Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Verbetering TV ๐Ÿ“บ 4K / HDR

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #61
    Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
    Ja, dat is applaudisserend en stellig beweerd door een smikkelaar op dit forum.
    Nee, je haalt mij er weer bij en dat wordt langzaam erg triest. Volgende week minimaal 3 extra HD zender, dat is al aangekondigd.

    Reageer


    • #62
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

      Nee, je haalt mij er weer bij en dat wordt langzaam erg triest. Volgende week minimaal 3 extra HD zender, dat is al aangekondigd.
      Ik zie je naam niet vernoemen , Of heet je Smikkelaar ? gebeurt dit dan ook tegelijk op de coaxkabel bij Delta?

      Reageer


      • #63
        Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

        Ik zie je naam niet vernoemen , Of heet je Smikkelaar ? gebeurt dit dan ook tegelijk op de coaxkabel bij Delta?
        Ik heb vernomen minimaal 3, maar ik verwacht er ietsje meer na de aankondiging van Donnie :-).
        Dat past op COAX niet meer.
        En komende twee weken komt er ook duidelijkheid over Dolby (en 4K?)

        En wie er ook bedoelt wordt met Smikkelaar, erg netjes vermelden is het niet. Alsof er hier maar iets geroepen wordt,
        Al eerder is aangegeven elkaar in waarde te houden en te kappen op de personen te spelen.
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 18 Feb 2022, 18:42.

        Reageer


        • #64
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
          En komende twee weken komt er ook duidelijkheid over Dolby (en 4K?)
          Dat betwijfel ik ten zeerste.

          Reageer


          • #65
            Ik heb er een hard hoofd in het zou me positief verbazen , als er binnenkort nieuws kwam ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป

            Reageer


            • #66
              Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht
              Ik heb er een hard hoofd in het zou me positief verbazen , als er binnenkort nieuws kwam ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป
              We gaan het zien. De bronnen voor deze info (dus HD en Dolby) staan op dit forum en zijn de tv-technici.
              4K en UHD heb ik vernomen wordt heel hard aan gewerkt, maar of daar deze maand nieuws over komt... afwachten.

              Reageer


              • #67
                Het zou wel mooi zijn als UHD en Dolby Digital snel komt.
                Dat wordt dan smikkelen en smullen voor de kijkers.

                Reageer


                • #68
                  Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                  Het zou wel mooi zijn als UHD en Dolby Digital snel komt.
                  Dat wordt dan smikkelen en smullen voor de kijkers.
                  Dan mogen de ouderen wel uit gaan kijken voor hun suiker spiegel ,met al dat gesmikkel en gesmul

                  Reageer


                  • #69
                    Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                    Dan mogen de ouderen wel uit gaan kijken voor hun suiker spiegel ,met al dat gesmikkel en gesmul
                    Vers portie beukenootjes met een extra glaasje grenadine. Huuuuu!

                    Reageer


                    • #70
                      .

                      Reageer


                      • #71
                        Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                        .
                        Deze week weer een nieuwe aflevering. We gaan zien wat er in te lezen staat.๐Ÿ˜œ

                        Reageer


                        • #72
                          Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                          .
                          Machtig wat een foto daar gaan je ogen van rollen

                          Reageer


                          • #73
                            Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                            Bij Ziggo kan je wel doorspoelen en bij steeds meer zenders. Alleen de reclame niet.
                            Even een vraagje hierover:
                            Is het hier nog steeds niet mogelijk om de reclames door te spoelen bij opgenomen programma's??
                            Per 4 april stap ik van KPN naar Delta over. Dit was bij de overstap een van mijn eerste vragen die ik gesteld heb of dit mogelijk is en kreeg als antwoord dat dit mogelijk is.

                            Vriendelijke groet

                            Reageer


                            • #74
                              Ziggo heeft TVE en nu ook NPO Politiek en Nieuws naar HD omgezet. Verwacht wordt dat ze vandaag nog meer omzettingen doen.
                              Ze gaan lekker bij Ziggo!

                              Reageer


                              • #75
                                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                                Ziggo heeft TVE en nu ook NPO Politiek en Nieuws naar HD omgezet. Verwacht wordt dat ze vandaag nog meer omzettingen doen.
                                Ze gaan lekker bij Ziggo!
                                Wat Ziggo doet of niet doet, zal iedereen (behalve jou) worst zijn op dit Zeelandnet/Deltaforum.
                                [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niรฉmand op mรญjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X