Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Signaal tv

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Nee is niet de oplossing.
    Ik praat hierover een Sony smart tv en lees op het Sony forum dat er meer problemen zijn met de tv`'s uit het jaar 2021 betreffend blokkerig beeld en vervorming , waarbij bij verschillende tv`'s het moederbord is vervangen.
    Sony zelf geef ook toe dat er problemen zijn met deze tv`'s en dat er gewerkt wordt aan een update.
    Ga maar weer naar de winkel toe om een vervangend toestel van een andere merk te vragen.
    Benieuw of ik dan de zelfde problemen heb

Reageer

Oorspronkelijk gepost door flasch Bekijk bericht
      Ga maar weer naar de winkel toe om een vervangend toestel van een andere merk te vragen.
      Weet je zeker dat het niets met Android te maken heeft? Succes, we horen graag hoe je dit hebt kunnen oplossen.

Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

Reageer

Update
        tv terug naar winkelier en samen met Sony wordt de tv nageken op fouten die aanwezig kunnen zijn.
        Ik heb nu een leen tv totaal geen problem tot nu toe maar ja het is een Sony van een paar jaar oud.

Reageer

Fijn dat je weer tv kan kijken. Hopen dat je snel je nieuwe tv weer "gerepareerd" terug krijgt!

Reageer

Update Sony tv

Eindelijk na 2 maanden mijn tv weer terug in huis.
            Tot op dit moment nog geen problemen!!!!!!
            Wat is er allemaal gebeurt met de tv , deze is naar Sony verstuurd compleet na gekeken alle software verwijderd en nieuwe software geinstalleerd.
            Heeft nog een paar dagen bij de winkelier gestaan om te controleren of hij het goed bleef doen.
            Het grootste probleem met de tv was eigenlijk dat het signaal van de module niet goed door de software werd doorgegeven naar het moederboard .
            Wat mij betreft opgelost.
            Mocht het zo wezen dat er weer problemen zijn met de tv laat ik het weten

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
            X