Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen DisneyXD/Veronica en Net5

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #61
    Oorspronkelijk gepost door L. van der Meer Bekijk bericht
    Slechte ontvangst Veronica en Net5.
    ik kijk tv met een ci-module en kan Veronica en Net 5.niet ontvangen. Andere zenders zijn prima Ik heb met de helpdesk contact gehad en die verzekerde mij dat het signaal goed.kwam. ze adviseerde om mijn splitter te vervangen. Dat helpt.niets. nu zie ik dat er al in juni over is geklaagd. En nu?
    Kan je mij een e-mail sturen met je klantgegevens en een link naar dit bericht. Dan zoek ik de gegevens er even bij en help ik je graag verder.
    Je mag de e-mail richten aan [email protected]

    Reageer


    • #62
      Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht
      De signaalsterkte bij deze twee zenders varieert van 10 tot 60 terwijl de signaalsterkte van alle andere zenders 90/100 is.
      Heb je toevallig een Samsung TV? Die zijn nogal gevoelig op een goed contact met de CAI stekker (aan de TVkant).
      Rommel eens aan die stekker terwijl je een slecht signaal hebt; wellicht dat dat een oplossing biedt.
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #63
        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
        Heb je toevallig een Samsung TV? Die zijn nogal gevoelig op een goed contact met de CAI stekker (aan de TVkant).
        Rommel eens aan die stekker terwijl je een slecht signaal hebt; wellicht dat dat een oplossing biedt.
        Bedankt voor de tip. Ik heb inderdaad een Samsung tv.
        Ik kan het nu niet uitproberen want het signaal is nu goed. Dat is namelijk het rare, soms normaal beeld en normale signaalsterkte en dan een paar uur later weer slecht beeld en signaalsterkte.....

        Reageer


        • #64
          Ixxie Kan je mij een e-mail sturen met je klantgegevens en de volgende informatie. Waar komt de kabel de woning binnen? Maak je gebruik van een splitter en wat is de lengte van de kabel tussen de tv en het aansluitpunt van DELTA.

          Je mag de e-mail richten aan [email protected]

          Reageer


          • #65
            Hier al vanaf begin juni hetzelfde verhaal met Veronica en Net5 met onderstaande opmerkingen:
            - We hebben ook een Samsung TV
            - Splitter verwijderd en kabel loopt rechtstreeks vanaf het aansluitpunt in de meterkast naar de TV, kabel is van juiste kwaliteit maar moet de connectoren nog vervangen.
            - Nieuw filter en Sagemcom modem
            - 100 meter achter ons huis staan 4 grote antennes op een hoog gebouw

            Reageer


            • #66
              wat is de lengte van de kabel die vanaf het aansluitpunt loopt naar de tv? En heb je de zenders ook al eens opnieuw laten zoeken.?

              Reageer


              • #67
                Heb je wel een recente AOP die voldoende afgeschermd is? Daarnaast ook van je AOP naar je wandcontactdoos goede drievoudig afgeschermde coaxkabel?
                Daarnaast goeie IEC connectoren die voldoende afschermen?

                Reageer


                • #68
                  Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
                  moet de connectoren nog vervangen.
                  dan zou ik dat als eerste oplossen.

                  Reageer


                  • #69
                    Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
                    wat is de lengte van de kabel die vanaf het aansluitpunt loopt naar de tv? En heb je de zenders ook al eens opnieuw laten zoeken.?
                    Lengte is tussende 6-8 meter.
                    Ja ik heb alle zenders opnieuw laten scannen (en favorietenlijst weer kwijtgeraakt :-()

                    Waar kan het beste in de buurt van Middelburg goede afgeschermde connectoren halen?

                    Reageer


                    • #70
                      Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
                      Waar kan het beste in de buurt van Middelburg goede afgeschermde connectoren halen?
                      https://www.bcc.nl/beeld-en-geluid/t...kokwi-5/225042

                      Laatst bewerkt door driepinter; 16 Jul 2020, 12:51.

                      Reageer


                      • #71
                        Bedankt voor de duidelijke post!

                        2 mooie nieuwe Hirschmann connectoren gehaald, nog niet gemonteerd en lijkt 'opeens' spontaan opgelost.. Benieuwd of delta iets heeft aangepast.

                        Reageer


                        • #72
                          Ik heb de splitter verwijderd, deze werd toch niet meer gebruikt. Ook de kabel naar de humax vervangen. Daarmee was het bij mij opgelost, prima beeld weer.

                          Reageer


                          • #73
                            Ik heb sinds vandaag ineens problemen met deze 2 zendars de andere doen het goed en deze 2 niet. Erg vreemd. Nu lees ik iets met nieuwe connectors en of kabels lijkt mij vreemd als dit vd de ene op de andere dag nodig is terwijl de rest wel functioneert. Dit lijkt mij een probleem van signaal doorgave elders.

                            Reageer


                            • #74
                              Goedemorgen fvanzet Ervaar je verstoringen op deze kanalen of worden deze kanalen over geslagen?

                              Is de kabel rechtstreeks op je televisie en decoder aangesloten of maak je gebruik van een splitter?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X