Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Verbetering TV 📺 4K / HDR

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Als Delta zo fors in het televisie product investeert, waarom is het dan al zo lang zo belabberd?

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
      Als Delta zo fors in het televisie product investeert, waarom is het dan al zo lang zo belabberd?
      Geld- en prioriteitenkwestie. Er wordt nu geld gepompt in zowel het tv product (vanwege afzinken coax tv) en in het netwerk. Maar achterom blijven kijken en daar over blijven zagen schiet niet op, werkt erg verlammend op een forum als dit.

      Reageer


      • #18
        Laatste dagen hier ook regelmatig vastlopers en nu blijkbaar een storing?
        Staat los van alle “ ontwikkelingen “ ​​​​​​ die blijkbaar gaan komen aankomende weken?
        waar is deze informatie te lezen.. ?


        dit is wel jammer zo …

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht
          Laatste dagen hier ook regelmatig vastlopers en nu blijkbaar een storing?
          Staat los van alle “ ontwikkelingen “ ​​​​​​ die blijkbaar gaan komen aankomende weken?
          waar is deze informatie te lezen.. ?


          dit is wel jammer zo …
          Ben het met je eens dat dit soort storingen niet mogen, terecht dat je daar over reclammeert.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

            Ben het met je eens dat dit soort storingen niet mogen, terecht dat je daar over reclammeert.
            Mooi man dat je het eens bent , het is gewoon erg storend maar gelukkig zijn er ergere dingen in de wereld gaande
            al vind ik dit ook wel veel zeggen ..
            jammer
            Bijgevoegde bestanden
            Laatst bewerkt door profiel-verwijderd; 4 Oct 2021, 00:15.

            Reageer


            • #21
              Ik verwacht niet dat het Delta dit jaar gaat lukken met HDR en Dolby Digital geluid.
              Mijn gevoel zegt zelfs dat het ze niet met dit platform gaat lukken en dat 2022 ook aanmodderen wordt.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                Ik verwacht niet dat het Delta dit jaar gaat lukken met HDR en Dolby Digital geluid.
                Mijn gevoel zegt zelfs dat het ze niet met dit platform gaat lukken en dat 2022 ook aanmodderen wordt.
                Het glas is halfvol of halfleeg. Jou negativisme deel ik niet.

                Reageer


                • #23
                  Ik ben er ook bang voor ben erg benieuwd wanneer ze er mee komen.
                  Anders is het misschien toch overstappen.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht

                    Mooi man dat je het eens bent , het is gewoon erg storend maar gelukkig zijn er ergere dingen in de wereld gaande
                    al vind ik dit ook wel veel zeggen ..
                    jammer
                    Zegt juist erg weinig. Je hebt leugens, erge leugens, en dan statistieken.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                      Zegt juist erg weinig. Je hebt leugens, erge leugens, en dan statistieken.
                      😅
                      Ik geloof niet dat 87 % van de klachten allemaal gelogen is ik bedoel waarom zouden ze?
                      Natuurlijk zijn er mensen die zeiken om niks maar goed, hier betaal je best wat PM en dan verwacht je gewoon een stabiel product.
                      Nu maar kijken wat ze gaan doen of niet, ik heb geen idee.
                      Gezien de andere berichten gaat er wat gebeuren waarschijnlijk.

                      Reageer


                      • #26
                        De hoopgevende berichten komen voornamelijk van één persoon, dus ik neem het met een flinke korrel zout.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                          De hoopgevende berichten komen voornamelijk van één persoon, dus ik neem het met een flinke korrel zout.
                          Touché,

                          Reageer


                          • #28
                            Hoe staat het er mee? 📺
                            Kan er al getest worden op bijvoorbeeld 1/3 kanalen? Geluid lijkt nu wat meer door te komen.

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                              Geld- en prioriteitenkwestie. Er wordt nu geld gepompt in zowel het tv product (vanwege afzinken coax tv) en in het netwerk. Maar achterom blijven kijken en daar over blijven zagen schiet niet op, werkt erg verlammend op een forum als dit.
                              Weet je wat verlammend werkt meneer de wolf, dat slap geouwehoer hier op het forum door mensen die van alles en iedereen er bij haalt en dingen uit z'n duim zuigt.
                              Is er nou niet één delta/caiway medewerker die dit in goede banen kan leiden hier op dit forum, en juiste informatie verstrekt ?
                              Laatst bewerkt door puccini; 27 Oct 2021, 16:48.

                              Reageer


                              • #30
                                Ja, op sommige duimen wordt wel erg veel gezogen hier.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X