Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Geen DisneyXD/Veronica en Net5
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk berichtFerry meldde drie weken geleden al dat het probleem werd onderzocht,
Laat een reactie achter:
-
Ferry meldde drie weken geleden al dat het probleem werd onderzocht, dat hij hoopte op een snelle oplossing en dat we op de hoogte zouden worden gehouden....
Schiet weer lekker op dus!!
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door pluijmers Bekijk bericht
Bij ons nog steeds een probleem, krijg wel allerlei adviezen maar niks werkt. Heeft nou niemand de oplossing?
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk berichtHet probleem met Veronica en NET5 worden inmiddels volop onderzocht door onze technische dienst. Ik ga er vanuit dat dit snel wordt opgelost. Ik zal jullie hier op dit topic op de hoogte houden.
Laat een reactie achter:
-
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht
Is enkel de TV er af gehaald (van de aansluiting)? Zo ja, kun je eens testen of het wel is opgelost als ook de splitter is losgekoppeld en er slechts 1 tv toestel wordt aangesloten op het hoofdsignaal?
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door pluijmers Bekijk bericht
1 Tv er af gehaald, probleem blijft. Heb nieuwe kabel toegestuurd geskregen van Delta om te testen maar de kabel is helaas te kort. langer dan 10 meter hebben jullie niet, heb zeker 20 meter nodig
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk berichtHet probleem met Veronica en NET5 worden inmiddels volop onderzocht door onze technische dienst. Ik ga er vanuit dat dit snel wordt opgelost. Ik zal jullie hier op dit topic op de hoogte houden.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Zo maar een vraag. Staat de telefoon dicht bij de tv/CI+ module of de Chromecast te dicht op de CI+ module?
beide kunnen als stoorzenders fungeren op de CI + module
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht
Hi pluijmers De mogelijkheid bestaat dat er met aangesloten kabel op slechts enkele zenders verstoring waar te nemen valt in het beeld of geluid. Omdat er meerdere tv's zijn aangesloten kan het probleem ontstaan in de aangesloten splitter. Kun je eens controleren of het probleem blijft spelen als er 1 TV is aangesloten op het hoofdsignaal?
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door pluijmers Bekijk berichtAl 3 weken geen Veronica/Net 5. Ik lees nu dat er meerdere zijn die hier last van hebben. Ze hebben nieuwe kabel toegestuurd die ik even moet testen...
Andere zenders zouden het dan ook niet moeten doen als het aan de kabel ligt toch? De tv op de slaapkamer ontvangt alles prima...ook Veronica en Net 5.
Iemand enig idee wat het dan zou kunnen zijn?
beide kunnen als stoorzenders fungeren op de CI + module
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door pluijmers Bekijk berichtAl 3 weken geen Veronica/Net 5. Ik lees nu dat er meerdere zijn die hier last van hebben. Ze hebben nieuwe kabel toegestuurd die ik even moet testen...
Andere zenders zouden het dan ook niet moeten doen als het aan de kabel ligt toch? De tv op de slaapkamer ontvangt alles prima...ook Veronica en Net 5.
Iemand enig idee wat het dan zou kunnen zijn?
Laat een reactie achter:
-
Al 3 weken geen Veronica/Net 5. Ik lees nu dat er meerdere zijn die hier last van hebben. Ze hebben nieuwe kabel toegestuurd die ik even moet testen...
Andere zenders zouden het dan ook niet moeten doen als het aan de kabel ligt toch? De tv op de slaapkamer ontvangt alles prima...ook Veronica en Net 5.
Iemand enig idee wat het dan zou kunnen zijn?
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtEr zit nog een kans in dat de AOP vervangen moet worden
Laat een reactie achter:
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Laat een reactie achter: