Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Geen DisneyXD/Veronica en Net5
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtOf het signaal wordt op dit moment zwakker doorgegeven waardoor je meer last krijgt van 4G storing, maar dat valt niet te controleren.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht[/SIZE]
Vreemde is dat MTV HD met 778,00 Mhz of Family 7 met 770 Mhz hier ook onder vallen, maar daar hoor je niemand
ooit over.Laatst bewerkt door driepinter; 16 Jul 2020, 16:36.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtDeze twee zenders (Veronica en NET5) zitten beiden op 770,00 Mhz dat is dus precies in het 4G
(LTE 700 downlink 758-788 Mhz) storings gebied.
Laat een reactie achter:
-
Deze twee zenders (Veronica en NET5) zitten beiden op 770,00 Mhz dat is dus precies in het 4G
(LTE 700 downlink 758-788 Mhz) storings gebied.
Op te vragen in een Humax :
Menu > Instellingen > Systeem > Signaaldetectie > OKLaatst bewerkt door driepinter; 15 Jul 2020, 10:19.
Laat een reactie achter:
-
Op 2 juni schreef Ferry hier:
Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk berichtHet probleem met Veronica en NET5 worden inmiddels volop onderzocht door onze technische dienst. Ik ga er vanuit dat dit snel wordt opgelost. Ik zal jullie hier op dit topic op de hoogte houden.
???????Van Ferry hier overigens nooit meer iets over gehoord volgens mij.....
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht[/SIZE]
als het probleem bij Delta ligt, waarom heeft dan niet iedereen er last van ??
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk berichtWel opvallend dat al die gebruikers met klachten dit alleen bij die twee zenders hebben. Maar nee, het probleem ligt niet bij Delta.
als het probleem bij Delta ligt, waarom heeft dan niet iedereen er last van ??
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door L. van der Meer Bekijk berichtEn nu?
Delta wijst bij iedereen die dit probleem heeft naar de gebruiker zelf. Het ligt aan een splitter, aan de tv, aan de ontvanger, aan de ci-module, aan de kaart of aan nog iets anders.
Wel opvallend dat al die gebruikers met klachten dit alleen bij die twee zenders hebben. Maar nee, het probleem ligt niet bij Delta.
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Slechte ontvangst Veronica en Net5.
ik kijk tv met een ci-module en kan Veronica en Net 5.niet ontvangen. Andere zenders zijn prima Ik heb met de helpdesk contact gehad en die verzekerde mij dat het signaal goed.kwam. ze adviseerde om mijn splitter te vervangen. Dat helpt.niets. nu zie ik dat er al in juni over is geklaagd. En nu?
Laat een reactie achter:
-
Wanneer gaat dit opgelost worden? Na ruim vier weken mag er toch wel een oplossing verwacht worden.
De signaalsterkte bij deze twee zenders varieert van 10 tot 60 terwijl de signaalsterkte van alle andere zenders 90/100 is.
1 foto
Laat een reactie achter:
-
-
Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht
Och het is nog maar drie weken geleden, dan kan het nog wel eens een paar weken duren voor we wat horen....
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk berichte-mails verdwijnen als sneeuw voor de zon
Laat een reactie achter:
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Laat een reactie achter: