Goedemorgen fvanzet Ervaar je verstoringen op deze kanalen of worden deze kanalen over geslagen?
Is de kabel rechtstreeks op je televisie en decoder aangesloten of maak je gebruik van een splitter?
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Geen DisneyXD/Veronica en Net5
Samenvouwen
X
-
Ik heb sinds vandaag ineens problemen met deze 2 zendars de andere doen het goed en deze 2 niet. Erg vreemd. Nu lees ik iets met nieuwe connectors en of kabels lijkt mij vreemd als dit vd de ene op de andere dag nodig is terwijl de rest wel functioneert. Dit lijkt mij een probleem van signaal doorgave elders.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
2 mooie nieuwe Hirschmann connectoren gehaald, nog niet gemonteerd en lijkt 'opeens' spontaan opgelost.. Benieuwd of delta iets heeft aangepast.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk berichtWaar kan het beste in de buurt van Middelburg goede afgeschermde connectoren halen?
Laatst bewerkt door driepinter; 16 Jul 2020, 11:51.
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk berichtwat is de lengte van de kabel die vanaf het aansluitpunt loopt naar de tv? En heb je de zenders ook al eens opnieuw laten zoeken.?
Ja ik heb alle zenders opnieuw laten scannen (en favorietenlijst weer kwijtgeraakt :-()
Waar kan het beste in de buurt van Middelburg goede afgeschermde connectoren halen?
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk berichtmoet de connectoren nog vervangen.
Laat een reactie achter:
-
Hier al vanaf begin juni hetzelfde verhaal met Veronica en Net5 met onderstaande opmerkingen:
- We hebben ook een Samsung TV
- Splitter verwijderd en kabel loopt rechtstreeks vanaf het aansluitpunt in de meterkast naar de TV, kabel is van juiste kwaliteit maar moet de connectoren nog vervangen.
- Nieuw filter en Sagemcom modem
- 100 meter achter ons huis staan 4 grote antennes op een hoog gebouw
Laat een reactie achter:
-
Ixxie Kan je mij een e-mail sturen met je klantgegevens en de volgende informatie. Waar komt de kabel de woning binnen? Maak je gebruik van een splitter en wat is de lengte van de kabel tussen de tv en het aansluitpunt van DELTA.
Je mag de e-mail richten aan [email protected]
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk berichtHeb je toevallig een Samsung TV? Die zijn nogal gevoelig op een goed contact met de CAI stekker (aan de TVkant).
Rommel eens aan die stekker terwijl je een slecht signaal hebt; wellicht dat dat een oplossing biedt.
Ik kan het nu niet uitproberen want het signaal is nu goed. Dat is namelijk het rare, soms normaal beeld en normale signaalsterkte en dan een paar uur later weer slecht beeld en signaalsterkte.....
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk berichtDe signaalsterkte bij deze twee zenders varieert van 10 tot 60 terwijl de signaalsterkte van alle andere zenders 90/100 is.
Rommel eens aan die stekker terwijl je een slecht signaal hebt; wellicht dat dat een oplossing biedt.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door L. van der Meer Bekijk berichtSlechte ontvangst Veronica en Net5.
ik kijk tv met een ci-module en kan Veronica en Net 5.niet ontvangen. Andere zenders zijn prima Ik heb met de helpdesk contact gehad en die verzekerde mij dat het signaal goed.kwam. ze adviseerde om mijn splitter te vervangen. Dat helpt.niets. nu zie ik dat er al in juni over is geklaagd. En nu?
Je mag de e-mail richten aan [email protected]
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
maar als de coax-bekabeling echt goed is afgeschermd, dan heb je toch gewoon nergens last van ??Laatst bewerkt door driepinter; 15 Jul 2020, 11:12.
Laat een reactie achter:
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Laat een reactie achter: