Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Signaal tv

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Is je beeld perfect bij YouTube of Netflix ligt het waarschijnlijk aan de provider tv. Doet je tv bij YouTube en of Netflix precies hetzelfde dan ligt het aan je tv.
    Andere tv geen problemen dan ligt het gewoon aan je tv eis dan om een andere tv.

Reageer

Ik kijk wel eens bij npo plus en daar geen problemen.
      TV terug naar de winkel en word er een andere tv bij mij neergezet.
      Maar op het forum van het merk van mijn tv wordt er ook verschillende problemen gemeld van verschillende types.
      Hoop dat de problemen dan voorbij zijn.

Reageer

Beeldvervorming blijft terugkomen om de 5 a 6 minuten een paar seconden.
        Via streaming geen probleem.
        Dus denk ik wat mij betreft het probleem toch bij de provider!!!
        En aub geen antwoord geven zal wel aan je tv liggen?
        ​​​​​

Reageer

Aan wat voor beeldvervorming moet ik dan denken?

Reageer

Als of er met een mes door het beeld gesneden wordt (niet het hel beeld maar ongeveer 50%).
            En bij streaming heb ik dat niet.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door flasch Bekijk bericht
              Als of er met een mes door het beeld gesneden wordt (niet het hel beeld maar ongeveer 50%).
              En bij streaming heb ik dat niet.
              Maar je hebt het niet met een andere tv?

Je tv geeft een opklikbare CI+ module als het goed is, zit deze er goed aan/in en/of is deze defect?

Reageer

De andere tv heeft het af en toe in mindere maten
                Zoals je in het eerste bericht kon lezen heb ik al meer problemen met de module gehad.
                Ik heb zelfs de module uit de andere tv gebruikt en had de zelfde problemen met het herkennen ven de module.
                Heb al 4 nieuwe modules gekocht kaart ververst help niets.
                Soms heb ik de tv aangezet op npo1. 2.3 werkt goed ga naar een andere zender geeft de tv aan geen signaal terug naar npo beeld
                Weer naar een ander kanaal heb ik ook beeld?
                Monteur delta alles vernieuwd dus ik weet het ook niet meer.
                Denk zelf dat er iets in de kast van delta een probleem is!!
                ​​​​

Reageer

De andere tv heeft het af en toe in mindere maten
                  Zoals je in het eerste bericht kon lezen heb ik al meer problemen met de module gehad.
                  Ik heb zelfs de module uit de andere tv gebruikt en had de zelfde problemen met het herkennen ven de module.
                  Heb al 4 nieuwe modules gekocht kaart ververst help niets.
                  Soms heb ik de tv aangezet op npo1. 2.3 werkt goed ga naar een andere zender geeft de tv aan geen signaal terug naar npo beeld
                  Weer naar een ander kanaal heb ik ook beeld?
                  Monteur delta alles vernieuwd dus ik weet het ook niet meer.
                  Denk zelf dat er iets in de kast van delta een probleem is!!
                  ​​​​

Dat kan heel goed, maar de monteur heeft niet in de wijkkast gekeken?

Reageer

Nee dat heeft hij niet gedaan

Reageer

Flash gewoon ander tv arbo nemen. Zeker als de andere tv het bij streamingsdiensten goed doet. Verder betaal je sowieso 25 euro bij de Delta voor je tv arbo. Bij de huidige inflatie vliegt dit er bij mij ook uit. Standaard blijf je Ne 1, 2 en 3 houden geloof ik. Weet dat niet zeker weet iemand anders dat als je digitale tv arbo via kabel opzegt of je dan nog tv 1,2 en 3 houdt.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Velzen666 Bekijk bericht
                        Flash gewoon ander tv arbo nemen. Zeker als de andere tv het bij streamingsdiensten goed doet. Verder betaal je sowieso 25 euro bij de Delta voor je tv arbo. Bij de huidige inflatie vliegt dit er bij mij ook uit. Standaard blijf je Ne 1, 2 en 3 houden geloof ik. Weet dat niet zeker weet iemand anders dat als je digitale tv arbo via kabel opzegt of je dan nog tv 1,2 en 3 houdt.
                        Hetgeen je ermee bespaart is dus € 6 p/mnd voor het 50+ zenderpakket.

Je houdt dan het kijken zonder smartcard pakket over

Zonder smartcard kijken naar Digitale TV | DELTA

Reageer

Nu wordt er toch verkeerd gelezen wat betreft mijn tv dit is dus de tv met beeldvervorming met normale tv uitzendingen en met het streamen op deze tv heb ik geen beeldvervorming.
                          Dus daarom mijn twijfel of dit niet in de wijkkast van delta kan liggen.
                          En glasvezel kan dit een optie voor mij zijn!!!

Reageer

Hoi allen,

Ik heb ook een signaalprobleem met dezelfde symptomen als flash, maar dan vooral met NPO1. Hier heb ik al geruime tijd last van en sinds dat KPN de glasvezel in de straat heeft gelegd is het nog slechter geworden.
                            Echter, ik heb uiteindelijk een monteur laten komen.
                            Hij heeft gemeten en de splitter/filter die in het eerste kasje binnen komt (volgens mij dus van Delta zelf) heeft hij vervangen en was het signaal beter. Als ik enkel de tv beneden kijk dan heb ik goed beeld, wel lijkt er een waas over het beeld van NPO1 te zitten. Misschien toch nog een zwakker signaal?
                            Maar,
                            Ik heb voorheen een splitter gebruikt voor de tv boven en de monteur zei dat die niet goed meer was omdat die maar tot +/- 860 MHz gaat en uitzendingen tegenwoordig zitten op +/- 1200MHz
                            Die splitter of filter is dus bij mij de boosdoener.
                            Hirschmann werd mij ook aanbevolen. Wel vind ik dat Delta hier een actieve rol in moet nemen. Als ze op frequenties gaan uitzenden waarop de voorgaande apparatuur niet goed functioneerd, krijg je problemen en daarmee vaak onnodige kosten. Wij schaffen allerlei spullen aan, die wellicht overbodig zijn.
                            De enquete moet ik nog invullen. Ik wacht eerst tot de rekening binnen is.
                            Maw, check de frequentie even

Reageer

Update over mijn probleem met beeldvervorming?
                              Gisteren weer een monteur geweest is meer dan een uur bezig geweest om alles te controleren (kabels aansluitingen - de kabel wat binnenkomt opnieuw aansluiten - nieuwe hirsmannkabel aansluiten) tv opnieuw naar fabrieksinstellingen hielp ook niet.
                              Zelfs met een Humaxdecoder die hij bij zich had aangesloten maar de problemen waren hetzelfde.
                              Volgens hem was het misschien de wijkkast of de kabels in de grond!!!
                              Aangezien hij geen sleutel van de wijkkast had kon hij niet gaan kijken
                              Benieuwd wat er nu gaat gebeuren aangezien de communicatie van de Delta naar hun klanten erg slecht is zeg maar gewoon bedroefend!!!!!!
                              Hou jullie op de hoogte

Reageer

Hou jullie op de hoogte
                                Kun je de TV op een andere plek zetten, liefs diagonaal tegenover de plaats waar hij nu staat. Laat even weten of dat een oplossing is.

Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X