Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Verbetering TV ๐Ÿ“บ 4K / HDR

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Iedere keer als er dingen worden geschreven die je niet aanstaat wil je de bezem er weer door, Bordewolf.
    Je hebt al vaker een moderator voor je karretje gespannen om dit voor elkaar te krijgen.
    Dit gedrag begint op te vallen.

Ik krijg ook weleens reacties die bij mij de vlag niet doet wapperen maar ik vraag ook geen moderator keer op keer om te bezemen.

Ik ben zelfs weleens een maand verbannen geweest hier of hoe je het ook noemt.
    Ook toen hoorde je mij niet klagen.

Maar als bij jou even een gesprek niet gaat zoals jij wilt, moet er onmiddellijk van jou weer een bezem door het forum.
    Alle sporen verwijderd en weer tralalalala.
    Laatst bewerkt door stofdoek; 22 Mar 2022, 21:04.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
      Hangt van de zender af. NPO wel. RTL etc. niet. Niet helemaal zeker maar ik dacht dat geen enkele commerciรซle zender het toestaat. Ik kan bij KPN de commerciรซlen ook niet doorspoelen en moet elke keer grinniken als hier weer iemand gilt: Het kan overal! Maar niet bij Delta. Niet dus.
      Goeiemorgen Koeba. Ik ga toch ook even grinniken nu. Zit al enkele jaren bij KPN en kan de reclames wel doorspoelen bij opgenomen programma's. Terug kijken uiteraard niet. Volgens Delta kun je nu alle RTL programma's die je opneemt de reclameswel doorspoelen. Per 4 april word ik aangesloten en zal ik het ervaren. Wordt vervolgd

Reageer

Oorspronkelijk gepost door BossB Bekijk bericht

Goeiemorgen Koeba. Ik ga toch ook even grinniken nu. Zit al enkele jaren bij KPN en kan de reclames wel doorspoelen bij opgenomen programma's. Terug kijken uiteraard niet. Volgens Delta kun je nu alle RTL programma's die je opneemt de reclameswel doorspoelen. Per 4 april word ik aangesloten en zal ik het ervaren. Wordt vervolgd
        Dan heeft Delta dat toch weer netjes geregeld met RTL. Dank voor de correctie! Laat je hier weten hoe Delta bevalt? Mijn dorp komt ook aan de beurt dus alle info is welkom.
        Laatst bewerkt door Koeba; 23 Mar 2022, 06:30.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
        X