Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen DisneyXD/Veronica en Net5

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht

    Och het is nog maar drie weken geleden, dan kan het nog wel eens een paar weken duren voor we wat horen....
    Delta, doe er iets aan, kom met een oplossing. Waarom moeten we dit maar zelf uitzoeken?

    Reageer


    • #47
      Omdat je gewoon maandelijks betaalt

      Reageer


      • #48
        Wanneer gaat dit opgelost worden? Na ruim vier weken mag er toch wel een oplossing verwacht worden.

        De signaalsterkte bij deze twee zenders varieert van 10 tot 60 terwijl de signaalsterkte van alle andere zenders 90/100 is.

        Reageer


        • #49
          Slechte ontvangst Veronica en Net5.
          ik kijk tv met een ci-module en kan Veronica en Net 5.niet ontvangen. Andere zenders zijn prima Ik heb met de helpdesk contact gehad en die verzekerde mij dat het signaal goed.kwam. ze adviseerde om mijn splitter te vervangen. Dat helpt.niets. nu zie ik dat er al in juni over is geklaagd. En nu?

          Reageer


          • #50
            Oorspronkelijk gepost door L. van der Meer Bekijk bericht
            En nu?
            Nu doen ze verder niets meer en mag je het zelf uitzoeken.....

            Delta wijst bij iedereen die dit probleem heeft naar de gebruiker zelf. Het ligt aan een splitter, aan de tv, aan de ontvanger, aan de ci-module, aan de kaart of aan nog iets anders.
            Wel opvallend dat al die gebruikers met klachten dit alleen bij die twee zenders hebben. Maar nee, het probleem ligt niet bij Delta.

            Reageer


            • #51
              Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht
              Wel opvallend dat al die gebruikers met klachten dit alleen bij die twee zenders hebben. Maar nee, het probleem ligt niet bij Delta.


              als het probleem bij Delta ligt, waarom heeft dan niet iedereen er last van ??

              Reageer


              • #52
                Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
                [/SIZE]

                als het probleem bij Delta ligt, waarom heeft dan niet iedereen er last van ??
                Geen idee Fred, maar het blijft opvallend dat iedereen die er wel last van heeft het altijd bij die twee zenders heeft. Ik lees nooit iets over andere zenders die slecht/niet te ontvangen zijn.

                Reageer


                • #53
                  Op 2 juni schreef Ferry hier:

                  Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
                  Het probleem met Veronica en NET5 worden inmiddels volop onderzocht door onze technische dienst. Ik ga er vanuit dat dit snel wordt opgelost. Ik zal jullie hier op dit topic op de hoogte houden.
                  Er is dus blijkbaar wel iets bekend bij Delta over dit probleem.

                  ???????Van Ferry hier overigens nooit meer iets over gehoord volgens mij.....

                  Reageer


                  • #54
                    Deze twee zenders (Veronica en NET5) zitten beiden op 770,00 Mhz dat is dus precies in het 4G
                    (LTE 700 downlink 758-788 Mhz) storings gebied.

                    Op te vragen in een Humax :

                    Menu > Instellingen > Systeem > Signaaldetectie > OK
                    Laatst bewerkt door driepinter; 15 Jul 2020, 11:19.

                    Reageer


                    • #55
                      Wat Delta kan doen, is deze zenders verplaatsen en op een andere frequentie plaatsen. Dan is het probleem opgelost.

                      Reageer


                      • #56
                        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                        Deze twee zenders (Veronica en NET5) zitten beiden op 770,00 Mhz dat is dus precies in het 4G
                        (LTE 700 downlink 758-788 Mhz) storings gebied.

                        Reageer


                        • #57
                          Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
                          [/SIZE]
                          Of het signaal wordt op dit moment zwakker doorgegeven waardoor je meer last krijgt van 4G storing, maar dat valt niet te controleren.

                          Vreemde is dat MTV HD met 778,00 Mhz of Family 7 met 770 Mhz hier ook onder vallen, maar daar hoor je niemand
                          ooit over.
                          Laatst bewerkt door driepinter; 16 Jul 2020, 17:36.

                          Reageer


                          • #58
                            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                            Of het signaal wordt op dit moment zwakker doorgegeven waardoor je meer last krijgt van 4G storing, maar dat valt niet te controleren.
                            maar als de coax-bekabeling echt goed is afgeschermd, dan heb je toch gewoon nergens last van ??

                            Reageer


                            • #59
                              MTV wordt veel minder naar gekeken

                              Reageer


                              • #60
                                Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                                maar als de coax-bekabeling echt goed is afgeschermd, dan heb je toch gewoon nergens last van ??
                                Dat is juist, als je zorgt dat heel de keten (kabels, aansluitdozen, splitters, versterkers, connectors) verder goed is.
                                Laatst bewerkt door driepinter; 15 Jul 2020, 12:12.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X