Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Verbetering TV ๐Ÿ“บ 4K / HDR

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #76
    Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

    Wat Ziggo doet of niet doet, zal iedereen (behalve jou) worst zijn op dit Zeelandnet/Deltaforum.
    Dat bepaal je gelukkig niet voor "iedereen". Spreek voor jezelf en dan is jou reactie ook er eentje als duizend in een dozijn.

    Ik heb hier geen Ziggo of KPN, dus wanneer deze partijen voor gaan lopen op ontwikkelingen, dan is het wel relevant om te melden.
    Ik moet het doen met Delta en Caiway, that's it.

    Reageer


    • #77
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
      Ik moet het doen met Delta en Caiway, that's it.
      .........
      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niรฉmand op mรญjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

      Reageer


      • #78
        Hebben ze geen KPN in Twente? Zijn daar nooit telefoonlijnen aangelegd dan?
        Ik kan me niet voorstellen dat ze in het Dierenbos geen vaste lijnen hebben van KPN

        Reageer


        • #79
          Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
          Hebben ze geen KPN in Twente? Zijn daar nooit telefoonlijnen aangelegd dan?
          Ik kan me niet voorstellen dat ze in het Dierenbos geen vaste lijnen hebben van KPN
          10Mbit lijn, dat schiet niet op.

          Reageer


          • #80
            Oorspronkelijk gepost door BossB Bekijk bericht

            Even een vraagje hierover:
            Is het hier nog steeds niet mogelijk om de reclames door te spoelen bij opgenomen programma's??
            Per 4 april stap ik van KPN naar Delta over. Dit was bij de overstap een van mijn eerste vragen die ik gesteld heb of dit mogelijk is en kreeg als antwoord dat dit mogelijk is.
            Hangt van de zender af. NPO wel. RTL etc. niet. Niet helemaal zeker maar ik dacht dat geen enkele commerciรซle zender het toestaat. Ik kan bij KPN de commerciรซlen ook niet doorspoelen en moet elke keer grinniken als hier weer iemand gilt: Het kan overal! Maar niet bij Delta. Niet dus.

            Reageer


            • #81
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Dat bepaal je gelukkig niet voor "iedereen". Spreek voor jezelf
              Rinus spreekt hier ook voor mij.

              Ik heb hier geen Ziggo of KPN, dus wanneer deze partijen voor gaan lopen op ontwikkelingen, dan is het wel relevant om te melden.
              Ik moet het doen met Delta en Caiway, that's it.
              Je hebt niets te eisen. Vragen misschien, maar jij bent dat stadium al heel lang voorbij. Je verziekt een ooit leuk forum met 'off-forum' geklaag over andere providers die hebben wat Delta niet heeft. Ooit voegde je wel eens wat toe en was je zelfs pruimbaar maar nu begint het knap vervelend te worden. Je bent ook meerdere keren door medeforummers รจn admins aangesproken en je hebt (voor zover ik me kan herinneren) 2 of 3 keer 'beloofd' wat te minderen. Dat duurde meestal geen week. En toch steeds anderen de maat nemen? Ja, ik spreek voor mezelf. (Want anders krijg ik dat weer als verwijt, ook zo flauw, maar goed...)
              Laatst bewerkt door Koeba; 22 Mar 2022, 13:36.

              Reageer


              • #82
                Ik verkies om on topic te blijven. Elkaar framen en shamen verziekt ook het forum.

                Reageer


                • #83
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                  Ik verkies om on topic te blijven. Elkaar framen en shamen verziekt ook het forum.
                  Zie je zelf niet dat je je nooit op iets aan laat spreken omdat jij alles dat mensen inbrengen 'off-topic' vindt? Ik concludeer dat je wegloopt voor elke kritiek. Ik heb je echt beter meegemaakt.

                  Reageer


                  • #84
                    Het is een twentse eigenschap. Gaat er niet meer uit.

                    Reageer


                    • #85
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                      Ik verkies om on topic te blijven. Elkaar framen en shamen verziekt ook het forum.
                      Eens. Elke (ook terechte) kritiek framen als off-topic doet dat ook. Maar toch doe je het.
                      Laatst bewerkt door Koeba; 22 Mar 2022, 14:00.

                      Reageer


                      • #86
                        Het is typisch Twents. Gaat er niet meer uit

                        Reageer


                        • #87
                          Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                          Het is typisch Twents. Gaat er niet meer uit
                          Zelfinzicht is niet ieder gegeven.

                          Reageer


                          • #88
                            Typisch Twents

                            Reageer


                            • #89
                              Tijd voor forumbeheer om de bezem weer te pakken.

                              Reageer


                              • #90
                                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                                Tijd voor forumbeheer om de bezem weer te pakken.
                                Je ziet zelf oprecht niet dat dit soort teksten het erger maken?

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X