Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Eurosport 4K?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht
    Wat een lachertje joh af en toe die reacties op elkaar.
    dit heeft geen ene zak meer met het forum te maken, of het originele bericht.
    Jammer…
    Eens. Maar lees wat ik schrijf en lees dan de overspannen en nogal makkelijke reacties zonder in te gaan op de opmerkingen en dan dat pedante 'gerapporteerd'. Kom hin ende an!

    Dat. En Bor hapt ook letterlijk op elke wind die mensen laten. Zijn probleem.

    Reageer


    • #17
      Koeba En toch verplicht ook niemand jou om te reageren.
      Lekker laten waaien.

      Reageer


      • #18
        Ik zie nu pas de zin “ elke wind “
        Prachtig 🤣

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          Gedaan! Spammen is een keer klaar, op de man spelen op.
          Zo Zo Bor de Wolf U wordt hier op een nette manier Recht gezet ,en nog het laatste woord willen hebben
          Op dit Forum heb je ze nu allemaal gehad zeker ,Hij verteld geen woord verkeerd

          En de meldknop weet je te vinden he

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht
            Koeba En toch verplicht ook niemand jou om te reageren.
            Lekker laten waaien.
            Zo is het. Rapporteer wanneer iemand iets verkeerd neerzet. Nu al 7 posts met onzin en offtopic.
            Daar is dit forum niet voor.
            Ik wil het netjes houden.

            Reageer


            • #21
              Het is niet aan jou om te bepalen wie wat mag posten. Maar dat rapporteer je ook. Je gedraagt je als een mod en dat doe je ook op andere fora. Niet doen. Dan kunnen we weer normaal doen. Maar er is me net terecht gezegd dat ik mezelf nu ook laat uitlokken door een wannabe pseudo mod. Dus dikke doei.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                Het is niet aan jou om te bepalen wie wat mag posten. Maar dat rapporteer je ook. Je gedraagt je als een mod en dat doe je ook op andere fora. Niet doen. Dan kunnen we weer normaal doen. Maar er is me net terecht gezegd dat ik mezelf nu ook laat uitlokken door een wannabe pseudo mod. Dus dikke doei.
                Gezellig Heren met het infantiel gedrag !

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door puccini Bekijk bericht

                  Gezellig Heren met het infantiel gedrag !
                  Dus je doet nu eigenlijk zelf wat je ons verwijt? Of kom ik nou te dichtbij?

                  Reageer


                  • #24
                    Volgens mij ben jij de enige, Bordewolf die met grote regelmaat forumleden rapporteert bij een forumbeheerder.
                    Vind je dat geen kinderachtig gedrag van jezelf?

                    Ik ben het soms ook niet eens wat iemand tegen mij zegt hier. Soms zelf aantoonbaar onjuist,
                    maar dan zie ik ook dat de inkeer meestal vanzelf weer komt bij die schrijver.

                    Maar jij blijft maar rammen op die rapporteerknop of je leven er vanaf hangt.
                    Je wilt het zogenaamd netjes houden..................... uche.
                    Ook jij bent niet altijd netjes. Alleen al omdat je zo vaak met je vingertje naar anderen wijst en nooit naar jezelf.
                    Toch drukt er zover ik weet niemand op de rapporteerknop over jou.
                    Gewoon omdat de kleuterklas al een tijdje voorbij is.
                    Kijk eens wat objectiever naar jezelf.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                      Kijk eens wat objectiever naar jezelf.
                      Objectief naar jezelf kijken kan niet. Daarom heb je anderen nodig die je er liefdevol op wijzen. En na een tijdje gaat het liefdevolle er dan af.

                      Reageer


                      • #26
                        Dat begrijp ik als iemand permanent korte teentjes heeft. Op Tweakers zie ik ook regelmatig dat er door een moderator geknipt wordt in bijdragen van Bordewolf omdat hij weer eens te opvliegerig reageert.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                          Dat begrijp ik als iemand permanent korte teentjes heeft. Op Tweakers zie ik ook regelmatig dat er door een moderator geknipt wordt in bijdragen van Bordewolf omdat hij weer eens te opvliegerig reageert.
                          En ook daar leest hij andere reageerders de les over hoe het 'hoort' en ook daar krijgt hij daar gezeik mee. Maar aan hem ligt het nooit. Hij heeft al een stuk of wat aliassen versleten, hier ook durf ik wel te schatten. Jammer.

                          Reageer


                          • #28
                            Opvallend dat hij zelfs de vraag of zijn gedrag niet kinderachtig is, niet beantwoordt. Zodra er zelfreflectie aan te pas komt, is hij opeens niet thuis.

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                              Opvallend dat hij zelfs de vraag of zijn gedrag niet kinderachtig is, niet beantwoordt. Zodra er zelfreflectie aan te pas komt, is hij opeens niet thuis.
                              Hij denkt echt dat wij hem zitten te trollen en zieken, dat het onder normale mensen juist zo gaat, elkaars blinde vlekken aanwijzen, dat gaat er bij hem niet in. Er zijn mensen voor minder in behandeling gegaan, gemoeten.

                              Reageer


                              • #30
                                Ze zijn weer gespot ….

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X