. O ja, dat is natuurlijk ook gebeurd. My bad! Ik had beter moeten weten. Succes kerel! Als je hulp wilt, just ask. En for the record: ‘ik zie geen aangepaste posts’; je ontkent iets dat je gewoon gedaan hebt in een ander topic. Ooit heb ik je hier bijdragen zien leveren waar we echt wat aan hadden. Ik weet niet wat er gebeurd is, maar je bent flink gezakt in niveau. Ik wens je het beste maar ik trek de grens hier. Je gaat gewoon te ver. Je bent er nu een keer of wat op gewezen en nu ga ik er mijn handjes van wassen. Tegen zoveel ontkenning kan geen goede wil op. Zoek hulp of werk. Het ga je goed. En ook dit ga je als aanval opvatten maar dat is vanaf nu je eigen probleem. Rapporteer je dit wel even?
                      Gedaan! Spammen is een keer klaar, op de man spelen op.

                      Reageer


                      • #12
                        Wat een lachertje joh af en toe die reacties op elkaar.
                        dit heeft geen ene zak meer met het forum te maken, of het originele bericht.
                        Jammer…

                        Topic toch hoop ik dat Delta eindelijk is wat gaat doen met 4K.
                        Wel de kastjes hiervoor leveren maar 4K zelf ho maar.
                        Dit zou waarschijnlijk wel met een “ verwachting “ te maken hebben Eindstand is het smerig dat er wel mee geadverteerd word we zijn er klaar voor !
                        Wanneer dan ? ….

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                          Gedaan! Spammen is een keer klaar, op de man spelen op.
                          Wees er maar trots op joh. Je vat het erg persoonlijk op en ik wens je oprecht het beste. Het valt me op dat je op Tweakers niet zo kinderachtig doet Sjakie01. Jammer dat je het allemaal zo verdraaid opvat. Maar goed, warme groet! (Ik zeg 'rapporteer je dit wel?' en je gaat dan bloedserieus reageren dat je het gedaan hebt. Als een kind dat zich laat uitdagen. Je ziet oprecht zelf niet hoe bizar dat is en dat is jammer.)

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht
                            Wat een lachertje joh af en toe die reacties op elkaar.
                            dit heeft geen ene zak meer met het forum te maken, of het originele bericht.
                            Jammer…

                            Topic toch hoop ik dat Delta eindelijk is wat gaat doen met 4K.
                            Wel de kastjes hiervoor leveren maar 4K zelf ho maar.
                            Dit zou waarschijnlijk wel met een “ verwachting “ te maken hebben Eindstand is het smerig dat er wel mee geadverteerd word we zijn er klaar voor !
                            Wanneer dan ? ….
                            Gewoon geduld. Het komt. Vaker vragen komt het niet eerder door. Echt niet. Heusch.

                            Reageer


                            • #15
                              Geduld is een schone zaak,
                              Maar soms mag de wasmachine vaker draaien

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X